Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 45 van 146)
Moderator(s): Dré
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
4-3-2008 12:15

Watt-Xtra schreef:

kan ook anders

Ik had een lichtsetje gebracht en kon het de zondag niet ophalen, geen probleem, hij kon het wel meenemen. Tuurlijk prima.

Komt hij zondags bij de opslag aanrijden met een vectra station.
wat kwam eruit: 2 maal 3 meter truss, 2 VMB t03 statieven, 2 maal T-4bar met short cannen, 4 maal Ledpar op voetplaat en de nodige bekabeling plus een backdropje.

en zijn vriendin die ook nog even uitstapt :)

Ja ik stond even verbaasd te kijken, auto kon gewoon dicht!!
Heb mijn show vaak zat met een Renault Scenic moeten vervoeren. Na een tijdje werd je er handig in en weet je precies wat je waar moet stoppen om zoveel mogelijk ruimte te krijgen. Ging toch ook een aardig setje in. (denken aan 2x top, 2x fourbar par56 long, draaisetje, statieven (wind-ups en speaker), Kabelspul, lichtsturing, scans en nog wat los spul).
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
4-3-2008 17:37
Same here, in een Opel Astra station uit 1995. HK Lucas 2000 setje, 2 x T4 met PAR 56 short, dj set, statieven, kabels etc. En nog een inklapbaar houten meubel op de imperial laugh :D En nu wordt mijn verlengde Opel Vivaro zelfs al te klein...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Mathijs_promixStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-9-2006
Laatste: 30-5-2017
Berichten: 201
4-3-2008 17:43

abnpranger@home.nl schreef:

Rijd jij ook vectra matthijs? Is dat wat? Of weet je dit toevallig?
Wij Opel? Nee doe maar niet;) Maar k ben wel thuis op auto gebied;)
De specs heb ik even gezocht op internet.
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
5-3-2008 22:17

Watt-Xtra schreef:

kan ook anders

wat kwam eruit: 2 maal 3 meter truss,
Ja ik stond even verbaasd te kijken, auto kon gewoon dicht!!
toch vind ik die 3 mtr trus al aardig knap,
dit lukt mij on onze volvo V40 toch echt niet. daar rijd ik met 2 mtr delen al met openklep.
(tegen woordig niet meer nodig aanhanger aangeschaft.)
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
DeWitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
Berichten: 648
8-3-2008 19:33
Ach, ik heb ooit eens uit nood 4 meter truss + 2 3-weg hoekjes box truss in een hyundai atos gehad... Dat was eens en nooit meer..
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein
MielStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-10-2003
Laatste: 2-6-2008
Berichten: 127
8-3-2008 21:13

ikkeikkemij schreef:

Mijn geweldige blunder, afgelope zondag in het lokale theater hier een voorstelling van Klaas van Eerden. Zoals bijna altijd zat ik achter de geluidstafel. 2 CD-spelers op aangesloten. Na een kwartier middenin een liedje stopte 1 van de CD-spelers ermee. Dus de manager even een pauze ingelast en uitgelegd wat er aan de hand was. Daarna met CD-speler 2 verder gegaan. Naja wat er toen gebeurde, kun je wel raden razz :p de 2e stopte er ook mee. Dus ben ik op mijn fiets razendsnel naar de andere kant van het dorp gecrossd (bijna platgereden) en mijn eigen CD-speler onder me snelbinders terug razz :p Snel ingeplugd en de show afgemaakt. Sinds zondag staan er nu wel 2 reserve CD-spelers happy :)
Ik zie niet waarom dat een blunder is.. Ligt gewoon aan de slechte kwaliteit apparatuur die daar was opgesteld.
Maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
9-3-2008 13:25

deWit schreef:

Ach, ik heb ooit eens uit nood 4 meter truss + 2 3-weg hoekjes box truss in een hyundai atos gehad... Dat was eens en nooit meer..
ik heb wel eens 16 mtr truss vervoer vanuit braband naar de achterhoek...
boven op een opel astra, wedden dat je bekijks hebt?
bij behoefte zal ik een fotootje uploaden ;)
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
9-3-2008 13:33

deWit schreef:

Ach, ik heb ooit eens uit nood 4 meter truss + 2 3-weg hoekjes box truss in een hyundai atos gehad... Dat was eens en nooit meer..
Maar dat is dan iet met klep dicht zoals in het boven staande verhaal wink ;)

watje schreef:

ik heb wel eens 16 mtr truss vervoer vanuit braband naar de achterhoek...
boven op een opel astra, wedden dat je bekijks hebt?
bij behoefte zal ik een fotootje uploaden ;)
is idd ook eem mogelijkheid hebben we hier ook wel eens gedaan, je hebt zeker bekijks, maar toch liever in een aanhanger, zeker als er ruimte is.
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
Dj JoeriStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2005
Laatste: 24-2-2013
Berichten: 177
9-3-2008 22:29
Die foto zou ik toch wel is graag willen zien laugh :D . Lijkt waarschijnlijk op een soort van mislukte brandweerwagen laugh :D ?
JK Productions is powerd by Pioneer, Martin Audio & Crest
DeWitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
Berichten: 648
10-3-2008 09:40

Ronny B schreef:

deWit schreef:

Ach, ik heb ooit eens uit nood 4 meter truss + 2 3-weg hoekjes box truss in een hyundai atos gehad... Dat was eens en nooit meer..
Maar dat is dan iet met klep dicht zoals in het boven staande verhaal wink ;)

watje schreef:

ik heb wel eens 16 mtr truss vervoer vanuit braband naar de achterhoek...
boven op een opel astra, wedden dat je bekijks hebt?
bij behoefte zal ik een fotootje uploaden ;)
is idd ook eem mogelijkheid hebben we hier ook wel eens gedaan, je hebt zeker bekijks, maar toch liever in een aanhanger, zeker als er ruimte is.
Dat was zeker met de klep dicht, het waren dan ook wel 4 stukken van 1 meter. Maar dat was nog krap!

Ik ben trouwens wel benieuwd naar die foto!

Afgelopen weekeind hierzo in Zuid Afrika een gesprek gehad met de organisator van een Housefeest. De DJ die hier draaide vroeg voor een hele avond 400 Rand, wat met de huidige koers iets van 35 euro is. Mensen die dat hoorde vonden de DJ een afzetter omdat hij veel te veel geld vroeg... Toen ik ze vertelde dat dit zowat de uurprijs is in nederland van een wat bekendere dj, vielen ze helemaal van hun stoel! Moraal van het verhaal, nooi in Zuid Afrika op een feestje gaan draaien wink ;)
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein

Terug naar forum Reageer (zonder quote)