Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 126 van 146)
Moderator(s): Dré
DjREsoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-4-2004
Laatste: 19-8-2023
Berichten: 479
18-8-2010 13:17
Echt geweldig, DEZE advertentie op marktplaats!

Lees de tekst (and I quote):
Easy op te bouwen en echt een super geluid, geen Dap-zooi maar Electrovoice, Pioneer en HK!! Proffesioneel en makkelijk in gebruik.

En dan de foto er onder, een DAP AX geluidsset...

Moest best hard lachen.

(p.s. de AX set heb ik ook, en dat is bepaald geen zooi, prima geluidsset voor het geld!)
DjREsound
RoystraverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-10-2007
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 611
18-8-2010 13:41

DjREsound schreef:

Echt geweldig, DEZE advertentie op marktplaats!

Lees de tekst (and I quote):
Easy op te bouwen en echt een super geluid, geen Dap-zooi maar Electrovoice, Pioneer en HK!! Proffesioneel en makkelijk in gebruik.

En dan de foto er onder, een DAP AX geluidsset...

Moest best hard lachen.

(p.s. de AX set heb ik ook, en dat is bepaald geen zooi, prima geluidsset voor het geld!)
Misschien wel DAP, maar geen DAP-zooi. Je zegt het zelf al..
DjREsoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-4-2004
Laatste: 19-8-2023
Berichten: 479
18-8-2010 14:09

roystraver schreef:

DjREsound schreef:

Echt geweldig, DEZE advertentie op marktplaats!

Lees de tekst (and I quote):
Easy op te bouwen en echt een super geluid, geen Dap-zooi maar Electrovoice, Pioneer en HK!! Proffesioneel en makkelijk in gebruik.

En dan de foto er onder, een DAP AX geluidsset...

Moest best hard lachen.

(p.s. de AX set heb ik ook, en dat is bepaald geen zooi, prima geluidsset voor het geld!)
Misschien wel DAP, maar geen DAP-zooi. Je zegt het zelf al..
Daar gaat het niet om, hij spreekt over "geen Dap-zooi maar Electrovoice, Pioneer en HK!! "

dan had ie dat niet moeten vermelden.
DjREsound
EriswaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-8-2006
Laatste: 21-4-2016
Berichten: 366
18-8-2010 16:06
Ook een mooie cheapass numark mixertje:-)
Wat je niet opbouwt hoef je ook niet af te breken.
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
18-8-2010 20:42
wat is er mis met dat mixertje?
Heb de versie ervoor hier in een setje zitten (geheel zwarte versie)
1x cm200usb nurmark
1x CDN22Mk4 numark

leuk en makkelijk wegzet setje.
de nagenoeg iedereen snapt het binnen enkele seconden wink ;)
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
TBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-5-2003
Laatste: 14-1-2018
Berichten: 463
19-8-2010 16:05

Tom schreef:

Als je niet weet hoe je het moet meten,
dan zou ik nooit eraan beginnen om een kracht verloopje te maken voor die man.
a/ je hebt de kennis niet om dat veilig te doen, en je bent als er iets fout gaat WEL aansprakelijk voor je werk.
b/ weet jij zeker dat die man al zijn stopcontacten en kabels en stekkers op de zelfde manier heeft gemaakt?
dus als je het toch maakt, zou je om veilig te zijn echt alle kabels, stopcontacten en stekkers bij deze persoon na moeten lopen!
'T is al gelukt. R = L1, S = L2, T = R3. Kind kan de was doen wink ;)
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
4-9-2010 13:13
https://link.marktplaats.nl/374782177

een de cdj1000 mixer!
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
Mathijs_promixStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-9-2006
Laatste: 30-5-2017
Berichten: 201
5-9-2010 20:53
En dan ook de DJ draaitafel
SjoerdiejStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-2-2008
Laatste: 16-8-2018
Berichten: 176
12-9-2010 11:12
Gisteren was ik aan het werk bij een hotel in Amsterdam, we waren alle kistjes aan het uitladen en hadden ze neergezet. Komt er een collega naar me toe,, uuhhh volgens mij is de vloer hier niet helemaal recht.
Er was toen een stolp case tegen een tafel aangereden waar een vrouw aan zat te eten, het was net op het randje dat het eten niet viel laugh :D

Iets totaal anders, ik was gister avond in discotheek de Bob in Noordwijk waar rond een uurtje of 1 ik ineens geen adem meer kon halen ik keek om me heen en niemand kon het iedereen hoesten en natuurlijk best veel paniek. Iedereen naar buiten, discotheek geëvacueerd, bleek er traangas te zijn gespoten !
Dit heeft erg veel problemen gegeven , perbericht:

In de BOB, de welbekende disco van Noordwijk gelegen aan de Grent, is een concentratie van Traangas gespoten in de Disco. Hierdoor werden ongeveer 15 personen onwel. De BOB moest hierdoor worden ontruimd wat enige strubbeling gaf bij de bezoekers. Er zijn zeker twee personen aangehouden en meegenomen naar het politiebureau.

De ambulance dienst heeft alle personen nagekeken, er is een ambulance naar het ziekenhuis gereden met een of meerdere slachtoffers. De politie heeft tot 02:30 uur De Grent tot net voorbij de BOB afgesloten voor iedereen. De andere disco's/kroegen mochten allemaal 30 minuten langer open blijven om zo alles zo goed mogelijk georganiseerd te laten verlopen.

In de nacht van zaterdag 11 op zondag 12 september zijn op de Grent vijftien personen door ambulancepersoneel behandeld. Zij werden onwel nadat er rond 01.15 uur traangas of een soortgelijke stof in een uitgaansgelegenheid op de Grent was vrijgelaten. Ze werden voor behandeling door ambulancepersoneel in een andere uitgaansgelegenheid opgevangen. Na behandeling konden zij naar huis.

Het publiek in de uitgaansgelegenheid kon snel via de nooduitgangen en de hoofdingang het pand verlaten. Op last van de brandweer is het hele pand ontruimd. Buiten heeft de politie het gebied rond de uitgaansgelegenheid afgeschermd voor onderzoek. Ook is een gebied afgeschermd zodat de hulpdiensten hun werk konden doen. Om alles ordelijk en veilig te laten verlopen – alleen al in de uitgaansgelegenheid zelf waren naar schatting 700 man aanwezig – zijn ongeveer 40 politieagenten, twee agenten te paard en twee politiehonden ingezet. In overleg met de gemeente zijn de uitgaansgelegenheden op de Grent langer opengebleven waardoor het uitgaanspubliek verspreid en rustig huiswaarts keerde. Er hebben zich verder geen ongeregeldheden voorgedaan.

Onderzocht wordt nog wie verantwoordelijk is geweest voor het vrijlaten van het traangas. Op en in de omgeving van de Grent zijn twee personen aangehouden, een 18-jarige Katwijker en een 18-jarige Noordwijker, die de vorderingen van de politie niet opvolgden. Zij gedroegen zich vervelend cq jutten omstanders op.

Burgemeester Groen heeft zich direct na het gebeurde persoonlijk op de hoogte gesteld van de situatie ter plekke. “Ik leef mee met de getroffenen, want het is ingrijpend als een avondje uit op deze manier eindigt. Gelukkig heef naar het zich laat aanzien niemand ernstig letsel opgelopen”, aldus Groen. De burgemeester deelde verder mee, zeer onder de indruk te zijn van het adequate en vakbekwame optreden van de hulpdiensten en de algehele controle die de politie na het incident over het gebied uitoefende.


foto's

Sjoerd
HES Hog IPC
TBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-5-2003
Laatste: 14-1-2018
Berichten: 463
19-9-2010 18:12
Hoe verkoop je jezelf?

Klik
laugh :D

Terug naar forum Reageer (zonder quote)