Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj_mvandis

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dj_mvandis (Pagina: 1 van 20)

Topic: EUROLIGHT LC2412 (26-12-2012 09:44:00)
Dit is het recentste topic dat ik kon vinden over de LC2412, ik heb helaas een defecte fader er in zitten.

Is een normale kanaal fader, weet iemand het typenummer hiervan? (of iig lengte + karakteristiek).

Heb de tafel even niet hier beschikbaar om een fader er uit te solderen.

Thanks!
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (21-2-2012 11:28:00)

Tom schreef:

En ja mede leden, wees nu eens een vent/vrouw, en laten we nu eens allemaal eerlijk melden wat er kapot is gegaan laugh :D
Zal vast niet zoveel zijn.. ..zo dichtbevolkt is het niet onder de rivieren! laugh :D laugh :D wink ;)
Topic: Welke draaitafel? (18-2-2012 20:02:00)
Ieder zo zijn keuzes wink ;)

Hier zonder problemen al tweedehands mixers gekocht en verkocht hoor, beetje gezond verstand en dat komt wel goed!
Topic: Welke draaitafel? (18-2-2012 14:22:00)
Reloop RMX-40 (usb / dsp etcetera) vind je ook al voor dat bedrag tweedehands (uitschieters van 100E tot 250E, maar altijd wel een in de buurt te vinden).

Heeft 4 kanalen, netjes gebalanceerde XLR outputs, en een effectenbox. Fijne mixer, mooie kopie van de Pioneer DJM-600.

Is ook mooi future proof (eventueel setje cd spelers, laptopje etcetera)
Topic: 6 speakers op 1 versterker (17-2-2012 17:56:00)

klunz schreef:

Even voor de duidelijkheid, Er bestaan tegenwoordig ook lasklemmen die geschikt zijn voor zowel soepel draad als vaste kern. Ook een combinatie van beide is geen probleem.

Klunz
I-de-ale dingen!! Zijn voor heel veel dingen netjes toepasbaar.
Ook makkelijk als snel onder spanning iets verbonden moet worden sneaky :V

https://i100.twenga.com/huis-tuin/soldeer-bankschroef/wago-222-lasklem-3-tp_4599031857057967178b.jpg
Topic: Nieuw speeltje (18-1-2012 09:38:00)

Bartje schreef:

dj_mvandis schreef:

Welke remix zit daar onder? laugh :D
LMFAO vs. Avicii - Sexy Levels And I Know It (DJ Simz Bootleg)
Had hem gevonden ja..... Vond hem wel creatief wink ;)
Topic: Nieuw speeltje (16-1-2012 23:30:00)
Welke remix zit daar onder? laugh :D
Topic: DMX adres converter (15-1-2012 21:47:00)

big bang schreef:

Als je geen losse printplaat wilt doet die showtec/eurolite/botex/whatever merger volgens mij ook wat je wilt...
Klopt helemaal!
Topic: DMX adres converter (15-1-2012 20:41:00)
klik wink ;)
Topic: Dap, Procab of Proel (14-1-2012 14:26:00)
Gaat prima! Hier regelmatig de budget alternatieven naast Neutrik gebruikt.

Geen lompe soldeerbout scheelt ook al een hoop met solderen.... ;-)