Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 171 van 250)
Moderator(s): Dré
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
31-8-2010 22:54

ideedeluxe schreef:

Tja, dat zijn dingen die te voorkomen zijn... gewoon even bellen met de locatie als je er nog nooit geweest bent. Zelfs dan gaat het nog wel eens mis, maar het maakt de kans in elk geval een stuk kleiner.
Ik hoop niet, dat je denkt dat ik dat niet gedaan heb. Alsnog kon ik de boel gaan uit elkaar peuteren omdat wij met de beste wil van de wereld onze kisten geen trap op krijgen....
Als je zelf de locatie gebeld hebt wist je dat er trappen waren, en ik neem aan dat je ook wel weet dat je kisten niet te tillen zijn. Lijkt me toch een kwestie van voorbereiding. Vroeger ging ik nog weleens af op de klant ("nee hoor, volgens mij zijn er geen trappen, ik heb er geen gezien") maar tegenwoordig bel ik de locatie altijd zelf even als ik er nog nooit geweest ben.

En zelfs dan heb je niet altijd de juiste informatie: zo werd mij door een locatie van afgelopen weekend vertelt dat ik maar zes treden af hoefde om in de zaal te komen. Dat klopte, maar ze waren de 10 treden vergeten om uberhaupt in de locatie te komen...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
1-9-2010 08:34

YourLiVe schreef:

Als je zelf de locatie gebeld hebt wist je dat er trappen waren, en ik neem aan dat je ook wel weet dat je kisten niet te tillen zijn. Lijkt me toch een kwestie van voorbereiding. Vroeger ging ik nog weleens af op de klant ("nee hoor, volgens mij zijn er geen trappen, ik heb er geen gezien") maar tegenwoordig bel ik de locatie altijd zelf even als ik er nog nooit geweest ben.
Ik heb de spullen niet ter plekke uit elkaar gehaald... wink ;) (Volgens mij heb je die indruk) Ik bel altijd ongeveer een week (Dat noem ik vlak voor het feest) van tevoren naar een onbekende lokatie, ik heb dus op mijn gemak de boel trapproof gemaakt. Gelukkig zweefde mijn oude trussmeubeltje ook nog in de opslag rond, dus die heb ik ik nog maar weer een keertje gebruikt.
I am a TimeDriver!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
1-9-2010 09:28

ideedeluxe schreef:

dat je toekunt met alleen je mengpaneeltje en afspelers....
Er komen steeds meer DJ's met alleen een laptop twee actieve boxen en een setje (led) T4.
Dus ja,
er zijn mensen die in hun eentje een "complete show" weg zetten met 4 keer de trap oplopen.

wij zijn helemaal gek dat we nog een knappe echte show wegzetten shut up :X
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
1-9-2010 09:34

ideedeluxe schreef:

Ik heb de spullen niet ter plekke uit elkaar gehaald... wink ;) (Volgens mij heb je die indruk)
Aha, dat verklaart een hoop... die indruk had ik inderdaad wel wink ;)
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
RoystraverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-10-2007
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 611
1-9-2010 16:02

Tom schreef:

ideedeluxe schreef:

dat je toekunt met alleen je mengpaneeltje en afspelers....
Er komen steeds meer DJ's met alleen een laptop twee actieve boxen en een setje (led) T4.
Dus ja,
er zijn mensen die in hun eentje een "complete show" weg zetten met 4 keer de trap oplopen.

wij zijn helemaal gek dat we nog een knappe echte show wegzetten shut up :X
Hier gebeurt het nog wel eens dat er gevraagd word om zo min mogelijk spul..
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
1-9-2010 21:35
2 full range boxen, 1 kistje van 6 he met een versterker en een meubel van 60 cm breed.
Dat is mijn kleinste volwaardige show.
Licht in overleg, vanaf 1 T4
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Stoney3KStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-6-2009
Laatste: 7-1-2013
Berichten: 101
7-9-2010 11:12

Tom schreef:

ideedeluxe schreef:

dat je toekunt met alleen je mengpaneeltje en afspelers....
Er komen steeds meer DJ's met alleen een laptop twee actieve boxen en een setje (led) T4.
Dus ja,
er zijn mensen die in hun eentje een "complete show" weg zetten met 4 keer de trap oplopen.
Heh, klasse D versterkers eronder, LED-parren en de hele rataplan vanaf 12V op zonnepaneeltjes draaien?

CO2-neutrale drive-in show! laugh :D
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
12-9-2010 14:47
Stroom blijft lastig....

Vrijdagavond een bruiloft in een al wat ouder hotel, de feestzaal was optisch mooi opgeknapt, de wc's waren nog prachtig in jaren 70 groen...

Schijnbaar was de elektrische installatie nog van voor dat bouwjaar, ten eerste zaten er in de hele zaal (+/- 350M2) maar 4 wcd's, ten tweede bleken die dingen op een zodanige wijze aangesloten te zijn, dat als de kroonluchters uitgezet werden, wij kortstondig de spanning verloren...

De gasontladingspitjes in de scans en de headjes vonden het vast leuk! Zucht...waarom wel adverteren als bruiloftlocatie maar niet zulke basic zaken op orde hebben??? Dat geldt in mijn ogen ook voor de brandmelders, als je toch een feestzaal hebt, dan laatje toch geen optische melders (Zoals hier) installeren? Dat brengt geheid ge-eikel met zich mee!!!
I am a TimeDriver!
Mathijs_promixStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-9-2006
Laatste: 30-5-2017
Berichten: 201
12-9-2010 15:13

ideedeluxe schreef:

Stroom blijft lastig....
Altijd lastige dingen! Zo had ik het afgelopen vrijdag heel anders. In het hoekje waar wij stonden een 32A aansluiting en er zaten ook 2x 4 stopcontacten in de muur, verdeeld over 2 groepen. Já, dat is makkelijk!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
12-9-2010 15:26
Ergenissen on the road:

Heeft er nog iemand in de file gestaan afgelopen vrijdag?

Wij hebben over een rit van iets meer dan 100 kilometer van Alkmaar naar Scherpenzeel,
3,5 uur gedaan sad :(

De Tom Tom had de rit op 1,15 uur staan, en hij zei gedurende drie en een half uur dat we ons nog steeds op de snelste route bevonden sneaky :V
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)