Forum > Algemeen Forum

Drive-in show websites

(630 reacties. Pagina 40 van 64)
Moderator(s): Dré
DjboboStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-10-2005
Laatste: 2-12-2019
Berichten: 84
22-1-2011 21:24
Hier ook een nieuwe site, moet nog van alles aan veranderd worden. Maar dat kan natuurlijk niet zonder jullie reacties wink ;)
Wat vinden jullie er van, en wat zou er anders moeten??

Klikkerdeklik
Allround disckjockey gezocht!
LuntStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2008
Laatste: 20-8-2016
Berichten: 239
22-1-2011 21:45
een hoop foto's op jouw site zijn net niet scherp, dat is erg jammer want dat zorgt er voor dat het geheel meteen een stuk amateuristischer aan doet (terwijl wat er op de foto staat wel gewoon netjes is)
Komt misschien door het comprimeren, dat kan, maar die foto's zijn een belangrijk onderdeel van jouw visitekaartje.
Dj marcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-11-2006
Laatste: 2-4-2011
Berichten: 42
27-1-2011 09:27
Lekker frisse site. De tekst op je homepage is wat magertjes (volgens de geleerde houdt google er van dat 15% van je "script" daadwerkelijke tekst is. daar kom jij bij lange na niet aan wink ;)

Het valt me op dat die drie fotos van beneden op elke pagina het zelfde zijn. Je zou hier een "rotate" scriptje aan vast kunnen hangen zodat er elke pagina een andere afbeelding komt (maar niet elke keer dezelfde op elke pagina).
GreendiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2010
Laatste: 30-3-2024
Berichten: 175
27-1-2011 11:00
Allereerst: nette site, en verzorgde foto's op de voorpagina!

Maar toch wat tips wink ;)
Complete set met sfeervol beukenmeubel, licht en een geluidset tot 150 personen.
Inclusief diskjockey voor 350,- euro incl btw.

Complete set met truss meubel, parren lichtset en een geluidset tot 150 personen.
Inclusief diskjockey voor 350,- euro incl btw
Wat is het verschil tussen licht, en een parren lichtset? ik denk dat je bij allebei het zelfde bedoelt?
Complete set met sfeervol beuken meubel, licht en een geluidset tot 150 personen.
Bij deze set wordt extra licht meegeleverd.
Inclusief diskjockey voor 425,- euro incl btw.
Wat voor licht? Ik vermoed dat je bedoelt: 2x een fourbar op statief, aangezien dit ook op de foto's zo staat. Dan is het voor mij toch goedkoper om je standaard show te kiezen en dan bij te huren? Aangezien een fourbar PAR64 500watt MFL €25 euro kost in de verhuur, en een tiefje kost me €5,- is €30,-. Keer 2 = €60,- Dan ben ik voor €15,- euro goedkoper klaar. En als ik kies voor de PAR56 300watt MFL scheelt me dat zelfs €25,- op het totaalbedrag wink ;)

verder zou ik als ik jou was kijken of je de verhuurlijst in een nieuwe pagina kunt laten openen met downloaden.
Je huidige code is:
<a href="Verhuurlijst.pdf" target="_blank">Download de verhuurlijst als pdf</a>
ik zou daar van maken:
<a href="Verhuurlijst.pdf" target="_blank">Download de verhuurlijst als pdf</a>
wellicht is het ook leuk om te kijken of je bij iedere referentie die je noemt ook een foto kan tonen van toen. Anders is het zo'n kaal nietszeggend stuk tekst voor veel mensen. Het is handiger om te laten zien WAT je hebt gedaan ipv waar je het hebt neergezet wink ;)

En wat al eerder genoemd is...je hebt veel foto's met een lichte waas er over heen...dit is zonde. Zeker omdat de foto's op je hoofdpagina zo netjes zijn.

Als laatste...ik zou ook kijken of je op de pagina verkoop kan gaan werken met de logo's van de dealers, ipv alleen een naam. De logos zou je ook een link kunnen maken, zodat je direct (in een nieuw tabblad) op de website van het merk komt happy :) Maar deze pagina ben je nog mee bezig, dus ik wacht het eindresultaat geduldig af laugh :D

Verder vind ik het een erg verzorgde site.
sex in a cano is like english beer: fucking close to water
PimmoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-7-2007
Laatste: 1-3-2022
Berichten: 424
27-1-2011 14:28

Greendiek schreef:

verder zou ik als ik jou was kijken of je de verhuurlijst in een nieuwe pagina kunt laten openen met downloaden.
Je huidige code is:
<a href="Verhuurlijst.pdf" target="_blank">Download de verhuurlijst als pdf</a>
ik zou daar van maken:
<a href="Verhuurlijst.pdf" target="_blank">Download de verhuurlijst als pdf</a>
T kan aan mij liggen hoor, maar wat is het verschil?
dus...
Niekj92Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-3-2009
Laatste: 20-4-2014
Berichten: 126
27-1-2011 14:31

pimmo schreef:

Greendiek schreef:

verder zou ik als ik jou was kijken of je de verhuurlijst in een nieuwe pagina kunt laten openen met downloaden.
Je huidige code is:
<a href="Verhuurlijst.pdf" target="_blank">Download de verhuurlijst als pdf</a>
ik zou daar van maken:
<a href="Verhuurlijst.pdf" target="_blank">Download de verhuurlijst als pdf</a>
T kan aan mij liggen hoor, maar wat is het verschil?
Niets, Greendiek bedoelt waarschijk dat er nu staat:
<a href="Verhuurlijst.pdf" target="_self">Download de verhuurlijst als pdf</a>
De verhuurlijst wordt in de 2e link in een nieuw venster geopend.
GreendiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2010
Laatste: 30-3-2024
Berichten: 175
27-1-2011 15:20

pimmo schreef:

Greendiek schreef:

verder zou ik als ik jou was kijken of je de verhuurlijst in een nieuwe pagina kunt laten openen met downloaden.
Je huidige code is:
<a href="Verhuurlijst.pdf" target="_blank">Download de verhuurlijst als pdf</a>
ik zou daar van maken:
<a href="Verhuurlijst.pdf" target="_blank">Download de verhuurlijst als pdf</a>
T kan aan mij liggen hoor, maar wat is het verschil?
oeps...foutje...
de huidige link is:
<a href="Verhuurlijst.pdf">Download de verhuurlijst als pdf</a>
terwijl ik zou doen:
<a href="Verhuurlijst.pdf" target="_blank">Download de verhuurlijst als pdf</a>
sex in a cano is like english beer: fucking close to water
RoeltjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 30-9-2015
Berichten: 505
29-1-2011 11:05
Gisteren nog even lopen pielen met target in een linkje, ding is komen te vervallen (al herkennen browsers het nog wel) oud onderdeel uit de tijd dat sites nog vooral in frames gemaakt werden.

Je komt veel j@vascripts tegen en een rel="external" in je link als je even gaat googlen, iets betere code.

(zijn wel meer simpele dingen komen te vervallen, de <u> tag is ook niet meer xhtml strict, moet met css en zo ngo wat meer...)
vaj-ta-lie-tie
DjFxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
Berichten: 157
2-2-2011 16:46

DJJPCK schreef:

Beste mannen,

Bij deze wil ik even kort reageren op al jullie, al dan niet positieve, reacties.
Om jullie allemaal tevreden te stellen wil ik binnenkort best wel wat aanpassingen doen, al garandeer ik niet dat jullie dan niet iets zullen vinden wat jullie niet aanstaat. We hebben allen dezelfde doelstelling: een tevreden klant, daar draait alles om!

Ik hoop dat we in dit nieuwe jaar allemaal goede zaken zullen doen en dat we elkaar helpen, steunen en enthousiasmeren zodat het forum zijn doel niet voorbijschiet!

Groet,
Jan-Paul
Echt veel haast hebben we niet?
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 8-5-2024
Berichten: 1855
2-2-2011 21:26

djbobo schreef:

Hier ook een nieuwe site, moet nog van alles aan veranderd worden. Maar dat kan natuurlijk niet zonder jullie reacties wink ;)
Wat vinden jullie er van, en wat zou er anders moeten??

Klikkerdeklik
Nette site! Jammer van sommige foto's inderdaad.

Paar kleine foutjes die me in de verhuurlijst opvielen:
- appolo -> Apollo
- Zangmicrfoon -> Zangmicrofoon
- interfase -> Interface.
wink ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)