Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj_mvandis
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj_mvandis (Pagina: 1 van 20)
Topic: EUROLIGHT LC2412 (26-12-2012 09:44:00)
Zal vast niet zoveel zijn.. ..zo dichtbevolkt is het niet onder de rivieren!
Topic: Welke draaitafel? (18-2-2012 20:02:00)
KlunzI-de-ale dingen!! Zijn voor heel veel dingen netjes toepasbaar.
Ook makkelijk als snel onder spanning iets verbonden moet worden
Topic: Nieuw speeltje (18-1-2012 09:38:00)
LMFAO vs. Avicii - Sexy Levels And I Know It (DJ Simz Bootleg)Had hem gevonden ja..... Vond hem wel creatief
Topic: Nieuw speeltje (16-1-2012 23:30:00)Klopt helemaal!Topic: DMX adres converter (15-1-2012 20:41:00)Topic: Dap, Procab of Proel (14-1-2012 14:26:00)
Dit is het recentste topic dat ik kon vinden over de LC2412, ik heb helaas een defecte fader er in zitten.
Is een normale kanaal fader, weet iemand het typenummer hiervan? (of iig lengte + karakteristiek).
Heb de tafel even niet hier beschikbaar om een fader er uit te solderen.
Thanks!
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (21-2-2012 11:28:00)Is een normale kanaal fader, weet iemand het typenummer hiervan? (of iig lengte + karakteristiek).
Heb de tafel even niet hier beschikbaar om een fader er uit te solderen.
Thanks!
Tom schreef:
En ja mede leden, wees nu eens een vent/vrouw, en laten we nu eens allemaal eerlijk melden wat er kapot is gegaan
Ieder zo zijn keuzes
Hier zonder problemen al tweedehands mixers gekocht en verkocht hoor, beetje gezond verstand en dat komt wel goed!
Topic: Welke draaitafel? (18-2-2012 14:22:00)
Hier zonder problemen al tweedehands mixers gekocht en verkocht hoor, beetje gezond verstand en dat komt wel goed!
Reloop RMX-40 (usb / dsp etcetera) vind je ook al voor dat bedrag tweedehands (uitschieters van 100E tot 250E, maar altijd wel een in de buurt te vinden).
Heeft 4 kanalen, netjes gebalanceerde XLR outputs, en een effectenbox. Fijne mixer, mooie kopie van de Pioneer DJM-600.
Is ook mooi future proof (eventueel setje cd spelers, laptopje etcetera)
Topic: 6 speakers op 1 versterker (17-2-2012 17:56:00)Heeft 4 kanalen, netjes gebalanceerde XLR outputs, en een effectenbox. Fijne mixer, mooie kopie van de Pioneer DJM-600.
Is ook mooi future proof (eventueel setje cd spelers, laptopje etcetera)
klunz schreef:
Even voor de duidelijkheid, Er bestaan tegenwoordig ook lasklemmen die geschikt zijn voor zowel soepel draad als vaste kern. Ook een combinatie van beide is geen probleem.Klunz
Ook makkelijk als snel onder spanning iets verbonden moet worden

Bartje schreef:
dj_mvandis schreef:
Welke remix zit daar onder?
Welke remix zit daar onder?
Topic: DMX adres converter (15-1-2012 21:47:00)
big bang schreef:
Als je geen losse printplaat wilt doet die showtec/eurolite/botex/whatever merger volgens mij ook wat je wilt...Gaat prima! Hier regelmatig de budget alternatieven naast Neutrik gebruikt.
Geen lompe soldeerbout scheelt ook al een hoop met solderen.... ;-)
Geen lompe soldeerbout scheelt ook al een hoop met solderen.... ;-)