Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Pascal

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Pascal (Pagina: 1 van 20)

Topic: EV CP3000S icm Nexo NX242 (12-1-2013 14:40:00)

bomdes schreef:

AudioXL.
Van waar jij haalt dat de MacroTech.I zeer succesvol is vat ik niet goed, zowel in NL als BE waren ze niet te slijten omdat iedereen gewoon I-Tech's wou door de ingebouwde DSP. Dat werkte echter voor geen meter met de NX242 samen door de extra delay die werd toegevoegd, ook als je de DSP uitschakelde.
Ik zeg ook nergens dat het op vraag van Nexo was, Crown verkocht gewoon geen amps meer aan Nexo gebruikers omdat de Itech er niet meer samenwerkte en dus moesten ze een DSP-loze versie maken. Dat is de MAi geworden, maar tegen dat die op de markt was stonden de NXAMPS klaar....
Ach, ik woon op Aruba en ga zelf regelmatig richting de US en bezoek eens per jaar Crown zelf maar nog belangrijker is dat de MAi gretig verkocht is door de gebruikers van de 'oude' MacroTech' die helemaal geen DSP on-board nodig hebben.
Kijk dat die amps in NL slecht verkocht zijn wil niets zeggen dat het geen succes product is!!

Ik lees toch duidelijk alsof Crown 'speciaal' voor Nexo deze MA op de markt heeft gezet, dus vandaar mijn opmerking...

Fijne dag!
Topic: EV CP3000S icm Nexo NX242 (8-1-2013 02:59:00)

bomdes schreef:

voor de NX242 heeft crown "indertijd" speciaal de MA.i reeks gebouwd, die werken er prima mee samen. spijtig genoeg was toen de NXAMP er al en hebben ze nooit goed verkocht.
Huh? Waar haal jij deze info vandaan?? Juist deze serie van Crown is zeer succesvol en heeft zeker niets te maken gehad met Nexo..
Er is 1 merk geweest wat voor Nexo een samenwerking betekende en dat was Camco, Crown is nooit benaderd door Nexo..
Topic: EV CP3000S icm Nexo NX242 (26-12-2012 17:19:00)
Ik heb een keer begrepen dat de 'oude' conventionele versterkers beter presteren i.c.m nx242 dan de switch mode versies.
Misschien toch eens de oude MacroTech erbij halen..
Topic: Cubo 15 (24-11-2012 15:11:00)
Al zouden de speakers uitfase gestaan hebben dan kunnen ze nog niet zo kapot gegaan zijn als nu..
Deze speakers hebben duidelijk te veel power gehad met de combinatie 'geen' subsonic filter een extreem uitslag gemaakt te hebben waarbij de conus echt gescheurt is...
Duidelijk gevalletje van "weet niet wat ik doe..'
Topic: Driverack 260 zekering (21-11-2012 14:02:00)
De DR260 is een signaal processor en heeft geen versterker functie..
Kan wel zo zijn dat de spanning (voeding) degelijk invloed heeft gehad op het 'springen' van de glaszekeringen.
Maar het apparaat goed schoon, en test de komende dagen goed..

Pascal
Topic: Nexo LS 600 (13-11-2012 01:51:00)
Knorrepot, een goeie naam....
Edit Mod: Dré: Nu iedereen maar weer aardig doen tegen elkaar OK?
Topic: Nexo LS 600 (12-11-2012 18:26:00)
Kijk, het liefst heeft Nexo natuurlijk dat je ze koopt, vergeet misschien te vermelden dat we degelijk orginele kasten hebben, maar we hebben regelmatig in de Verhuur meerderen nodig gehad vandaar dat we ze bijgebouwd hebben.
Deze kasten hebben een totaal andere 'look' als de orginele kasten zoals, rigging points ontbreken, de speaker flens in de bovenkant etc.etc.. En ze dragen geen Nexo tag..

Zolang je er geen 'Verkoop Handel' maakt hoef jij je geen zorgen te maken, zo simpel is het!
Trouwens, afwijkende maten, kleuren, beslag etc.etc maakt dat het een kopie is en is dus niet het zelfde is als het orgineel..

Ja, het is gewoon een simpele 6e Order Band Pass, niets speciaals, en zeker niet speciaal ontwikkeld..
Topic: Nexo LS 600 (9-11-2012 14:51:00)
Beetje flauw,

Maar jij vraagt naar maten van de nieuwe LS600 subs, heb ze zelf inmiddels ontvangen en wil ze vervolgens niet delen met anderen..
Beetje vreemd..

Trouwens, het nabouwen is het probleem niet, zeker niet als het om enkele kasten gaat, het wordt pas een probleem als jij er een handel mee gaat maken en ze ook als 'NEXO' te koop aanbiedt.

Ik heb zelf ook enkele kopieen van een LS1200, Nexo weet dit van mij en hebben geen probleem ermee want deze kasten gebruik ik uitsluitend in de Verhuur, ik verkoop alleen orginele producten van Nexo..

Pascal
Topic: Ervaringen Mach (Martin) (7-10-2012 03:15:00)
Heb de eerste kasten van Mach nog helemaal moeten opnieuw lijmen want ze 'knalde' uit elkaar!!
Zaten toen Beyma speakers in, en werden door Fairlight Bemmel verstrekt.
Ik was er niet onderste boven van..
Topic: Oriëntatie monitoren (1-10-2012 03:34:00)
Budget??

Kijk eens 2e hands naar Nexo PS10 met TDcontroller, zeker weten goed spul wat alles aankan!