Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 135 van 146)
Moderator(s): Dré
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
19-12-2010 13:18

joepurlings schreef:

watje schreef:

he he dat is ook altijd zo fijn. Nee was een lekkere bende gister, weinig feesten gezien waar zo'n hoog percentage van de bezoekers straalbezopen was. op het podium stonden 4 vrijwillige danseresjes, die uiteindlijk maar "En we zingen en springen In de blote k*t, in de blote k*t" meededen.. juist ja.

Als ik foto's vind zal ik deze plaatsen. (van de apparatuur tenminste)
Hehe wie vindt die apparatuur dan nog interessant... heb je geen foto´s van de rest razz :p
ha ha ik verwachtte al zo'n antwoord :P
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
Dj-nspStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-12-2008
Laatste: 21-3-2013
Berichten: 313
19-12-2010 15:57
Haha krijg nou wat,!

Heb je feestje gehad moet je trailer ophalen maar hij haakt niet aan de auto shocked 8O
hebben een stel kindjes een vlinder er in gestopt laugh :D das pas kut alles weer uitladen en naar de bus.

Nathan
?Quote?
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
19-12-2010 19:19

dj-nsp schreef:

Haha krijg nou wat,!

Heb je feestje gehad moet je trailer ophalen maar hij haakt niet aan de auto shocked 8O
hebben een stel kindjes een vlinder er in gestopt laugh :D das pas kut alles weer uitladen en naar de bus.

Nathan
Een vlinder? leg uit?
Alles komt goed....
Frank76Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 2052
19-12-2010 19:42
vlinder
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein
RoystraverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-10-2007
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 611
19-12-2010 20:07
Die haal je er toch zo weer uit?
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
19-12-2010 20:48

Watt-Xtra schreef:

mensen die meteen overal 30km/h gaan rijden. Oke het is winters weer, er ligt wat sneeuw.. Maar met een stel goede winterbanden, kun je prima doorrijden op de grotere wegen! Je hoeft niet overal 100 Km/h te rijden... maar doorrijden kan prima, durf je niet, blijf dan thuis voor de kachel zitten!!

En winterbanden moeten ze ook in NL verplichten.... randebielen die nu nog met zomerbandjes rijden!
Voor je eigen veiligheid, de veiligheid van een ander en de soorus die er veroorzaakt wordt op en rond de wegen!
Ik vind het nogal kort door de bocht zo te reageren. Ik rijd in een simpel Ford Fiestaatje uit 1993 waarbij winterbanden aanschaffen me meer kost dan de hele auto heeft gekost. Ik zit echt niet in de financiele situatie dat ik een luxere auto met ABS / winterbanden etc. kan aanschaffen maar dien wel normaal op mijn werk te verschijnen. Ook als de treinen (zoals gewoonlijk in de winter) niet rijden. Dat ik dan als er niet gestrooid is EN niet geschoven toch op de weg moet zijn rijd ik inderdaad 30 tot 40 kilometer per uur.

Dat zouden die achterlijke gasten die werkelijk denken dat met winterbanden en ABS wel veilig te rijden is op een ijsbaan met de naam A12 met minimaal 80km/h ook eens moeten doen.
Light Image
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
19-12-2010 21:23
Juist. Het zijn juist die mensen die de ongelukken veroorzaken door te bumperkleven, te remmen, in te halen, hard te rijden, etc. Want, we hebben winterbanden...

De winterband is niet heilig. Het is een hulpmiddel zodat je wat meer grip hebt, maar op ijs of platgereden sneeuw heb je nog steeds weinig grip bij een noodstop. Er zit een paar millimeter profiel in die banden, het rubber is wat harder, hoe snel denk je dat dat profiel vol zit met sneeuw en ijs? Helemaal met de vorst die er constant is.

Ik heb een zware auto (1700kg), mét winterbanden, en ik heb grip, maar ook ik rij zo hard als mijn voorganger. Met ruime afstand tussen ons in. Indien ik geen voorganger heb, rij ik zo hard als de weg het toelaat. Op snelwegen zo rond de 100km/u, op n-wegen ongeveer 60km/u en in de bebouwde kom zo rond de 30km/u.

Natuurlijk mag je me inhalen, graag zelfs. Bij de lantaarnpaal waar je je auto omheen gevlochten hebt rij ik je voorbij, misschien claxonneer ik zelfs nog even naar je! Respect voor de mensen die geen lease bak rijden en gewoon zuinig zijn op anderen, en op hun eigen auto. Dan maar 5 minuutjes later op je afspraak, dan had je maar eerder weg moeten gaan.

Er zijn echter wel uitzonderingen, mensen met compleet beslagen ramen die op de koppeling de n-wegen betreden krijgen van mij ook een groot-licht behandeling. Blijf dan thuis of laat je rijden...
Vergeet niet te lachen
Dj-nspStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-12-2008
Laatste: 21-3-2013
Berichten: 313
19-12-2010 21:25

roystraver schreef:

Die haal je er toch zo weer uit?
Haha ja dacht ik ook maar de boel is zo erg verbogen.!
Was wel super vlinder volgens mij laugh :D

Ben benieuwd of er nog meer van die vuurwerk grapjes gebeuren ?

Nathan
?Quote?
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
19-12-2010 23:13
Ja lache joh! Geef me je adres even, dan kom ik je auto ook slopen, kunnen we helemaal lachen...

Ik heb ook nog wel wat geinigs meegemaakt gisteren. Moest draaien in Zeeland, dat was op zich nog wel te doen. Echter, bij de locatie aangekomen bleek deze op een hellinkje te liggen... en daar had mijn busje na een rit van 2,5 uur geen zin meer in sad :(

Dus dan maar wat hulp gevraagd om de spullen de helling op te tillen, aangezien de wieltjes onder de kistjes nog langer meemoeten. Komt er eentje op het briljante idee om de bus de helling op te duwen laugh :D Uiteindelijk hebben ze het met 5 man voor elkaar gekregen (uiteraard wel met hulp van de auto zelf). De terugweg ging een stuk makkelijker razz :p

Overigens heb ik me ook groen en geel geergerd aan die mensen die 20 of 30 gaan rijden op de snelweg... blijf dan inderdaad thuis als je niet durft te rijden. Ik kon gisteren prima met een kilometertje of 100 per uur over de snelweg, zonder winterbanden (wel met ABS en dure "allround" banden).

Overigens is mijn klusje dat ik vrijdag in Den Haag had ook afgeblazen door de opdrachtgever. Wordt nu waarschijnlijk een nieuwjaarsfeestje...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
20-12-2010 00:35

YourLiVe schreef:

Uiteindelijk hebben ze het met 5 man voor elkaar gekregen (uiteraard wel met hulp van de auto zelf). De terugweg ging een stuk makkelijker razz :p
Lijkt me nogal gevaarlijk.
Als je busje ineens geen grip meer heeft en gaat glijden liggen er mensen onder, als ze echt aan het duwen waren dan.
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)