Forum > Opmerkingen

Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line!

(406 reacties. Pagina 39 van 41)
Moderator(s): Dré
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
17-2-2009 16:09

Melo-G schreef:

Check voor de gein mijn site eens. Je lacht je waarschijnlijk kapot. Ik ook, want er is geen weekend dat ik thuis zit. Denk daar maar eens over na.
Dus voor jou is de max 2 dagen per week werk?

Voor bedrijven die meer klussen tegelijk doen, mensen via hun bedrijf inzetten op klussen en zich niet alleen op weekenden richten is het misschien meer van belang dan voor iemand die zich alleen op de weekenden focust en 1 klus tegelijk doet.. Mijn indruk is dat jij grotendeels freelancer bent. Als je 2/3 klussen per weekend geheel uitvoert als bedrijf heb ik het uiteraard verkeerd.
Light Image
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
17-2-2009 22:31
Vandaag de dag kan je gewoon niet meer om internet heen als middel om klanten te trekken. Niet voor niks krijg ik bij mijn opleiding (marketing management) diverse hoorcollege's over internetmarketing en hoe mensen aan te trekken met je site.

Echter zit er denk ik wel een verschil in in welk segment je bezig bent, kleinere jongens zullen minder aan hun website's hebben als professionals.

Ik denk ook dat de meeste drive-in show's weinig binnen krijgen via hun website. Uitzonderingen (zoals hier Yourlive) daargelaten. Meeste gaat namelijk toch via mond-tot-mond reclame.

Buiten dat, ben ik wel van mening dat je een fatsoenlijke website moet hebben, omdat er wel een stuk informatie-verschaffing bij zit aan toekomstige klanten. Bij mij gaat het vaak via mond-tot-mond reclame, maar ik weet wel dat een deel van die mensen wel nog eerst op mijn website kijkt. Vandaar dat er nu ook bij mij een nieuwe website aankomt, aangezien mijn vorige site best slecht was.

Nu maar weer back on topic en deze verhaaltjes beperken tot het drive-in show websites topic?
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
17-2-2009 22:45
Een slechte website (even los van jatwerk want daar heb ik geen goed woord voor over) is een keuze. Hulp bij het wegwerken van taalfouten is altijd ergens te vinden, zelfs gratis. Wil webdesign niet lukken en ook je buurjongen kan het niet, koop dan online ergens een standaard ontwerpje en pimp dat op.

Een baggersite bagger laten staan is een keuze die iets zegt over een bedrijf (al dan niet tussen aanhalingstekens). Ik kan en wil er niks mee. Liever helemaal geen site dan een slechte site, zeker als je van mening bent dat je internet niet nodig hebt om klanten te werven. Want ook die bedrijven bestaan gewoon en daar heb ik dan weer nul problemen mee.
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
18-2-2009 00:52
@ Jeroen: ik werk 7 dagen per week, het weekend is verhuur, de week is installatie.

Ik geloof best in de kracht van internet, maar niet voor een verhuurbedrijf dat klussen doet waar een bepaald budget aan gekoppeld is. De klant wil namelijk een vertegenwoordiger zien en spreken en weet al van het bedrijf wat het wel en niet doet. Internet/website is een leuk visitekaartje aka referentiepakket, maar daarmee haal je niet concreet een klant binnen. Voor de drive-in wereld zal dit ongetwijfeld anders liggen, echter voor de grote verhuurbedrijven niet.

In deze tijd waarin het aanbod bedrijven steeds groter wordt (en internet belangrijker wordt) moet je je zien te onderscheiden van de rest. Niet door de meest perfecte website te bouwen, maar door je klanten actief te benaderen.

Althans, dat is mijn bedrijfsvisie. happy :)
Vergeet niet te lachen
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
18-2-2009 09:11
Ik ben het met je eens dat persoonlijk contact heel erg belangrijk is. Mensen kunnen ons bellen (en dan wordt er nog opgenomen ook, geen voicemail!), e-mailen en demonstraties bezoeken. Maar als mensen contact opnemen komt dat omdat ze zich van tevoren georienteerd hebben op onze website en daar een goed gevoel bij hebben...

Mensen orienteren zich tegenwoordig nu eenmaal op internet, en nemen vervolgens contact op met bedrijven die hen aanspreken. Als je een slechte website heb neemt de klant geen contact op, waardoor je niet de kans krijgt voor persoonlijke verkoop. Dat geldt niet alleen voor particuliere klantjes, maar ook voor grote bedrijven en overheid.

Natuurlijk kun je ook klanten actief benaderen, maar veel opdrachtgevers hebben weinig tijd dus die bekijken liever eerst even snel een website voordat ze een uur van hun kostbare tijd aan je besteden. Dat doe ik ook als ik benaderd wordt door een dj of drive-in show. En als er dan een hoop spelfouten of msn taal in de mail of website staan houdt het al heel gauw op...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
StimpEx Lid
Uit: België
Sinds: 2-2-2005
Laatste: 29-4-2009
Berichten: 71
18-2-2009 11:25
En dt fouten? sneaky :V
Zo moeilijk zijn de dt regels toch niet?
SjoerdiejStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-2-2008
Laatste: 16-8-2018
Berichten: 176
18-2-2009 17:31

Dré schreef:

Ik zie niemand van de C&A rondlopen in de V&D op zoek naar klanten en snap niet waarom dat op internet wel geaccepteerd zou moeten worden.
Toch gebeurt dat wel hoor, hier in Noordwijk staat er voor de Albert Hein bij al die kinderen die om voetbalplaatjes zeuren een student die folders uitdeeld voor een supermarkt 10km van de AH vandaan...... sneaky :V
HES Hog IPC
Sunny leonStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-9-2007
Laatste: 29-10-2014
Berichten: 83
18-2-2009 21:41
Inderdaad. Het is triest maar in de hotel wereld gebeurt het ook veel.
Dan komt er iemand van een ander hotel naar jouw hotel om te kijken welke zalen je verhuurt aan welke klanten.
Daarna bellen ze die klanten (meestal bedrijven) op dat ze een volgende keer beter bij hun kunnen komen.

Ik vind trouwens niet dat dat kan hoor, tekst jatten.
En als ik op zoek ben naar een verhuur bedrijf en ik kom er eentje tegen met een slechte website kijk ik gelijk verder!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
18-2-2009 22:18
Klanten werven in het hol van de concurrent gebeurt (ook hier), maar dat praat het nog niet goed. Bovendien is er nogal een verschil of je dit net buiten de deur van de concullega doet of erbinnen.

Teksten/foto's van anderen jatten is erg cheap (vooral als het gebeurt in combinatie met klanten werven bij die anderen en ook DAT is hier wel eens aan de orde geweest) en heet verder gewoon diefstal. Kun je lang en kort je mening over uiteen zetten, maar het mag niet, last time I checked.
Dj-nspStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-12-2008
Laatste: 21-3-2013
Berichten: 313
27-9-2009 20:23
1 x bewerkt. Laatst door Dré op 28-9-2009 09:30
Deze webshop gebruikt bijna zelfde forum shut up :X
Edit Mod: Dré: Link verwijderd; het gaat hier over een algemeen persbericht afkomstig van Pioneer (dat dus door meerdere sites, inclusief wijzelf, gebruikt wordt).

Tevens is de beheerder daarvan dj-stinozzz die kennen jullie vast wel nog laugh :D
?Quote?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)