Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sunny leon
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 80 bijdrage(n) van Sunny leon (Pagina: 1 van 8)
Topic: Wie verhuurt..... (Diversen) (24-10-2011 17:29:00)
Ik zoek voor een weekend (5 en 6 november) 3 lege flightcases. Twee voor een cdj-850 en eentje voor een Ecler Evo 4 (DJM-800 maat).
Heeft iemand dat? Liefst beetje in de buurt van Zwolle.Niemand?Topic: Wie verhuurt..... (Diversen) (14-10-2011 14:27:00)Oei,
heb toch maar even gegoogled naar dit moeilijke woord.
Kan het toch niet echt in verband brengen met luidsprekerbouw, gaat namelijk over waardevermindering van een munt door koerswisseling.
Wellicht duur willen doen?
Het is wel duidelijk dat je bedoeld dat de restwaarde en verkoopbaarheid minder is.
Overigens is een goed product met kwaliteitscomponenten zeker wel goed verkoopbaar en zeker goed inzetbaar!Depreciatie betekent ook waardevermindering in algemene zin.
Daarnaast kan het ook nog worden gelezen (ook een betekenis) dat zelfbouw niet zo hoog word ingeschat...Topic: Nieuw: Denon DN-S3700 (27-2-2009 14:50:00)Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (18-2-2009 21:41:00)
sunny leon schreef:
Hallo allen,Ik zoek voor een weekend (5 en 6 november) 3 lege flightcases. Twee voor een cdj-850 en eentje voor een Ecler Evo 4 (DJM-800 maat).
Heeft iemand dat? Liefst beetje in de buurt van Zwolle.
Hallo allen,
Ik zoek voor een weekend (5 en 6 november) 3 lege flightcases. Twee voor een cdj-850 en eentje voor een Ecler Evo 4 (DJM-800 maat).
Heeft iemand dat? Liefst beetje in de buurt van Zwolle.
Topic: Pioneer CDJ-850 topic (8-7-2010 12:24:00)Ik zoek voor een weekend (5 en 6 november) 3 lege flightcases. Twee voor een cdj-850 en eentje voor een Ecler Evo 4 (DJM-800 maat).
Heeft iemand dat? Liefst beetje in de buurt van Zwolle.
Vind hem er erg interessant uitzien voor hier thuis!
In dit persbericht staat een "suggested retail price of $999"
Ik weet niet hoe dat ongeveer kan worden omgerekend naar Nederlandse euro's ivm met heffingen, belastingen en weet ik veel wat alles meer..?
EDIT: Staat inmiddels in de shop voor €899,-
Topic: Salsa hits (7-5-2010 15:27:00)In dit persbericht staat een "suggested retail price of $999"
Ik weet niet hoe dat ongeveer kan worden omgerekend naar Nederlandse euro's ivm met heffingen, belastingen en weet ik veel wat alles meer..?
EDIT: Staat inmiddels in de shop voor €899,-
Kon beter in het nummer gezocht topic, maar is het niet La Isla Bonita - Madonna?
Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (10-12-2009 22:31:00)Ik ben hier ook lang niet geweest, maar toen ik het las merkte ik het wel echt even.
Kende Martin persoonlijk niet maar doet toch pijn.
Iedereen veel sterkte!
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (5-5-2009 20:10:00)Kende Martin persoonlijk niet maar doet toch pijn.
Iedereen veel sterkte!
Waar dan precies?
Topic: Welke nieuwe geluidsset zou jij kiezen voor +/-7000,- (20-3-2009 20:58:00)Frank76 schreef:
)pieter( schreef:
depreciatie van zelfbouwheb toch maar even gegoogled naar dit moeilijke woord.
Kan het toch niet echt in verband brengen met luidsprekerbouw, gaat namelijk over waardevermindering van een munt door koerswisseling.
Wellicht duur willen doen?
Het is wel duidelijk dat je bedoeld dat de restwaarde en verkoopbaarheid minder is.
Overigens is een goed product met kwaliteitscomponenten zeker wel goed verkoopbaar en zeker goed inzetbaar!
Daarnaast kan het ook nog worden gelezen (ook een betekenis) dat zelfbouw niet zo hoog word ingeschat...
Inderdaad. Het is triest maar in de hotel wereld gebeurt het ook veel.
Dan komt er iemand van een ander hotel naar jouw hotel om te kijken welke zalen je verhuurt aan welke klanten.
Daarna bellen ze die klanten (meestal bedrijven) op dat ze een volgende keer beter bij hun kunnen komen.
Ik vind trouwens niet dat dat kan hoor, tekst jatten.
En als ik op zoek ben naar een verhuur bedrijf en ik kom er eentje tegen met een slechte website kijk ik gelijk verder!
Topic: 2x FUNKTION ONE F81 of 2x KRK VXT8? (13-2-2009 22:43:00)Dan komt er iemand van een ander hotel naar jouw hotel om te kijken welke zalen je verhuurt aan welke klanten.
Daarna bellen ze die klanten (meestal bedrijven) op dat ze een volgende keer beter bij hun kunnen komen.
Ik vind trouwens niet dat dat kan hoor, tekst jatten.
En als ik op zoek ben naar een verhuur bedrijf en ik kom er eentje tegen met een slechte website kijk ik gelijk verder!
Dit topic ook al gezien?
Gaat niet over precies dezelfde apparatuur maar mischien toch interessant...
Gaat niet over precies dezelfde apparatuur maar mischien toch interessant...