Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Master Partys
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 143 bijdrage(n) van Master Partys (Pagina: 1 van 15)
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (26-2-2015 19:30:00)
Jij knalt de confetti onder de rokjes van de dames?
Topic: Video Jaarmix 2013 (21-12-2013 12:00:00)
Dat zou hem wellicht eens kunnen zijn André. (Hoewel er ook op tijd gelimited wordt op de processor.)
Ze waren in ieder geval allang blij dat de speakers het gewoon deden toen ik ze testen.
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (22-2-2015 17:51:00)Ze waren in ieder geval allang blij dat de speakers het gewoon deden toen ik ze testen.
Hier, buiten een speakon chassis niets gesneuveld.
Er kwam wel 1 carnavalswagen (2x cubo 15, 2x dap x12 met DCX, Synq 2k2 en Sync 3k6) terug die klaagden dat ze er halverwege alleen nog maar laag uit kregen. Ik heb hem met dezelfde kabels als dat hun hem hebben aangesloten getest, maar naar mijn mening is er niets loos. Hebben jullie enig idee waar het aan gelegen zou kunnen hebben?
Topic: De juiste pinspot. (12-4-2014 11:09:00)Er kwam wel 1 carnavalswagen (2x cubo 15, 2x dap x12 met DCX, Synq 2k2 en Sync 3k6) terug die klaagden dat ze er halverwege alleen nog maar laag uit kregen. Ik heb hem met dezelfde kabels als dat hun hem hebben aangesloten getest, maar naar mijn mening is er niets loos. Hebben jullie enig idee waar het aan gelegen zou kunnen hebben?
Bedankt voor de tips! Hier kan ik wel mee uit de voeten.
Topic: De juiste pinspot. (10-4-2014 14:33:00)Ik heb een vraag die ik het beste denk ik hier kan stellen.
Ik ben op zoek naar de LED variant van de Par-36 pin spot (www.new-line.nl/nl/par-behuizingen/showtec-pinspot_2693.htm). Ik heb er hier namelijk eentje liggen, maar kan ze nergens meer vinden om er meer te kopen.
Een andere oplossing zou ook mogen. Ze moeten wel in een driehoek truss passen.
Topic: Ervaring Synq digit 2K2 en 3K6 versterkers (3-4-2014 14:34:00)Ik ben op zoek naar de LED variant van de Par-36 pin spot (www.new-line.nl/nl/par-behuizingen/showtec-pinspot_2693.htm). Ik heb er hier namelijk eentje liggen, maar kan ze nergens meer vinden om er meer te kopen.
Een andere oplossing zou ook mogen. Ze moeten wel in een driehoek truss passen.
Na afgelopen weekend ben ik erachter gekomen dat dit bij een van die van mij ook het geval is Hilco. Ben inderdaad ook benieuwd hoe dit zou kunnen.
Topic: Kent iemand dit lichteffect? (28-3-2014 16:05:00)Jake schreef:

Ik dacht toch weliswaar te zien dat jij zelf aan het monteren was. De moet toch opgegeven?
Topic: Buzzerknop, afschieten confetti of activeren Co2 Jets (11-12-2013 15:35:00)
Dus met zo een (link) ben ik helemaal content als ik jullie goed begrijp? Nog een rood lampje wat aan gaat als je de knop activeert en we zijn klaar.
Topic: Buzzerknop, afschieten confetti of activeren Co2 Jets (11-12-2013 14:50:00)Wij willen graag iets maken om de 'handel' op een simpele maar toch stoere manier af te schieten. Nou is mijn vraag of er ook rode handknoppen zijn die alleen geactiveerd zijn als je ze ingedrukt houdt? Dit is namelijk wel gemakkelijk om te kunnen spelen met de Co2 Jets. Voor het activeren van Powershots maakt dat uiteraard niet uit.
Ik was benieuwd naar jullie ideetjes of wellicht al uitgewerkte knoppen die jullie gebruiken.
Topic: Wie verhuurt..... (Diversen) (10-12-2013 10:53:00)Ik was benieuwd naar jullie ideetjes of wellicht al uitgewerkte knoppen die jullie gebruiken.
Peer, ik heb je even een e-mail gestuurd. Wellicht dat wij je van dienst kunnen zijn.