Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dirkg
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 55 bijdrage(n) van Dirkg (Pagina: 1 van 6)
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (25-12-2008 22:53:00)...
Alleen zie ik wel wat 'afgebrokkeld' hout aan de randen... Ga je dit nog aanpassen of vind je het goed zo?Hij zegt:
Topic: Het bouwen van een case (18-11-2008 20:23:00)Wat is er volgens jou zonde aan?
Topic: Filmpje lichtset (10-9-2008 22:54:00)
Ben nu voor het eerst programmaatjes aan het schrijven voor onze vier scanners (met freestyler) en inspiratie is natuurlijk nooit weg! Help ik je ook maar even
DirkTopic: Filmpje lichtset (10-9-2008 21:09:00)
Bij deze ook maar even:
Iedereen prettige feestdagen (of is het dag
) en een gelukkig nieuwjaar!
Topic: Dynacord in the Sting (30-11-2008 22:22:00)Iedereen prettige feestdagen (of is het dag
) en een gelukkig nieuwjaar!Vanmiddag liep ik in Amsterdam een kledingwinkel in. MEN wat stond het daar hard, ook nog van die dikke hip hop, ik werd egt helemaal gek!
Tja, zoals hierboven al word gezegd, de winkel bestond alleen uit puberpersoneel
Topic: Dynacord in the Sting (25-11-2008 22:10:00)
Tja, zoals hierboven al word gezegd, de winkel bestond alleen uit puberpersoneel
En toch blijft het allemaal maar een truc om zoveel mogelijk klanten te krijgen
Topic: Dynacord in the Sting (25-11-2008 22:00:00)
Sowieso is het soms gewoon onverstelbaar hoe hard de winkels hun muziek zetten,
Liep toevalig vorige week nog in nijmegen rond en je hoort bij sommige winkels (met name met kleding voor jongeren) gewoon buiten de muziek aan staan enzo..
Ach laat ze lekker die muziek aanstaan, vind het opzich wel leuk
Topic: Het bouwen van een case (22-11-2008 00:04:00)Liep toevalig vorige week nog in nijmegen rond en je hoort bij sommige winkels (met name met kleding voor jongeren) gewoon buiten de muziek aan staan enzo..
Ach laat ze lekker die muziek aanstaan, vind het opzich wel leuk
LJ DaAn schreef:
partyfish schreef:
Na een paar middagen knutselen is hij klaar, mn nieuwe LJ pc.Alleen zie ik wel wat 'afgebrokkeld' hout aan de randen... Ga je dit nog aanpassen of vind je het goed zo?
De kist eromheen is nog niet klaar, maar het belangrijkste is er in ieder geval.
Dus denk het wel hè
Ziet er goed en compact (?) uit!
Topic: Filmpje lichtset (24-10-2008 16:55:00)
Laatst gedraaid in Zaal Sterrebos. Een filmpje van het licht:
Filmpje, klik
Topic: DMX T4 balk in process (13-9-2008 22:27:00)Filmpje, klik
AV Music schreef:
zonde van de powercon...
Hoppa!
Nog een leuk feestje, waarom parren?
...
Ziet er erg mooi uit, zelf ben ik iemand die parren juist mooi vind. Daarom zou ik dit niet willen maar ieder zijn eigen keus, en die van jou ziet er ook leuk uit alleen lijkt mij te druk worden in kleinere ruimtes (?)Nog een leuk feestje, waarom parren?
...
TB schreef:
Heeft iemand misschien filmpjes van vier scanners aan één lichtbrug?Ben nu voor het eerst programmaatjes aan het schrijven voor onze vier scanners (met freestyler) en inspiratie is natuurlijk nooit weg!
Dirk
Ja dat filmpje staat ook in het Topic: DMX T4 balk in process.
Ik moet zeggen dat ik geen parren vaak niet mooi vind, maar in het geval van jou is dit wel erg mooi geworden. Complimenten
Hangen daar toevalig ook DJ Robo's bij? Zoja: hoe bevallen deze? Ben van plan om deze ook te kopen
Veel succes nog
Dirk
Ik moet zeggen dat ik geen parren vaak niet mooi vind, maar in het geval van jou is dit wel erg mooi geworden. Complimenten
Hangen daar toevalig ook DJ Robo's bij? Zoja: hoe bevallen deze? Ben van plan om deze ook te kopen
Veel succes nog
Dirk