Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sjoerdiej
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 176 bijdrage(n) van Sjoerdiej (Pagina: 1 van 18)
Topic: Nuendo marker to midi out --> Hog (9-10-2012 18:13:00)Het is gelukt, heb het nu via het programma Reaper gedaan, track toegevoegd en daaronder MIDI timecode track.
SjoerdTopic: Nuendo marker to midi out --> Hog (28-9-2012 12:00:00)
Dat hij volledig blokkeert is goed mogelijk. Ik weet dat het in ieder geval zo is in HOT mode (stroom eraf geweest en lamp moet nog afkoelen voor ie weer aanmag) en bij temp-errors (lamp gaat uit en rest blokkeert).Ook bij een LERR doet de moving head uit voorzorg helemaal niets meer. Hetzelfde met idd de HOT modeTopic: JEM ZR22 controller maken (circuit vraagje) (19-3-2012 22:58:00)Ja precies, die staat nu in de opslag. Eens kijken wat er nog werkt
Topic: botex lemon 512-1248 hulp nodig!! (18-3-2012 16:23:00)
het lukt me niet om met dat programma fixtures te maken ik weet echt niet hoe het werkt kunt u helpen
Even het internet op gedoken; wellicht dit een intressant, (maar teleurstellend) forum topic
Wel in het duits
Je zou kunnen proberen fixuture profiles van de Elation Trio in te laden
Elation downloads
Hier staat een profile creator in, aangezien ik vermoed dat deze dezelfde software zullen bevatten kan ik mij voorstellen dat de fixture profiles compatible met elkaar zijn.
Fixture profiles van Freestyler zijn niet zomaar compatible met een andere tafel, een profile krijgt een bepaalde volgorde van de inhoud (opmaak van informatie) en een bepaalde extensie.
(vergelijk het met een schroevendraaier. Een kruiskop past niet in het gat van een platte schroef, maar is nog steeds een schroevendraaier, voor een bepaald type schroef.)Wat lukt er niet?
Fixture name: scanner
Numer of channels; bijv 6
Chan 1 : bijv dimmer, typte LTP ,
Alle waardes ingeven, daarna op file --> save fixture. En dat bestandje op je usb zetten misschien?Topic: botex lemon 512-1248 hulp nodig!! (18-3-2012 14:53:00)
ik kan nergens de fixtures vinden op internet echt nergens maar ik heb ook geprobeerd om de fixtures van freestyler op een usb te zetten dus het kan misschien aan de usb liggen
Begrijp ik het goed dat je ergens een fixture Profile vandaan hebt, die op een usb stick hebt gezet vervolgens de usb in de botex lichttafel En je dan de fixture profiles niet kan vinden?
Heb een vermoeden dat het aan je usb stick ligt, (fat32?)
Maar hoor eerst graag een duidelijkere probleem beachrijving zodat ik/we je beter kunnen helpenHij bedoelt dat hij de fixtures niet kan downloaden / vinden op het internet.
SjoerdDe fixtures uit bijvoorbeeld een freestyler gaan natuurlijk niet werken, iedere lichttafel heeft een eigen systeem in de beschrijving van een fixture. Misschien contact opnemen met de fabrikant?Topic: botex lemon 512-1248 hulp nodig!! (18-3-2012 13:49:00)
Begrijp ik het goed dat je ergens een fixture Profile vandaan hebt, die op een usb stick hebt gezet vervolgens de usb in de botex lichttafel En je dan de fixture profiles niet kan vinden?
Heb een vermoeden dat het aan je usb stick ligt, (fat32?)
Maar hoor eerst graag een duidelijkere probleem beachrijving zodat ik/we je beter kunnen helpenHij bedoelt dat hij de fixtures niet kan downloaden / vinden op het internet.
SjoerdTopic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2012 (15-3-2012 23:23:00)
Zo nee is het een netwerk issue (probeer vanaf je pc eens het ip van je ipc te pingen), zo ja: heb je je patch in wyg op orde, session nummer ingevuld, universes gekoppeld, ... ?Hij stond inderdaad als visualizer in de lijst, beide waren ze gepatched. Ook het session nummer was correct, voor de universe heb ik in wysiwyg een eigen gemaakt en die aan het netwerk gekoppeld.
Zou het type netwerk kabel dan nog uitmaken ( crossed / straight? )
SjoerdTopic: Wysiwyg (5-2-2012 22:18:00)
JeroenVDV schreef:
Waarom maak je niet gewoon een MIDI-track aan waar je op de juiste plekken (op die markers..) een (event)part toevoegt met daarin de desgewenste MIDI-noot?Sjoerd
Hallo iedereen,
Ik wil een aantal nummers timecode gaan programmeren voor een dans voorstelling. Ik heb het programma Nuendo waar ik markers kan plaatsen in het nummer, alleen krijg ik het niet voor elkaar om ergens in te stellen dat de markers via midi Out verzonden moeten worden.
Ik heb een USB-> midi in&out kastje dus als iemand een ander programma kent waar dit ook makkelijk op werkt zou dat ook fijn zijn.
Met vriendelijke groet,
Sjoerd
Topic: Kryptons (26-4-2012 10:52:00)Ik wil een aantal nummers timecode gaan programmeren voor een dans voorstelling. Ik heb het programma Nuendo waar ik markers kan plaatsen in het nummer, alleen krijg ik het niet voor elkaar om ergens in te stellen dat de markers via midi Out verzonden moeten worden.
Ik heb een USB-> midi in&out kastje dus als iemand een ander programma kent waar dit ook makkelijk op werkt zou dat ook fijn zijn.
Met vriendelijke groet,
Sjoerd
CyberDance schreef:
LERR = lamp sensor vindt dat ie niet hetzelfde ziet als wat de huidige status zou moeten zijn, dus wellicht gevalletje kapotte lamp idd.Dat hij volledig blokkeert is goed mogelijk. Ik weet dat het in ieder geval zo is in HOT mode (stroom eraf geweest en lamp moet nog afkoelen voor ie weer aanmag) en bij temp-errors (lamp gaat uit en rest blokkeert).
Ultrasound schreef:
Hmm je vist helaas net achter het net, collega bedrijf verkocht zaterdag op de Pa-markt een defecte ZR22 met werkende controller voor € 5,- ...
lichttechniek schreef:
beste watje.het lukt me niet om met dat programma fixtures te maken ik weet echt niet hoe het werkt kunt u helpen
watje schreef:
Hallo,Even het internet op gedoken; wellicht dit een intressant, (maar teleurstellend) forum topic
Wel in het duits
Je zou kunnen proberen fixuture profiles van de Elation Trio in te laden
Elation downloads
Hier staat een profile creator in, aangezien ik vermoed dat deze dezelfde software zullen bevatten kan ik mij voorstellen dat de fixture profiles compatible met elkaar zijn.
Fixture profiles van Freestyler zijn niet zomaar compatible met een andere tafel, een profile krijgt een bepaalde volgorde van de inhoud (opmaak van informatie) en een bepaalde extensie.
(vergelijk het met een schroevendraaier. Een kruiskop past niet in het gat van een platte schroef, maar is nog steeds een schroevendraaier, voor een bepaald type schroef.)
Fixture name: scanner
Numer of channels; bijv 6
Chan 1 : bijv dimmer, typte LTP ,
Alle waardes ingeven, daarna op file --> save fixture. En dat bestandje op je usb zetten misschien?
lichttechniek schreef:
beste watje.ik kan nergens de fixtures vinden op internet echt nergens maar ik heb ook geprobeerd om de fixtures van freestyler op een usb te zetten dus het kan misschien aan de usb liggen
Sjoerdiej schreef:
watje schreef:
Hallo,Begrijp ik het goed dat je ergens een fixture Profile vandaan hebt, die op een usb stick hebt gezet vervolgens de usb in de botex lichttafel En je dan de fixture profiles niet kan vinden?
Heb een vermoeden dat het aan je usb stick ligt, (fat32?)
Maar hoor eerst graag een duidelijkere probleem beachrijving zodat ik/we je beter kunnen helpen
Sjoerd
watje schreef:
Hallo,Begrijp ik het goed dat je ergens een fixture Profile vandaan hebt, die op een usb stick hebt gezet vervolgens de usb in de botex lichttafel En je dan de fixture profiles niet kan vinden?
Heb een vermoeden dat het aan je usb stick ligt, (fat32?)
Maar hoor eerst graag een duidelijkere probleem beachrijving zodat ik/we je beter kunnen helpen
Sjoerd
21e & 22 aanwezig
Topic: Wysiwyg (9-2-2012 23:42:00)
CyberDance schreef:
Vindt wysiwyg de hog server (ipc) (heb je m uberhaupt actief als server) en/of zie je op je IPC bij network een visualizer in de lijst staan.Zo nee is het een netwerk issue (probeer vanaf je pc eens het ip van je ipc te pingen), zo ja: heb je je patch in wyg op orde, session nummer ingevuld, universes gekoppeld, ... ?
Zou het type netwerk kabel dan nog uitmaken ( crossed / straight? )
Sjoerd
Nu heb ik vandaag mijn hog ipc geprobeerd te koppelen aan Wysiwyg maar dit is tot op heden niet gelukt.
Tussen de hog en mijn laptop zit een cat5 kabel, alle firewalls zijn uitgeschakeld. Het programma van FPS is geïnstalleerd maar werken ho maar. Zie ik wat over het hoofd?
Sjoerd
Tussen de hog en mijn laptop zit een cat5 kabel, alle firewalls zijn uitgeschakeld. Het programma van FPS is geïnstalleerd maar werken ho maar. Zie ik wat over het hoofd?
Sjoerd