Forum > Off-Zone

Hoe ziet jouw DJ Booth eruit

(89 reacties. Pagina 5 van 9)
Moderator(s): Dré
Master PartysStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2007
Laatste: 16-11-2017
Berichten: 143
5-4-2013 10:45
Inderdaad een standaard meubeltje Tom. happy :) voor mij was het voornamelijk belangrijk dat de multifunctionaliteit goed naar voren komt.

Hier heb ik nog wat foto's van de achterkant, hoe hij in elkaar wordt gezet, hoe ik hem verplaats en een totaaltje.

ingeklapt op trolly
eerste delen
buitenframe
totaal achterkant
achterkant incl. gear
voorzijde

Ik zit er alleen nog over na te denken of ik nog iets leuks kan doen met led strips/lichtjes of overige zaken om het geheel wat meer 'jus' te geven.
De groeten uit het zonnige zuiden!
BestekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-8-2005
Laatste: 9-5-2024
Berichten: 281
5-4-2013 10:48
Handig dat gat voor je bierglas aan de achterkant laugh :D
Master PartysStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2007
Laatste: 16-11-2017
Berichten: 143
5-4-2013 10:54

Bestek schreef:

Handig dat gat voor je bierglas aan de achterkant laugh :D
Zelfs 2 gaten! sneaky :V
De groeten uit het zonnige zuiden!
UltrasoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-10-2006
Laatste: 5-10-2021
Berichten: 193
8-4-2013 11:21
Onze standaard booth voor bruiloften/drive-in showtjes: postimg.org/image/680921o1f/

Bestaat uit twee delen: Onderstel is inklapbaar en hierop plaatsen we een bak voor de DJ Gear. Standaard geleverd met 2 tot 4 zuilen.
Nieuwe website online!
JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
Berichten: 605
8-4-2013 11:37
Heel mooi meubel, maar gevaarlijk en uitnodigend om drank op het meubel te plaatsen.
Wel een toppertje voor bruiloften.
Info@dancingcomet.nlStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-2-2012
Laatste: 30-1-2023
Berichten: 4
15-4-2013 20:53

Master Partys schreef:

Inderdaad een standaard meubeltje Tom. happy :) voor mij was het voornamelijk belangrijk dat de multifunctionaliteit goed naar voren komt.

Hier heb ik nog wat foto's van de achterkant, hoe hij in elkaar wordt gezet, hoe ik hem verplaats en een totaaltje.

ingeklapt op trolly
eerste delen
buitenframe
totaal achterkant
achterkant incl. gear
voorzijde

Ik zit er alleen nog over na te denken of ik nog iets leuks kan doen met led strips/lichtjes of overige zaken om het geheel wat meer 'jus' te geven.
Ziet er zeer praktisch uit, wel goed gevonden eigenlijk.
Wel een saaie voorkant, maar daar verzin je zelf vast wat op....
DancingComet voor als uw feest ook echt UW feest moet zijn!
HSStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2005
Laatste: 13-4-2024
Berichten: 167
16-4-2013 23:42

Master Partys schreef:

...
Hoe heb je de panelen in de 2 hoeken afgewerkt? Of gewoon niet en zie je blank berken?
Master PartysStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2007
Laatste: 16-11-2017
Berichten: 143
17-4-2013 16:44
Ik moet voor de voorkant nog wat moois verzinnen inderdaad. Zie het alleen niet zitten om daar grote logo's of iets dergelijks te plakken. Mocht er iemand tips hebben zijn die natuurlijk meer dan welkom! happy :)

Bedoel je waar het meubel de hoek om gaat HS? want dat is inderdaad gewoon (zwart geverfd) berken. De hoekpanelen zijn echter wel onder een hoek gezaagd waardoor de 'spleet' minimaal is.
De groeten uit het zonnige zuiden!
RemixedStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2008
Laatste: 6-5-2020
Berichten: 22
17-4-2013 17:42
Ideetje, met uitwerking. Het idee: LED Voorkant (die op DMX te bedienen is, simpel controllertje van 30 euro om autoprogramma's te doen, en voor wat grotere shows kun je het met de rest laten mee doen).

Uitwerking:
- Voorziet huidige booth van klittenband aan voorkant.
- Maak 4 (of 6 als je zijkant ook met LED wil doen) voorzet schermen door plexiglas te pakken en uit te snijden op formaat van 1 vlak en deze rondom te voorzien van een klein latje (1,5cm). Je krijgt dan een soort U(waarbij onderkant U het plexiglas is en zijkant/pootjes het houtje). De achterzijde voorzie je ook van klittenband (zodat je de wanden kunt samenvoegen) en de binnenzijde voorzie je van een ledstrip. Je maakt op elk paneel dan een mooie connector aansluiting (bijv 5polig xlr).
- Je maakt een box waarin 4 (of 6) connectors in kunnen (van iedere led paneel), een LED Voeding en DMX LED omzetter(even beschrijvend genoemd). Aan deze box maak je nog een mooie powercon en DMX aansluiting zodat je hem makkelijk plug-en-play kan installeren op elke locatie (en door elk persoon).
- Je moet dan nog wel even 4 (of 6) verbindingskabels maken (van bijv. 5 polig xlr)

Resultaat: Simpel/klein/transportabele/snel op te zetten booth die er erg modern(LED) uitziet!

Zelf hebben we dit ook gedaan, maar dan als uitbreiding op de Prolyte liteconsole. Hier staat her resultaat van ons: LED DJ Booth/meubel
Master PartysStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2007
Laatste: 16-11-2017
Berichten: 143
19-4-2013 12:11
Bedankt voor je reactie Mitch. Een leuk, maar ook vooral functioneel idee!

Ik zat er zelf ook nog aan te denken om wellicht iets te doen met halve spiegelbollen, maar die LED 'wandjes' nemen ook bij transport weinig ruimte in.
De groeten uit het zonnige zuiden!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)