Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van LJ DaAn
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van LJ DaAn (Pagina: 1 van 20)
Topic: Gehoorschade na schoolfeest (28-3-2015 23:30:00)Vaak wordt je geboekt omdat je ook expertise hebt. Met andere woorden, de opdrachtgever gaat er vanuit dat jij weet wat je doet en niet een speakersset voor een arena in een aula zet. Zij hebben daar geen verstand van, jij wel.
Waarom niet je set zo afstellen dat alles goed in het rood kan (want dat doen 'ze') en er alsnog geen (gehoor)schade optreedt?
Een autoverhuurder verhuurt ook geen Ferrari aan een jochie wat net zijn rijbewijs heeft opgehaald, om nog een scheve vergelijking te maken.
Topic: Post hier je logo! (3-1-2011 18:38:00)
Lijkt me nogal gevaarlijk.
Als je busje ineens geen grip meer heeft en gaat glijden liggen er mensen onder, als ze echt aan het duwen waren dan.Topic: Drive-in show websites (10-12-2010 03:06:00)Dat heb je verkeerd gezien!
KE music.
Het is ook slim om je site op verschillende resoluties te bekijken, de site lijkt vaak niet netjes uit!Topic: Dynacord in the Sting (18-11-2010 04:55:00)
................Dit wordt niet gevraagd...
Iedereen kan wel bedenken hoe je zoiets maakt/bevestigd toch?
hop, ontwerp je er 1tje zelf, kies je hoeveel ringen erop komen etc etc.
Of het gaat plooien? zeker.
Ding kan je het makkelijkste meenemen in een ronde koker, en dan krijg je randen die niet recht zijn.
Opvouwen gaat lelijke vouwlijnen geven.
Een frame bied uitkomst..
Ik zie hier regelmatig van zulke zeiltjes langskomen, het kan dus makkelijk!Topic: beeld en geluid opleiding/werk (3-7-2010 00:03:00)
Subsystem schreef:
Ik zet zelf ook regelmatig sets weg op dergelijke schoolfeesten, jeugdhuisfuiven etc, dit is dan meestal enkel geluidset leveren en wegwezen.Waarom niet je set zo afstellen dat alles goed in het rood kan (want dat doen 'ze') en er alsnog geen (gehoor)schade optreedt?
Een autoverhuurder verhuurt ook geen Ferrari aan een jochie wat net zijn rijbewijs heeft opgehaald, om nog een scheve vergelijking te maken.
Edit Mod: Dré: Quotefix
Het eerste wat ik las? 3 DS..
Aangezien er wel meer verwarring over is zou ik nog even goed nadenken of dit wel je definitieve logo moet worden...
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (20-12-2010 00:35:00)Aangezien er wel meer verwarring over is zou ik nog even goed nadenken of dit wel je definitieve logo moet worden...
YourLiVe schreef:
Uiteindelijk hebben ze het met 5 man voor elkaar gekregen (uiteraard wel met hulp van de auto zelf). De terugweg ging een stuk makkelijker
Als je busje ineens geen grip meer heeft en gaat glijden liggen er mensen onder, als ze echt aan het duwen waren dan.
YourLiVe schreef:
Daarnaast vind ik ook de drive-in show zelf helemaal niet verkeerd. Netjes alles in case, een eigen meubeltje en wat parren als basisverlichting... netjes hoor!KE music.
Het is ook slim om je site op verschillende resoluties te bekijken, de site lijkt vaak niet netjes uit!
In Gelderland hebben ze recent movingheads in het dak geknoopt, en meerdere "ufo's".
Een ronde buis van 1 meter doorsnede, met daaraan 4 speakers en ledverlichting.
Onder de speakers zit een kleinere ronde buis om de speakers naar elkaar toe te trekken.
Blijft toch raar, je zoekt wat kleding uit en opeens wordt de kleding waar je naar kijkt blauw.. Hmmm...
Topic: Tafel afrokken met spandoek/zeil (3-7-2010 00:12:00)Een ronde buis van 1 meter doorsnede, met daaraan 4 speakers en ledverlichting.
Onder de speakers zit een kleinere ronde buis om de speakers naar elkaar toe te trekken.
Blijft toch raar, je zoekt wat kleding uit en opeens wordt de kleding waar je naar kijkt blauw.. Hmmm...
ideedeluxe schreef:
Heel simpel:................
Iedereen kan wel bedenken hoe je zoiets maakt/bevestigd toch?
hop, ontwerp je er 1tje zelf, kies je hoeveel ringen erop komen etc etc.
Of het gaat plooien? zeker.
Ding kan je het makkelijkste meenemen in een ronde koker, en dan krijg je randen die niet recht zijn.
Opvouwen gaat lelijke vouwlijnen geven.
Een frame bied uitkomst..
Ik zie hier regelmatig van zulke zeiltjes langskomen, het kan dus makkelijk!
keertje bij Focus Amsterdam (Rentall) langs?
In dit wereldje is het erg veel freelancen, tenzij je op de TD o.i.d wil zitten...
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (21-6-2010 22:04:00)In dit wereldje is het erg veel freelancen, tenzij je op de TD o.i.d wil zitten...
Liever een 8-tal parretjes met juiste kleuren (geen disco groen geel blauw rood) dan geknipper op 8 sunstrips.
Maar je hebt gelijk, het gaat erom hoe het er hangt en wat ermee gedaan word.
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (21-6-2010 16:21:00)Maar je hebt gelijk, het gaat erom hoe het er hangt en wat ermee gedaan word.
Daarom hangt het van een feestje af.
Heb je een dancefeest buiten, hang je een berg sunstrips neer, en strobo's (naast de standaard washes/beams), daar heb je overdag wat aan.
Ik zou alleen geen 8 sunstrips in de nek van een klein rustig bandje hangen.
Maarja, er wordt hier om tips gevraagd, die geef ik
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (20-6-2010 19:20:00)Heb je een dancefeest buiten, hang je een berg sunstrips neer, en strobo's (naast de standaard washes/beams), daar heb je overdag wat aan.
Ik zou alleen geen 8 sunstrips in de nek van een klein rustig bandje hangen.
Maarja, er wordt hier om tips gevraagd, die geef ik
Wat voor een feestje is het?
Komt er een optreden met een akoestische gitaar en een zanger of komt er een dirtyboy DJ?
Hoe laat begint het feestje? overdag heb je vrij weinig aan licht, ookal hangt het van het feestje af.
Voor een normale (cover) band volstaat wat frontlicht en een bergje parren tegenlicht, ik zou dan geen sunstrips meenemen!
Komt er een optreden met een akoestische gitaar en een zanger of komt er een dirtyboy DJ?
Hoe laat begint het feestje? overdag heb je vrij weinig aan licht, ookal hangt het van het feestje af.
Voor een normale (cover) band volstaat wat frontlicht en een bergje parren tegenlicht, ik zou dan geen sunstrips meenemen!