Forum > Algemeen Forum

Ervaringen met ThePerfectWedding.nl?

(17 reacties. Pagina 1 van 2)
Moderator(s): Dré
DjbirdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-6-2004
Laatste: 18-10-2023
Berichten: 372
15-7-2014 13:17
Wij zijn ons de laatste tijd steeds meer op bruiloften aan het richten. Om het aantal boekingen te verhogen zijn wij de mogelijkheden van online adverteren aan het bekijken. Ik heb inmiddels een aantal keren contact gehad met ThePrefectWedding.nl over de mogelijkheden van een betaalde vermelding.

Zijn er hier mensen met ervaringen? Levert dit veel resultaten op?
Of zijn er andere mogelijkheden die ik zeker moet bekijken?
Uit de e-mail van ThePerfectWeddig.nl:

Cijfers:
ThePerfectWedding.nl heeft maandelijks gemiddeld 180.000 bezoekers
Via social media bereiken wij 10.000 bruidsparen
Ons blog wordt maandelijks door 30.000 bruidsparen gelezen
Onze nieuwsbrief wordt elke maandag naar 15.000 bruidsparen verzonden
15.000 bruidsparen gebruiken actief onze App/iPad magazine + 2500 downloads per maand

Waarom:
Kwalitatieve bezoekers bezoeken The Perfect Wedding.nl
Bruidsparen komen in een zeer vroegtijdig stadium bij ons en komen via onze website bij alle categorieën terecht
Bruidsparen maken in de +/- 9 maanden voorbereidingstijd gebruik van onze planner en blijven zo in het hele trouwproces bij ons
Resultaten zijn meetbaar
Hoger ranken met behulp van beoordelingen
Een eigen pagina inclusief logo, foto's, video, adresgegevens, openingstijden en een persoonlijk contactformulier

Vergroot je zichtbaarheid met een plek in onze bedrijvengids in de categorie Muziek met:

Regionale Vermelding:
Zichtbaar binnen een straal van +/- 15 tot 20 km.
Mogelijkheid tot het plaatsen van maar liefst 12 foto’s
Videomateriaal
Openingstijden kenbaar maken
Eigen aantrekkelijke informatietekst over het bedrijf toevoegen
Deze vermelding kost € 195,- excl. BTW per jaar

Regionaal Plus Vermelding:
Zichtbaar binnen een straal van +/- 60 tot 80 km.
Mogelijkheid tot het plaatsen van maar liefst 12 foto’s
Videomateriaal
Openingstijden kenbaar maken
Eigen aantrekkelijke informatietekst over het bedrijf toevoegen
Deze vermelding kost € 350,- excl. BTW per jaar

Ook is het mogelijk om een exclusief artikel te laten schrijven in ons blog waarin het bedrijf en jullie diensten in het zonnetje staan!
In overleg met de redactie wordt een promotioneel, inhoudelijk goed stuk over jullie diensten geschreven. Omdat wij doen laten blijken dat wij jullie gespot hebben, is dit een hele natuurlijke manier van promotie.

1 jaar zichtbaar op ThePerfectWedding.nl
Voorzien van meerdere links
Promotie in de week van verschijnen via social media
Promotie middels slider op homepage
Zichtbaar op de categorie pagina
Deze vermelding kost € 350,- excl. BTW voor 1 jaar.
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 12-4-2024
Berichten: 1207
15-7-2014 19:17
Ik ben ook benaderd door deze mensen. Ik heb het idee dat de kosten om te adverteren in ieder geval bespreekbaar zijn.
Het eerste telefoontje werd er over 190 euro gesproken en het tweede telefoontje over 130 euro per jaar.
Wij hebben er in ieder geval voor gekozen om hier geen gebruik van te maken. Ik vond het toch nog een behoorlijk bedrag voor 1 website, waar je vervolgens gewoon in de database wordt opgenomen.
Darth Crossfader
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-4-2024
Berichten: 5308
16-7-2014 10:00
Van die aantallen bezoekers geloof ik helemaal niks. In Nederland worden jaarlijks zo'n 70.000 huwelijken gesloten, dus dat hun blog maandelijks door 30.000 bruidsparen wordt gelezen lijkt me sterk. Dan zou de helft van alle bruidsparen een jaar lang iedere maand dit blog moeten lezen.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
LodewijkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-7-2014
Laatste: 24-7-2014
Berichten: 2
16-7-2014 11:20
Goedemorgen allemaal,

Leuk om te zien dat deze website als klankbord wordt gebruikt. Ik ben Lodewijk, een van de oprichters van ThePerfectWedding.nl. Ik kwam deze discussie tegen en het leek me handig om vanuit ons bedrijf te reageren om verwarring te voorkomen.
  • Het is niet de bedoeling dat er fluctuatie in onze prijzen zit, ik weet uiteraard niet wie u heeft gesproken en dat doet er ook niet toe, we willen al onze relaties in dezelfde categorie dezelfde prijs voorschotelen om scheve gezichten te voorkomen. Iedereen kent elkaar in de branch en om deze reden willen we iedereen ook dezelfde mogelijkheden aanbieden.
  • We zijn veel meer dan een database, op ons kantoor in Rotterdam zit een redactie die dagelijks over leuke onderwerpen schrijft en input van onze klanten gebruikt. We hebben een inspanningsverplichting naar onze klanten en gaan voor langdurige samenwerkingen. We willen uiteraard dat u iets aan de samenwerking hebt, anders blijft u geen klant. Om deze reden investeren we veel in de techniek achter onze website, motiveren we bruidsparen om ervaringen achter te laten en zijn we erg actief op social media.
  • Ik heb in de bijlage een screenshot van onze bezoekersaantallen gezet. Wat Victor zegt klopt, het gaat jaarlijks om 70.000 stellen, dus potentieel 140.000 individuen die op zoek zijn naar informatie. Onze website beperkt zich echter niet alleen tot de bruid & bruidegom, we hebben categorieën over vrijgezellenfeesten en gasten. Er komen inderdaad dus ook andere soort bezoekers op onze website.
Ik hoop dat ik hiermee een stukje onduidelijkheid weg neem, we willen als bedrijf zo transparant mogelijk zijn. Mochten jullie meer informatie willen hebben of eens willen 'sparren', ik sta open voor suggesties. Bel me gerust op 010-4977999.
https://cdn.theperfectwedding.nl/files/new-line-forum.png
JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
Berichten: 605
16-7-2014 13:17
Ik adverteer al 3 jaar op de grootste belgische website voor buidsparen (https://www.wijtrouwen.com/nl/forum/) en het is ook mijn laatste jaar, ik haal daar jaarlijks 1 a 2 feesten uit. Wat voor mij heel goed werkt zijn trouwbeurzen, de prijzen voor een standplaats is niet goedkoop maar ik haal uit een beur van 3 dagen toch 40 feesten uit. dat maakt de helft van mijn jaar goed.
Eddy wallyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-1-2008
Laatste: 21-11-2017
Berichten: 823
17-7-2014 12:10
40 feesten op één beurs lijkt me heel straf.
Heb dit vroeger ook nog gedaan en was al blij als een tiental koppels prijs vroegen laat staan boeken.
JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
Berichten: 605
17-7-2014 12:42
Vorig jaar heb ik 42 boekingen uit de beurs gehaald, waarom zou ik liegen?
En nee, ik werk niet onder de prijs. wink ;)
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 19-4-2024
Berichten: 2052
17-7-2014 12:59
Een gemiddelde sessietijd van 2 minuut nog wat laat helaas wel blijken dat de meeste bezoekers maar vluchtig naar de site kijken en dan weer verder surfen...
Niet goed, wel hard!
LodewijkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-7-2014
Laatste: 24-7-2014
Berichten: 2
17-7-2014 14:30

joepurlings schreef:

Een gemiddelde sessietijd van 2 minuut nog wat laat helaas wel blijken dat de meeste bezoekers maar vluchtig naar de site kijken en dan weer verder surfen...
Hoi Joep,

Is inderdaad op alle mogelijke manieren te benaderen, bezoekers die naar bedrijven zoeken blijven gemiddeld 3:30 minuten. Gebruikers die inloggen blijven meer dan 11 minuten. Afhankelijk van je doelstellingen of welke content zegt gemiddelde time on site voor de gehele website niet heel veel.

Groet!
DjbirdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-6-2004
Laatste: 18-10-2023
Berichten: 372
24-7-2014 16:32
Niemand hier met concrete ervaringen? Ben benieuwd of een vermelding resulteert in een betere vindbaarheid of, beter nog, directe boekingen?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)