Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van D&m

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 95 bijdrage(n) van D&m (Pagina: 2 van 10)

Topic: Gezocht: Punisher PA set (19-1-2006 22:25:00)
hey,

voor 400 a 500 man outdoor zetten wij 4 punishers per kant met 2 xtro's.
dan heb je een setje waar je altijd mee toekomt ook als het moet doorbeuken.
Topic: Het Punisher baskast topic (19-1-2006 04:02:00)
@contour

ik heb alles even nagekeken en er stonden op 8 punishers en 4 18g50 subjes in totaal zo'n 21kw
de gemeten 135dbc was op een 18m afstand van het podium.
dat mijn db-meter nu 100% juist is durf ik ook niet te beweren maar er kwam een berg druk vanaf.
Topic: Het echte verschil tussen verschillende TRUSS-merken ? (11-1-2006 14:46:00)
voor prolyte en globaltruss te koppelen heb je overgangsstukken nodig.
dus ook voor prolyte en eurotruss.
Topic: Stroom verdelen (11-1-2006 03:38:00)
hey,

hier word met vanalles en nog wat gegooid.
ik ben ik een vorig leven ongeveer 6 jaar kableur geweest, dus niet anders gedaan als dag in dag uit verdeelkasten gebouwd voor 1001 toepassingen.
dat je nu masieve of soepele koperdraad gebruikt maakt juist niets uit, zolang je elke draad maar met de juiste toebehoren gebruikt.
als je gaat werken met alu draad of zilverdraad dan word het een ander verhaal maar ik denk niet dat iemand dat hiet toepast.
in de kast mag je altijd een sectie dunner nemen van draad als de afstanden kort blijven minder dan 2m.
dus 25A met 2.5mm
32A met 4mm
40A met 6mm
63A met 10mm
80A met 16mm
enz... let wel op deze secties gelden enkel in de verdeelkast.

mvg,

dieter
Topic: versterkers gezocht voor RCF baskasten (10-1-2006 02:05:00)
hey,

ik ben al ruime tijd tevreden gebruiker van de bux versterkers.
een bux 5.0 op het laag:
een bux 5.0 geeft een warmere klank dan vb een qsc pl6 of een mc 45
de pl6 druk dan weer wel harder door en de mc 45 presteert naar mijn mening iets minder dan de bux.
deze testen zijn een keer uitgevoerd bij ivo op een meeting op 18g50 subjes en achteraf heb ik ze overgedaan op punishers met hetzelfde resultaat.
moest je intresse hebben ik heb nog enkele 2de hands buxen liggen.
voor de nieuwprijs kan je best even naar dre mailen.
Topic: Het echte verschil tussen verschillende TRUSS-merken ? (9-1-2006 22:47:00)
voor het combineren van eurotruss en globaltruss heb je geen overgangsstukken nodig.
de koppelingen passen gewoon perfect.
Topic: Multikabel (230V en signaal) voor audio (23-12-2005 00:31:00)
ik gebruik ook deze multi al een hele tijd en tot nu toe zonder problemen.
de kabel is ook op rol te koop dan kan je hem zelf van lengte maken.
www.new-line.nl/v/11518

mvg,

dieter
Topic: Beste subwoofer onder de €350,-??? (2-12-2005 04:56:00)
hey,

de prijs van een 18g50 subje zit inderdaad rond de 550euro maar dan wel zonder de verf.
aangezien dat mijn subjes gespoten zijn in de spuiterij omdat ze daar in een oven kunnen.
voor al mijn speakers gebruik ik fins berken dat scheelt weeral wat in gewicht.
de meeste onderdelen zoals hadvaten, d-schotel, wielen, rubber doppen haal je gewoon bij een plaatselijk verhuurbedrijf of de discoboer de meeste hebben dit wel liggen.
voor meer info stuur maar een mailtje.
Topic: Stroom verdelen (2-11-2005 04:50:00)
een multikabel vanaf 7 aders mag nooit vol belast worden.
je dient natuurlijk ook rekening te houden met de lengte van de kabel maar zeker zo belangrijk is het aantal aders in de kabel.
vb: bij een 18x1.5 kan je dus in pricipe 8 kringen maken van 16a. je zou deze kabel dus kunnen belasten met een stroom van 128a.
ik weet wel zeker dat er na enige tijd van deze kabel niet veel meer overblijft.
in de praktijk worden deze multi's vaak toegepast omdat nooit alles vol belast word.
er zijn formules voor de opwarming en de stroomen in multikabels te berekenen maar deze ken ik ook niet van buiten.
Topic: Equalizer afstelling (21-10-2005 04:28:00)
micro

www.new-line.nl/v/14335