Forum > Opmerkingen

Suggestie webshop en forum

(351 reacties. Pagina 14 van 36)
Moderator(s): Dré
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 25-5-2024
Berichten: 2057
11-12-2008 08:46
Tja... ik geloof best dat internet explorer en firefox, iceweasel en konqueror het ook kunnen. Internet explorer houdt zich niet aan de standaarden, en draait niet native onder Linux, dus die valt dus sowieso af. Firefox kan ook een hoop leuke trucjes, maar dat vergt weer een hoop instellingen en extentions.

Opera heeft alle leuke snufjes en handigheidjes standaard al bijna staan zoals ik ze graag zou willen. Daarnaast is opera op zowat elke computer en elk platform te draaien, van windows 95 tot aan QNX.
Niet goed, wel hard!
Dj-bartStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-7-2006
Laatste: 12-11-2021
Berichten: 582
11-12-2008 09:30
je zal vast wel gelijk hebben. Bij mij hoeft IE alleen maar een pagina te openen heb neit allerlei instelling en snufjes nodig.

Maar inderdaad als je dat wel wilt kun je misschien beter een ander nemen. Tot nu toe doet IE precies wat ik wil dat hij doet.
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 25-5-2024
Berichten: 2057
11-12-2008 09:57
Tja... Ik vind het toch heel erg gemakkelijk dat ik met 3 muisklikken een zoekopdracht aan een letter kan koppelen. Als ik bijvoorbeeld rechts klik op zoek in forum, zoekopdracht aanmaken, en letters nlf (new line forum) ingeef, hoef ik maar in mijn adresbalk nlf en zoektekst in te geven.

Verder bittorrent client ingebouwd, nooit meer dan één venster (opera was de eerste met tabbed browsing), betere zoekfuncties, afbeeldingen snel uit te zetten, snel en makkelijk zoomen, rss reader, notitieprogramma, bladwijzersynchronisatie, sessies opslaan. Ja ik weet... ondertussen kunnen andere browsers de meeste dingen ook. Opera kon de meeste dingen echter al versies terug.

Een browser kan zoveel meer dan alleen sitejes op je scherm toveren... Als mensen eens wisten wat ze allemaal met hun computer konden doen...
Niet goed, wel hard!
Dj krissieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2006
Laatste: 22-5-2024
Berichten: 387
26-12-2008 21:19
Vele 2ehandse verkoop site's hebben een blokkering dat je geen link mag vermelden bij je advertentie. Als je dat toch doet krijg je een melding dat er een link in je advertentie staat.

Zou dit ook niet kunnen in de afdeling tweedehands op dit forum maar dat je dan een melding krijgt van "U heeft geen [TK] [GZ] of [GR] ingevuld.

Of uiteraad dat wanneer je een topic aanmaakt dat je dan moet aangeven wat voor advertentie het is. Dat het dan automatische ingevuld wordt.

Uiteraad denk ik alleen maar mee voor verbetering van het forum.

Kristian
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 24-5-2024
Berichten: 13458
29-12-2008 09:28
Om zo'n test toe te kunnen voegen zal er stevig geprogrammeerd moeten worden. Daarvoor is eenvoudigweg geen tijd.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
AlleznetStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-7-2005
Laatste: 24-5-2012
Berichten: 793
11-1-2009 12:57

Dré schreef:

Om zo'n test toe te kunnen voegen zal er stevig geprogrammeerd moeten worden. Daarvoor is eenvoudigweg geen tijd.
Je zou heel simpel kunnen kijken wanneer een categorie de 2ehands categorie is (dmv ID bijvoorbeeld) om dan een selectbox neer te zetten waar je kunt kiezen tussen de opties TK, TR, GZ et cetera als prefix voor je titel. Als je wilt is het niet zo gek veel werk, én het bespaart je waarschijnlijk ook nog eens werk van de modjes (net als een eigen knop maken om je topic te sluiten als het verkocht is).

Uiteraard maar een idee wink ;)
Bier, Billen, Borsten en Beats!
DouweVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 1139
16-1-2009 23:50
Dré, Is het niet mogelijk om het preview scherm, bij het maken van een post, hetzelfde te maken als in een forum scherm?

Regelmatig nadat ik een paar keer de preview heb door gelezen, plaats ik de post. Vrijwel na de eerste keer doorlezen in het forum zie ik gelijk, verschillende fouten zowel, taaltechnisch danwel ander foutjes. Kan aan mij liggen, opmaak doet veel aan je tekst.
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
20-1-2009 16:25
Ik lees ook altijd mijn post nog een keer door nadat ik gepost heb.
Staan eigelijk altijd taalfouten en niet goed geformuleerde zinnen in, ook voeg ik vaak nog wat toe..

Maar hoe wil jij dat het verbetert wordt dan Douwe? ik snap het niet percies.
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 24-5-2024
Berichten: 13458
20-1-2009 16:37
Ik ook niet. Het preview scherm lijkt me in vrijwel alle gevallen voldoende.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Sunny leonStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-9-2007
Laatste: 29-10-2014
Berichten: 83
25-1-2009 12:06
Mischien een idee voor in de webshop: als je nu in het ''selectiescherm'' zit (a/d rechterkant na het zoeken v/e product) en je hebt gekozen voor een catogorie, en je wilt naar een andere catogorie, dan moet je eerst op ''alle catogorieen'' klikken en dan pas kun je een andere catogorie kiezen.
Zo af en toe als ik meerdere catogorieen doorzoek is dat best irritant.
Ik weet niet wat de anderen daarvan vinden?

Ik weet trouwens totaal niet hoe dat is met proggrameren, (of dat moeilijk en mogelijk is) it`s only an idea. razz :p
Maybe...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)