Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 152 van 250)
Moderator(s): Dré
DJefkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 27-6-2008
Laatste: 15-5-2019
Berichten: 262
17-12-2009 11:57

pietje schreef:

Geen ergenis on stage, maar ergenis onderweg laugh :D Nog mensen die de sneeuw door moeten vandaag met volle bus?
Ja hoor, hier in België ook sneeuw. Mag straks vanuit Gent over de Antwerpse ring naar Mechelen. Weliswaar met een gewone auto, maar ik kijk er toch niet echt naar uit shut up :X 3 bakken platen, 4 bakken CD's, 2 draaitafels, mixer, CDspelers, dat gaat de wegligging ook niet meteen verbeteren denk ik.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
17-12-2009 12:00

YourLiVe schreef:

De winkel van Sinkel... van de week ook al in Oudaen gestaan, maar toen was de gemeente zo lief geweest het paaltje op de oude gracht naar beneden te hebben.
Met Oudaen inderdaad hier ook prima ervaringen. Regelen het netjes.
in de benedenzaal zou om 20.30 Hind komen optreden, maar ik zou om die tijd klaar zijn dus dat was geen probleem. Maar mijn klant wilde een uurtje verlengen, uiteraard met toestemming van de locatie. Maar toen Hind begon moest ik mijn muziek vrijwel uit zetten omdat ze er beneden last van hadden shocked 8O Ik stond er met een HK Lucas setje en zij met een dikke D&B C7 set! Met als gevolg dat het feestje bij ons vrij snel dood bloedde, aangezien de muziek vrijwel niet meer te horen was... Ik snap niet dat mijn opdrachtgever dat pikte, maar goed, dat is hun probleem natuurlijk.
Och, dat is dat verschrikkelijke omhooggevallen management van haar. Herinner me nog van een klus (Cyber weet het wellicht nog wel laugh :D) dat Hind kwam optreden en er een "verboden toegang" lintje achter het buitenpodium gespannen werd en mij werd verteld dat ik als technicus daar ook buiten moest blijven. Want daar kwam Hind. Even los van het afschuwelijk slechte optreden dat totaal niet aansloeg was die houding richting de mensen die de productie technisch draaiend houden voor mij echt ongekend triest.
Light Image
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
17-12-2009 12:24
Haha nou zo erg was het hier nog net niet... ze stond op een podium in de zaal, dus daar kon iedereen gewoon naartoe lopen. Geen dranghekken of prikkeldraad gezien razz :p Het optreden sloeg overigens redelijk goed aan, had ik niet verwacht aangezien die groep de rest van de avond aan tafel gezeten had met een harp als achtergrondmuziek...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
DJ JBStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 24-10-2005
Laatste: 17-5-2010
Berichten: 191
17-12-2009 12:59

JeroenVDV schreef:

Herinner me nog van een klus (Cyber weet het wellicht nog wel laugh :D) dat Hind kwam optreden en er een "verboden toegang" lintje achter het buitenpodium gespannen werd en mij werd verteld dat ik als technicus daar ook buiten moest blijven. Want daar kwam Hind. Even los van het afschuwelijk slechte optreden dat totaal niet aansloeg was die houding richting de mensen die de productie technisch draaiend houden voor mij echt ongekend triest.
Dat is toch heel makkelijk: dan geen licht en geluid voor Hind. Kijken hoe onbelangrijk ze jullie dan nog vinden. wink ;)
Lichtje erbij?
CalipsoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2004
Laatste: 22-4-2024
Berichten: 506
17-12-2009 14:45

JeroenVDV schreef:

Och, dat is dat verschrikkelijke omhooggevallen management van haar. Herinner me nog van een klus (Cyber weet het wellicht nog wel laugh :D) dat Hind kwam optreden en er een "verboden toegang" lintje achter het buitenpodium gespannen werd en mij werd verteld dat ik als technicus daar ook buiten moest blijven. Want daar kwam Hind. Even los van het afschuwelijk slechte optreden dat totaal niet aansloeg was die houding richting de mensen die de productie technisch draaiend houden voor mij echt ongekend triest.
"kuch" FEID? "kuch"

en begin van Nivara?

Dat was rampzalig, er moesten 3 bewakers voor het podium, want stel dat ze beginnen te feesten.....
wat een onzin in dit vak
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
17-12-2009 14:48

calipso schreef:

"kuch" FEID? "kuch"

en begin van Nivara?
Kuch - ja, legendarisch dagje! laugh :D
Dat was rampzalig, er moesten 3 bewakers voor het podium, want stel dat ze beginnen te feesten.....
Snap die angst niet, optreden was zwaar slecht - feest-risico was kleiner dan 0%..!
Light Image
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
17-12-2009 17:45
Toch eens even nagezocht wat Nivara inhoudt... Geweldig Jeroen!! laugh :D laugh :D Iets met oude tijden herleven enzo. razz :p
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
17-12-2009 19:03

JeroenVDV schreef:

YourLiVe schreef:

De winkel van Sinkel... van de week ook al in Oudaen gestaan, maar toen was de gemeente zo lief geweest het paaltje op de oude gracht naar beneden te hebben.
Met Oudaen inderdaad hier ook prima ervaringen. Regelen het netjes.
Het personeel van Oudaen is over het algemeen inderdaad erg vriendelijk en behulpzaam, maar voor zover mij bekend heeft Oudean géén invloed op de stand van het beruchte paaltje bij de Appie to Go. Je kunt het treffen, je kunt pech hebben. Enige andere optie is een pasje regelen voor het paaltje bij het Vredenburg en stukje omrijden. Heb ik eens een twee dagen durende telefoonmissie voor ondernomen en jawel: je moet het pasje aanvragen bij Bureau BAS, onderdeel van de politie, waar zo ongeveer niemand bij de politie of gemeente van op de hoogte was.

Probleem is wel dat je via die omweg weer in z'n achteruit over de Oude Gracht terug moet. Gaat goed in de winter, gaat vrijwel niet in de terrasperiode.

De Winkel van Sinkel is bij vlagen een organisatorische puinzooi. Wel een heule mooie zaal op de begane grond voorzijde.
Daniel-soundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2006
Laatste: 25-4-2014
Berichten: 638
17-12-2009 19:10

AMX_Pete schreef:

Als ik het goed heb, hingen die 4 Intella's over die kabel en wat nog allemaal dan ?
Jeps, die op 1 fase samen met 2 phantom moving headjes,
En dan nog 1 multidim op n fase en die 2 1 kanaals dimmertjes op 1 fase.

*schrijft in agenda dat ie morgen écht even de diameter moet controleren*

@ Tom, als ik even snel reken zat er geen 32 A op, maar wel iets van 20A
Enne, laat duidelijk zijn, de kabel lag op een hoop op een kist, met een andere deksel erover, dus de warmte kon nergens heen. Was inderdaad wat anders geweest als die gewoon in "open lucht" gelegen had.
If it ain't Dutch it ain't much...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 13-5-2024
Berichten: 9469
17-12-2009 19:15
blijf er dan nog bij dat hij niet warm hoort te worden.
Zeker niet rubber-smeltend-stinkend warm.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)