Forum > Algemeen Forum

Drive-in show websites

(630 reacties. Pagina 1 van 64)
Moderator(s): Dré
Party 2000Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2002
Laatste: 15-11-2005
Berichten: 114
3-3-2003 07:48
2 x bewerkt. Laatst door Dré op 5-11-2010 16:10
Het lijkt me wel leuk als iedereen die een site heeft voor z'n drive-in show of licht & geluidsbedrijf z'n site hier neer pleurt. Ik vindt het wel leuk om bij de concurentie te kijken...

Ik trap af: www.party-2000.nl

Greetz,
DJ Pim

Dit topic wordt met enige regelmaat opgeschoond. Daarbij worden oude berichten verwijderd (aangezien veel links na verloop van tijd niet meer werken). Plaats in dit topic dus niet al te veel waardevolle informatie!!!
Edit Mod: Dré: Topic voor het laatst opgeruimd op 5-10-10
Let niet op mij, ik ben dronken...
VanniekerkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2005
Laatste: 10-3-2016
Berichten: 210
8-11-2009 14:21
Ook ik heb een nieuwe website en ben eigenlijk benieuwd wat jullie ervan vinden.

De nieuwe site

Ik heb natuurlijk al verschillende meningen gehoord van diverse mensen maar nog eigenlik weinig meningen van mensen die zich bezig houden met dezelfde activiteiten.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Jan
Het begint nu toch echt ergens op te lijken!
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
8-11-2009 14:24
Ziet er opzich keurig uit. Vind alleen je header erg groot, de header zorgt ervoor dat je altijd naar beneden moet scrollen, de header kan best wat kleiner.

Dat geldt overigens ook voor diverse andere afbeeldingen (lomp grote onderaan op de home pagina bijvoorbeeld).
Waar zit de cut op dit apparaat?
VanniekerkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2005
Laatste: 10-3-2016
Berichten: 210
8-11-2009 14:29
Dat zijn geen fotos maar links naar de drive-in show activiteiten en naar de licht en geluidsactiviteiten. (klikbaar dus)

Merk wel meteen op dat dat jou niet opvalt en zat zelf ook al te denken of dat dit wel opgemerkt wordt door mensen......
Het begint nu toch echt ergens op te lijken!
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
8-11-2009 14:32

vanniekerk schreef:

Dat zijn geen fotos maar links naar de drive-in show activiteiten en naar de licht en geluidsactiviteiten. (klikbaar dus)

Merk wel meteen op dat dat jou niet opvalt en zat zelf ook al te denken of dat dit wel opgemerkt wordt door mensen......
Ik had wel opgemerkt dat ze klikbaar zijn, echter, waarom zo lomp groot?
Waar zit de cut op dit apparaat?
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
8-11-2009 15:35
typo: Nep kersbomen bij een kerstparty..

Verder vind ik 9 keer N SHOWS in je begintext/inleiding wel erg aan de hoge kant.. Niet een keertje 'onze show', 'wij' etc etc? het klinkt zo onpersoonlijk.

Wat kost een uur extra draaien bij de N Shows Drive-in Show?”
N Shows gelooft niet in het factureren van een extra uurtje wanneer het feest of evenement erg gezellig is. Vooraf wordt met u een prijs afgesproken in combinatie met een aanvang- en eindtijd. Als dit wat langer duurt dan gedacht is dit geen probleem.


Dat lijkt me leuk, boek ik je tot 12, draai je tot 2..? Lijkt me slimmer om duidelijker te zijn over 'wat langer als gedacht'
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 24-4-2024
Berichten: 9469
8-11-2009 17:21
Erg veel lege ruimte tussen de tekstegels maakt dat je onnodig veel moet scrollen.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
VanniekerkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2005
Laatste: 10-3-2016
Berichten: 210
8-11-2009 20:50
Bedankt voor de tips/ ideeën.
Ik ga wellicht proberen of dat ik dit een verbetering vindt.
Blijf het toch moeilijk te vinden om teksten op een goede manier over te laten komen op mensen/doelgroep.
Aan de ene kant wil ik professioneel overkomen maar aan de andere kant weer niet te proffesioneel zodat je mensen afschrikt in het "standaard discoshowtje" segment om het maar zo te zeggen.

Die typfout was inderdaad gewoon dom wink ;)

Dat wat betreft de extra uren, daar sta ik eigenlijk wel achter. Ik vindt het om eerlijk te zijn storend als mensen (zeker in het semi prof segment) op een website de volgende dingen hebben staan:
- uur extra kost ...
- sjouwhulp bij trappen kost....
- extra km kost....
Ik calculeer van te voren gewoon goed in (door juiste informatie in te winnen) wat er nodig is en wat voor arbeid hiervoor verricht dient te worden. Aan de hand hiervan maak ik de prijs. Ik werk ook niet met vaste bedragen voor vast samengestelde shows. Vandaar dat op de site staat dat een extra uurtje oid niet erg is. Ik wil mensen niet afschrikken.

Zijn er nog mensen die ideeën hebben over de inhoud van de informatie, schiet ik hier ergens tekort of benoem ik teveel?
Het begint nu toch echt ergens op te lijken!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 24-4-2024
Berichten: 9469
8-11-2009 21:55

vanniekerk schreef:

op een website de volgende dingen hebben staan:
- uur extra kost ...
- sjouwhulp bij trappen kost....
- extra km kost....
Ik calculeer van te voren gewoon goed in (door juiste informatie in te winnen)
Wacht maar tot jij voor de derde keer bij een leuke brandtrap terrecht komt omdat dat de klant (met de kunst van het weglaten) jouw dat is "vergeten" te vertellen.
Als je er eenmaal voor staat, dan krabbel je een stuk moeilijker terug als de klant zegt: "sorry vergeten te zeggen"

En dan ga jij vast niet "zeuren" over het extra werk..... sneaky :V
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Daniel-soundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2006
Laatste: 25-4-2014
Berichten: 638
8-11-2009 22:14
En dat hangt er maar net vanaf hoe trap vriendelijk je show is..

Natuurlijk meid je trappen liever,
maar ik streef er met mijn eigen spul naar om altijd alles in mijn eentje te kunnen doen..
( Dus ook trappen lopen.. )
En dan zeg ik niet dat een 2e man het niet makkelijker maakt,
Maar wel dat ie niet perse nodig is.
If it ain't Dutch it ain't much...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)