Forum > Algemeen Forum

Drive-in show websites

(630 reacties. Pagina 42 van 64)
Moderator(s): Dré
RoeltjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 30-9-2015
Berichten: 505
21-3-2011 17:17
Googlen op templates kom je best ver ... beetje aanpassen :p
Mooie van een wordpress installatie, vroeger uren kloppen in notepad om wat bruikbaars te hebben en zelf een design in elkaar prutsen, nu heb je de basis in 10 minuten draaien, met nodige plugin's.

Blog opzet van 2e site moeten we idd eens naar kijken, kunnen ook met een mooie pagina met tekst en wat aansprekende foto's beginnen... voor beiden iets te zeggen, qua conversie denk ik dat pagina beter werkt dan blog.

Ander nadeel van blog is, bijhouden... er hoort gewoon regelmatig wat nieuws op te komen.
vaj-ta-lie-tie
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
21-3-2011 17:28
Ik was de discoshows.eu site al tegengekomen, ik vond het wel een interessante site met redelijk goede teksten. Ik vind de teksten op je vitality site beter, maar deze lezen ook wel lekker weg.

Voor wat betreft het design: de header vind ik mooi, afgezien van de prachtige sierlijke kronkel... die vind ik dus wat minder prachtig. Maar goed, kwestie van smaak. Het menu aan de rechterkant van de inhoud en daarnaast weer de adsense vind ik vrij rommelig overkomen. Ook het "hoofdmenu" bovenin verdeeld over 2 regels vind ik niet geweldig.

De muziekhuren.eu site ben ik wat minder enthousiast over. Ten eerste de naam: muziekhuren.eu. Je verhuurt geen muziek, je verhuurt immers alleen apparatuur. Dit zou een prima naam zijn voor PB sound, maar hij is minder geschikt voor hetgeen jij doet (wel weer meer voor je drive-in show).

De rode balk bovenin vind ik raar staan, de header (fotoslidehow) eronder is wel erg mooi. Verder spreekt de blogstijl me wat minder aan, vooral als er dan teksten staan als "recent entries", "reageren uitgeschakeld" enzovoorts. Maar goed, ook dat is weer een kwestie van smaak.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
RoeltjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 30-9-2015
Berichten: 505
21-3-2011 17:51
Teksten discoshows.eu zijn anders bedoelt dan vitality, eerste worden gewoon zo getypt, even snelle check op typfouten (door ingebouwde spellcheck) en posten maar. Het is vooral informatief bedoelt.
Vitality is wat commerciëler, teksten al vaker bekeken, en daar ga je gewoon op woordjes letten.

De muziekhuren.eu url was uh, omdat we die nog hadden liggen :p

Opmaaktechnisch, en ook de wat engelse woorden ga ik meenemen, nadeel als je steeds met een een site bezig bent is dat soort dingen je niet meer op gaan vallen :P
vaj-ta-lie-tie
BomdesStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 28-3-2011
Laatste: 5-7-2020
Berichten: 1331
1-5-2011 20:46
Hierzo
Master PartysStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2007
Laatste: 16-11-2017
Berichten: 143
2-5-2011 09:30

bomdes schreef:

Hierzo
Van spetterende lichtshows gekoppelde aan de beste klank
- Beetje rare zin. Ik weet ook niet precies wat er nu mee wilt zeggen.
- Ik zou de woorden 'steeds' uit je zinnen laten (homepage)
want goede afspraken maken goeie zaken
- goede afspraken, goede zaken neem ik aan?

Dit zijn enkele dingetjes die ik vond qua spelling, maar ik zou al je teksten nog even goed nakijken.
Verder lijkt mij het slim om wat foto's toe te voegen. Of komen die er nog aan?

De opbouw van de website vind ik overzichtelijk en helder happy :)
De groeten uit het zonnige zuiden!
SoundsmurfStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2005
Laatste: 16-4-2012
Berichten: 92
2-5-2011 12:51

Master Partys schreef:

Dit zijn enkele dingetjes die ik vond qua spelling, maar ik zou al je teksten nog even goed nakijken.
Ik zou inderdaad nog eens je teksten nalopen op de website. Alleen al in de homepage staan een berg spelling- en grammaticafouten.
BomdesStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 28-3-2011
Laatste: 5-7-2020
Berichten: 1331
5-5-2011 22:05
Ok, bedankt voor de aanmerkingen, na 20 keer lezen merk je het zelf nog amper op :)
MartinusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-8-2006
Laatste: 23-6-2021
Berichten: 118
15-6-2011 14:51
Hele tijd geleden mijn website ook al gepost, inmiddels is dit topic zover opgeschoond dat hij er niet meer tussenstaat geloof ik wink ;) maar ik heb de kritieken (grotendeels) onthouden en laatst helemaal bijgewerkt. Mag ik nog een keer vragen wat jullie van mijn site vinden? www.beamsoundlight.nl
"Luck is when preparation meets opportunity" (Seneca)
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
15-6-2011 14:58
Beetje kaal nog, heb je geen leuke impressiefoto's van je show?
Is dat laserbeeld in je header van jezelf? Als het niet zo is (wat ik wel vermoed): gebruik een leuke foto van je eigen show, niet van iemand anders.
HemskeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-11-2010
Laatste: 9-10-2022
Berichten: 288
15-6-2011 15:11
probeer ook nog wat aan je css te doen.
Ik vind het persoonlijk vervelend als het balkje naast het menu constant van links en naar rechts springt per pagina.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)