Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mathijs_promix
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Mathijs_promix (Pagina: 1 van 20)
Topic: Geluid aansluiten vanaf mengpaneel op Iphone (23-5-2017 09:44:00)
Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen?
Gr Tonny KuipersBedankt voor je reactie! Zou je mij een mail kunnen doen met wat algemene informatie, waar je zoal hebt gedraaid etc??Topic: Tip voor het bouwen van een LED discobar (10-2-2011 15:10:00)
Vond het ook vooral moor dat meneer Williams een microfoontje van, wat zal het zijn, 400 euro? even over zijn schouder gooit
Voor wie het heeft gemist : klikIk zie het niet gebeuren??
Thanks voor de antwoorden en het meedenken.
Uiteraard al besproken dat ik verder nergens verantwoordelijk voor ben. Klant kwam hiermee aanzetten en ik gaf aan dat ik wel wou meedenken. Echter bemoei ik me verder niet met de uitvoering maar assisteren daar waar nodig is nooit verkeerd. Leer je zelf ook weer van ;-)
De nieuwste ontwikkeling is dat er via een laptop wordt gestreamd met OBS (?), een streamsoftware programma en een externe videocamera. Zo kun je ook externe audio aansluiten en regelen via de software.
Houd jullie wel op de hoogte hoe het gaat en of het technisch haalbaar is.
Topic: Geluid aansluiten vanaf mengpaneel op Iphone (22-5-2017 15:46:00)Uiteraard al besproken dat ik verder nergens verantwoordelijk voor ben. Klant kwam hiermee aanzetten en ik gaf aan dat ik wel wou meedenken. Echter bemoei ik me verder niet met de uitvoering maar assisteren daar waar nodig is nooit verkeerd. Leer je zelf ook weer van ;-)
De nieuwste ontwikkeling is dat er via een laptop wordt gestreamd met OBS (?), een streamsoftware programma en een externe videocamera. Zo kun je ook externe audio aansluiten en regelen via de software.
Houd jullie wel op de hoogte hoe het gaat en of het technisch haalbaar is.
Beste allen,
Mogelijk wordt dit opgevat als een GSM vraag maar gezien de achtergrond wil ik mijn vraag graag aan jullie voorleggen.
Binnenkort verzorg ik een geluidsysteem t.b.v. een persconferentie. Hier zullen 4 microfoons op de tafels staan en afhankelijk van de drukte een nader te bepalen aantal speakers. De opdrachtgever wil graag 'livestreamen' via Facebook met behulp van zijn Iphone (7). Nu zijn er externe microfoons beschikbaar die je kan gebruiken om de geluidskwaliteit te verbeteren tijdens een videoopname maar vanwege de afstand van de plek van de Iphone en de tafel waar de gasten zullen zitten is dit ook niet ideaal qua bekabeling.
Weten jullie uit ervaring of het mogelijk is om vanaf het mengpaneel het geluidsignaal van de microfoons die reeds aanwezig zijn t.b.v. de geluidsversterking naar de Iphone te sturen die dan wordt gebruikt voor de 'livestream'?
Ik hoor graag!
Topic: Draadloze ledbollen (20-1-2013 18:01:00)Topic: alu pipes 1m (7-1-2013 17:02:00)Mogelijk wordt dit opgevat als een GSM vraag maar gezien de achtergrond wil ik mijn vraag graag aan jullie voorleggen.
Binnenkort verzorg ik een geluidsysteem t.b.v. een persconferentie. Hier zullen 4 microfoons op de tafels staan en afhankelijk van de drukte een nader te bepalen aantal speakers. De opdrachtgever wil graag 'livestreamen' via Facebook met behulp van zijn Iphone (7). Nu zijn er externe microfoons beschikbaar die je kan gebruiken om de geluidskwaliteit te verbeteren tijdens een videoopname maar vanwege de afstand van de plek van de Iphone en de tafel waar de gasten zullen zitten is dit ook niet ideaal qua bekabeling.
Weten jullie uit ervaring of het mogelijk is om vanaf het mengpaneel het geluidsignaal van de microfoons die reeds aanwezig zijn t.b.v. de geluidsversterking naar de Iphone te sturen die dan wordt gebruikt voor de 'livestream'?
Ik hoor graag!
Kijk eens op www.rdav-aluminium.nl/ . Kwaliteitspul!
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (14-6-2012 21:08:00)Is je linker achterwiel ook ontzet? Of is dat bedrog?
Topic: DJ gezocht omgeving Drenthe, Friesland, Groningen (7-1-2012 23:05:00)Bedankt voor het intact houden van dit topic over het gelul met jullie mp3 cd'tjes
Krijg voldoende mail binnen van DJ's!
Topic: DJ gezocht omgeving Drenthe, Friesland, Groningen (28-3-2011 23:25:00)
Krijg voldoende mail binnen van DJ's!
kuipers schreef:
Hoi Mathijs ben zelf een ervaren dj voor op bruiloften, jaren 80,90 feesten.Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen?
Gr Tonny Kuipers
Je maakt een glazen flightcase. -> Alle glazen die ze daar neerzetten pak je eraf en stop je achter je in je glazencase. -> Thuis was je ze af en heb je een nieuwe collectie glazen
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (5-12-2010 01:37:00)
Live: mensen die dansen op een radiator welke het vervolgens niet houdt. Gevolg: water over de dansvloer... Radiator zit op 1 meter afstand van 2 RCF 8001 subs... Leuk dit!
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (27-11-2010 13:28:00)
ikkeikkemij schreef:
Mooi optreden van Take That gisteravond bij The Voice Of Holland!Vond het ook vooral moor dat meneer Williams een microfoontje van, wat zal het zijn, 400 euro? even over zijn schouder gooit
Voor wie het heeft gemist : klik