Forum > Off-Zone

Dynacord in the Sting

(96 reacties. Pagina 2 van 10)
Moderator(s): Dré
RoderickStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2005
Laatste: 29-9-2014
Berichten: 164
25-11-2008 21:49
aha ik vroeg me het ook altijd al af. Waarom een line array in een kledingzaak shut up :X ? Overal dynacord is natuurlijk wel erg strak en het is ook niet vervelend aan je oren om daar rond te lopen.
Robustsound
DjlimburgEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2008
Laatste: 20-6-2009
Berichten: 274
25-11-2008 21:52
het is natuurlijk helemaal geweldig dat ze zon set hebben hangen maar hoeveel % van de klanten let hier op en weet uberhout wat voor een set dat eht is
als er geluid uit komt is het hun al genoeg
sommigen valt het zelfs niet op dat daar geluid uitkomt als ze geluid horen razz :p
wat zou een leven zijn zonder geluid
DirkgStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2008
Laatste: 16-4-2010
Berichten: 56
25-11-2008 22:00
Sowieso is het soms gewoon onverstelbaar hoe hard de winkels hun muziek zetten,
Liep toevalig vorige week nog in nijmegen rond en je hoort bij sommige winkels (met name met kleding voor jongeren) gewoon buiten de muziek aan staan enzo..
Ach laat ze lekker die muziek aanstaan, vind het opzich wel leuk happy :)
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.
Sunny leonStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-9-2007
Laatste: 29-10-2014
Berichten: 83
25-11-2008 22:06

djlimburg schreef:

het is natuurlijk helemaal geweldig dat ze zon set hebben hangen maar hoeveel % van de klanten let hier op en weet uberhout wat voor een set dat eht is
als er geluid uit komt is het hun al genoeg
sommigen valt het zelfs niet op dat daar geluid uitkomt als ze geluid horen razz :p
Nee, maar het publiek wat daar vooral komt (jongeren) weet wel dat dat boxen zijn en dus ziet dat er stoer uit.
DjjonStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-10-2007
Laatste: 14-8-2014
Berichten: 149
25-11-2008 22:08
Beetje muziek in een winkel is natuurlijk wel leuk, maar niet zo achterlijk hard zoals in sommige winkels. dat je elkaar niet eens meer kunt verstaan shut up :X en een halve discotheek in een kledingwinkel, tja voor de meesten hier wel leuk maar eigenlijk een beetje overbodig laugh :D
{edit: toch zijn die Mk3tjes bij de Men at work toch wel erg vet ashamed :$ ]
Boemboem..
DirkgStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2008
Laatste: 16-4-2010
Berichten: 56
25-11-2008 22:10
En toch blijft het allemaal maar een truc om zoveel mogelijk klanten te krijgen laugh :D sneaky :V
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.
DjlimburgEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2008
Laatste: 20-6-2009
Berichten: 274
25-11-2008 22:12

sunny leon schreef:

djlimburg schreef:

het is natuurlijk helemaal geweldig dat ze zon set hebben hangen maar hoeveel % van de klanten let hier op en weet uberhout wat voor een set dat eht is
als er geluid uit komt is het hun al genoeg
sommigen valt het zelfs niet op dat daar geluid uitkomt als ze geluid horen razz :p
Nee, maar het publiek wat daar vooral komt (jongeren) weet wel dat dat boxen zijn en dus ziet dat er stoer uit.
klopt maar voor de meeste jongeren geld bij speakers hoe groter hoe meer eruit komt
als ze dan die arry topjes zien denken ze dat er niet veel uitkomt omdat ze niet groot zijn
als ze ooit op een groot evenement zijn letten ze daar niet op razz :p omdat het daar wel goed doorknalt
wat zou een leven zijn zonder geluid
AlleznetStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-7-2005
Laatste: 24-5-2012
Berichten: 793
25-11-2008 22:20

Wesley vd H schreef:

Wat wel erg grappig is aan die lange Line aray's is de achterkant.
Het onderste kastje is geladen en werkt, bij de rest gaat er niet eens een kabel heen.
Weet je dat zeker of denk je dat alleen? Sorry dat ik het zo vraag, maar het lijkt me sterk dat ze een hele array inclusief vliegframes et cetera gaan hangen en vervolgens ongeladen enkel als sier daar neerzetten ashamed :$ Mocht het zo zijn dan zit ik er dus 100% langs, maar dan zijn het daar wel een stelletje.. euh.. bananen? shut up :X
Bier, Billen, Borsten en Beats!
TBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-5-2003
Laatste: 14-1-2018
Berichten: 463
25-11-2008 22:25
1 x bewerkt. Laatst door TB op 25-11-2008 22:31
Uberhaupt snap ik niet waarom overal maar muziek/geluid aanwezig moet zijn... Vaak nog van abominabele kwaliteit ook. Overal hangt tegenwoordig wel een armetierig plafondspeakertje.

[edit] Ja, het zijn vaak dummy's die er hangen, 't drukt de kosten aardig. Enorme geluidsdruk is toch niet nodig. Een line-array in zo'n kleine ruimte is sowieso onzin, want waar zijn ze ook alweer voor gemaakt?
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 1370
25-11-2008 22:29

alleznet schreef:

Weet je dat zeker of denk je dat alleen? Sorry dat ik het zo vraag, maar het lijkt me sterk dat ze een hele array inclusief vliegframes et cetera gaan hangen en vervolgens ongeladen enkel als sier daar neerzetten ashamed :$ Mocht het zo zijn dan zit ik er dus 100% langs, maar dan zijn het daar wel een stelletje.. euh.. bananen? shut up :X
Als mijn geheugen me niet in de steek laat dan zou dit wel eens kunnen kloppen. En dat jullie het nu bespreken betekend dat het werkt! Het valt op (in positieve zin), mensen praten erover, het ziet er stoer uit. En ze hebben nooit het volume nodig van de volledige array, dus 1 fo enkele kastjes werken, de rest is dummy. En met de sjieke rigging ziet het er echt uit.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)