Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj krissie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj krissie (Pagina: 1 van 20)
Topic: Q1212 of cp3000s of cp4000s (13-8-2022 20:15:00)Ik zou er goed naast kunnen zitten maar de handleiding heeft het over een input.
Fog machine input: 5-pin DIN connector for fog machines (NOTE: not all fog machines work
with this function)Topic: Limiter Crwon XTI4000 voor MA (21-6-2015 22:22:00)De standhouders willen natuurlijk ook zoveel mogelijk kosten van de stand terug verdienen en de overige kosten die daarbij horen. Tuurlijk, uren op marktplaats turen kosten meer... maar je moet aardig wat verkopen om je stand eruit te halen.
Ik snap uiteraard dat er ook gewoon kosten aan de beurs zitten, organisatie, huur etcetera.... maar neemt niet weg dat een standhouder ook wat wil proberen te verdienen.
Topic: Dynacord DSP260 garantie vraag. (14-3-2015 22:16:00)
Graag jullie advies in deze. Alvast bedankt!
Overigens wil ik het merk Dynacord echt niet afzeiken of wat dan ook. Werk al jaren met Dynacord en heb ook verschillende spulletjes van alle leeftijden en alles (op de DSP260 na dan ;) ) werkt altijd prima!Leg de bal bij de Dynacord/reparateur neer, als jou klachten uniek zijn voor deze processor zijn zullen zij toch ook wel een passende oplossing aanbieden?
Als ik jou problemen zo lees over de processor zou ik het zoeken in het "moederbord" van de processor...Topic: Speakers voor in garage (18-10-2014 18:34:00)
Hoi Ruud,
Wat is jou reden om de set actief aan te sturen?
Ga je dan ook de passieve filters uit de kasten halen/overbruggen?
Ik denk niet dat het veel uit maakt of je een Q1212 of CP versterker gebruikt. Hoewel een q1212 naar mijn idee een goedkopere alternatief is. (en ervaring)
Als je de set echt actief wilt sturen zou ik kijken naar een CPS 4.10, je hebt dan 1 versterkers met 4 kantjes geluid.
Misschien een luister sessie met verschillende versterkers?
gr,
Topic: New-line forum bestaat 5 jaar ! (17-11-2021 20:42:00)Wat is jou reden om de set actief aan te sturen?
Ga je dan ook de passieve filters uit de kasten halen/overbruggen?
Ik denk niet dat het veel uit maakt of je een Q1212 of CP versterker gebruikt. Hoewel een q1212 naar mijn idee een goedkopere alternatief is. (en ervaring)
Als je de set echt actief wilt sturen zou ik kijken naar een CPS 4.10, je hebt dan 1 versterkers met 4 kantjes geluid.
Misschien een luister sessie met verschillende versterkers?
gr,
New-line en crew.
Van harte gefeliciteerd met het 20 jarige bestaan van één van de leukste forums van Nederland!
Op naar de 25 jaar.
Kristian
Topic: Corona waarschuwing! (1-10-2021 20:27:00)Van harte gefeliciteerd met het 20 jarige bestaan van één van de leukste forums van Nederland!
Op naar de 25 jaar.
Kristian
Nu eindelijk de maatregelen versoepeld worden en we eindelijk weer mogen na 1,5 jaar heb ik het idee dat sommigen bedrijven werkelijk op slot gezeten hebben.
Ik heb mij vandaag krom geërgerd aan in gebreken apparatuur, kapotte stekker blokken, afgebroken stekkers/chassis, en manco bestelde artikelen op locatie.
Deel ik deze ervaring als enige of hebben jullie dezelfde ervaring(en)?
Topic: Versterkers met DSP, of toch niet? (23-4-2016 13:31:00)Ik heb mij vandaag krom geërgerd aan in gebreken apparatuur, kapotte stekker blokken, afgebroken stekkers/chassis, en manco bestelde artikelen op locatie.
Deel ik deze ervaring als enige of hebben jullie dezelfde ervaring(en)?
Als je telkens dezelfde luidsprekers gebruikt op de zelfde versterker gaat mijn voorkeur uit naar versterker met DSP. Liefst wel met een "losse DSP" kaart zodat wanneer de DSP het begeeft deze snel verwijdert kan worden en versterker bruikbaar blijft.
Meerdere versterkers/speakers en continu andere opstellingen gaat mijn voorkeur uit naar één processor. Bijvoorbeeld; Sommigen systemen ondersteunen geen master EQ en dien je elke DSP module los in te stellen. Ik dacht Crown versterkers terwijl EV middels Irisnet dit wel biedt.
Kristian
Topic: Ayra OSO 240B MKII - Fog Machine compatibiliteit. (26-8-2015 21:19:00)Meerdere versterkers/speakers en continu andere opstellingen gaat mijn voorkeur uit naar één processor. Bijvoorbeeld; Sommigen systemen ondersteunen geen master EQ en dien je elke DSP module los in te stellen. Ik dacht Crown versterkers terwijl EV middels Irisnet dit wel biedt.
Kristian
Ik heb er niet veel verstand van maar als je er een fog machine met dmx kanaal aan zou kunnen hangen zou dat toch in de handleiding moeten staan?
Misschien stom, maar meten met een multimeter wat de uitgang uitstuurt of schakeld?
Topic: Ayra OSO 240B MKII - Fog Machine compatibiliteit. (26-8-2015 21:02:00)Misschien stom, maar meten met een multimeter wat de uitgang uitstuurt of schakeld?
Robert K schreef:
Nu heeft dit paneel ook een 5 Pins DIN (DMX) uitgang om een 'Fog Machine' aan te sturen. In de handleiding word meermaals gemeld dat het paneel niet met alle machines zal werken. Helaas kan ik alleen nergens vinden met welke machines ons paneel wél zal werken.
Fog machine input: 5-pin DIN connector for fog machines (NOTE: not all fog machines work
with this function)
Je zou even moeten kijken naar je amp gain settings/voltage. vaak tussen 25 en 34DB.
Aan de hand daarvan zou je de limiter kunnen berekenen of Crown daar zelf programma's voor heeft weet ik niet daar ik niet bekend ben met Crown.
Vanuit een processor kan ik hem wel bereken, alleen nu niks bij de hand.
Topic: PA markt zaterdag 14 maart 2015 (15-3-2015 16:33:00)Aan de hand daarvan zou je de limiter kunnen berekenen of Crown daar zelf programma's voor heeft weet ik niet daar ik niet bekend ben met Crown.
Vanuit een processor kan ik hem wel bereken, alleen nu niks bij de hand.
Tom schreef:
Wat betreft de prijzen,er waren inderdaad een paar stands die stug aan hun erg hoge prijzen bleven hangen.Ik snap uiteraard dat er ook gewoon kosten aan de beurs zitten, organisatie, huur etcetera.... maar neemt niet weg dat een standhouder ook wat wil proberen te verdienen.
DJohnny schreef:
Maar nu is mijn vraag wat kan ik hier nu mee en waar heb ik recht op. Reparatie zie ik echt niet meer zitten. Mag ik alsnog een nieuw apparaat eisen? Kan ik mijn geld (nog) terug krijgen? Of desnoods het apparaat inleveren en met een bijbetaling voor een duurder model (DSP600 ofzo) aanschaffen?Graag jullie advies in deze. Alvast bedankt!
Overigens wil ik het merk Dynacord echt niet afzeiken of wat dan ook. Werk al jaren met Dynacord en heb ook verschillende spulletjes van alle leeftijden en alles (op de DSP260 na dan ;) ) werkt altijd prima!
Als ik jou problemen zo lees over de processor zou ik het zoeken in het "moederbord" van de processor...
Ik heb nog een redelijk beginners set op mp tekoop staan.
link.marktplaats.nl/m859101856
Lijkt me voor jou eisen voldoende maar kan het ernaast schieten
link.marktplaats.nl/m859101856
Lijkt me voor jou eisen voldoende maar kan het ernaast schieten