Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Decibel Drive-in

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 175 bijdrage(n) van Decibel Drive-in (Pagina: 1 van 18)

Topic: betaalbare LED parren?! (5-12-2009 16:56:00)
We hebben wel conventionele parren er bij gehouden, maar of dat WFL, MFL of NSP was weet ik niet meer. Ik heb verder nog geen tijd gehad om de review helemaal uit te werken, een deel is er al, de rest komt nog.
Topic: betaalbare LED parren?! (4-12-2009 23:17:00)

DeMennooos schreef:

@Decibel Drive-in
Het was maar een voorbeeld van de strekking in het forum over de test.
Om de Showtec luxmeter maar even te vergeten.

Maar ik ben echt benieuwd naar de resultaten en dan ook vooral hoe er gemeten is en hoe er omgegaan is met de verschillen in lenzen, openingshoeken, koeling, behuizing, service technisch en zo nog veel dingen die je niet in 1 dagje test.
Zo diep zijn we niet gegaan in de test, we zijn er slechts een middagje mee bezig geweest.
Het idee was om een boel forumleden en andere geïnteresseerden mee te krijgen op die middag en op basis van hetgeen ze zouden zien/voelen/bekijken etc. een oordeel konden vellen over bepaalde onderdelen. De hoop was dat er redelijk wat animo zou zijn (waardoor eventuele uitschieters in de beoordeling kon worden opgevangen door het aantal 'juryleden'), maar de opkomst was erg laag, best jammer.
Verder heb ik de meter niet meer gezien in de twee karren met fixtures en controllers, helaas. We zijn wel tot een paar conclusies gekomen opzich, maar verwacht geen volledig uitgewerkt onderzoek van >30 pagina's o.i.d. wink ;)
En daar wilde ik het bij laten, aangezien we het nu over aan ander forum hebben. happy :)
Topic: betaalbare LED parren?! (4-12-2009 16:33:00)

DeMennooos schreef:

Deze opmerking op het Bax forum zegt al genoeg:

Ik denk wel dat je de frost filters voor of achter het plexiglas van de LEDs kunt plaatsen met wat hobbybob-skillz

Maar ik wacht met spanning af wat de resultaten zijn.
Laat ik daar dan wat opheldering in brengen en vertellen dat er niet aan fixtures is geknutseld o.i.d. Er is geëxperimenteerd met het er voor houden van een frost filter, maar dit nam alleen de lichtopbrengst weg.
Ten tijde van het schrijven van de post had ik zo'n fixture nooit in handen gehad, dus had ook geen idee of het daadwerkelijk mogelijk zou wezen om frost-filters op een of andere manier te monteren op een manier waarbij je de fixture niet half hoeft open te breken (waarbij je garantie dus ook zou vervallen).
Het was ook aan de hand van de test om ten eerste te bepalen of zo'n filter nut zou hebben (heeft het dus niet) en vervolgens te kijken of het mogelijk was om hem überhaupt fatsoenlijk te monteren zonder de fixture uit elkaar te hoeven halen. Tot dat tweede is het dus niet eens gekomen.
Topic: Carnavalmuziek 2010 (21-11-2009 14:15:00)
Ook die van Maarten is een cover hoor. laugh :D
Topic: Carnavalmuziek 2010 (27-10-2009 21:13:00)
Die bestond vorig jaar ook al en kwam toen al niet heel zo goed door.
Topic: Carnavalmuziek 2010 (26-10-2009 20:59:00)
Bijna de 11e van de 11e he. wink ;)
Topic: DJ-nickname (20-10-2009 20:03:00)
SenDer. wink ;)
Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (19-10-2009 19:08:00)
Ook vanaf hier veel sterkte aan de nabestaanden.
Topic: Meisje half blind door laserstraal op Tomorrowland (23-9-2009 16:29:00)

René Eppink schreef:

Zou ook te gek voor woorden zijn als kermisexploitanten illegale laserpennen in hun prijzenkast hebben staan.
Zou mij niet verbazen. Heb al eens een exploitant gezien die illegaal gebrande DVD'tjes als prijs weggaf. laugh :D
Topic: Logo ontwerpen (3-9-2009 16:04:00)
Het achtergrond-deel van je logo bij het spandoek wordt deels afgesneden, da's niet zo netjes. wink ;)