Forum > Off-Zone

Aanhanger bedrukken

(24 reacties. Pagina 2 van 3)
Moderator(s): Dré
Dj krissieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2006
Laatste: 30-5-2024
Berichten: 387
24-2-2007 16:01
Ja, als je zelf geen movinghead(s) hebt, kan je moeilijk (maar kan wel..) een movinghead op je aanhanger bedrukken..
dan kan je toch gewoon eentje huren voor 1 dag? dan zorg je ook dat je een (goeie) foto toestel hebt ofzo.
Dj sjoerdStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-4-2005
Laatste: 18-7-2021
Berichten: 287
24-2-2007 16:12
dj-xl bedoeld denk ik dat je dan een foute verwachting geeft van wat je te bieden hebt. anders zou je ook een enorme geluidset kunnen huren dit fotograferen en dat er opzetten. terwijl je met een hifi setje aan komt setten. je moet wel eerlijk blijven tegenover je klanten
tja wat zou ik hier nou neerzetten
Tomvz20Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2005
Laatste: 12-7-2017
Berichten: 122
24-2-2007 16:30

DJ-XL schreef:

tomvz20 schreef:

let er wel op dat als je je aanhanger gaat bedrukken dat je dan veel inbraakgevoeliger bent. ik weet niet of het hier een zeilwagen of gesloten aanhanger betreft, maar het is een puntje om over na te denken.
Heb ik lang over na zitten denken, maar de aanhanger is gesloten, betonplex. Maar hij wordt toch gestalt in een loods. Dus daar zit ik verder niet mee..

Edit:
[off] Tomvz20 ik zie net dat jij ook in Etten-Leur woont :O net als ik daar ook woon ^^[/off]
het probleem is ook meer op locatie, wij werken met zeilwagens dus die zijn altijd open en leeg als ze ergens geparkeerd staan. heb van collega's weleens verhalen gehoord over opengebroken aanhangwagens en bussen.

[off]ja ik kom ook uit etten-leur, heb je alleen nog nooit aan het werk gezien shocked 8O razz :p [/off]
DJbooths (dot) nl
DJ-XLStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2005
Laatste: 23-4-2014
Berichten: 148
24-2-2007 17:11

dj sjoerd schreef:

dj-xl bedoeld denk ik dat je dan een foute verwachting geeft van wat je te bieden hebt. anders zou je ook een enorme geluidset kunnen huren dit fotograferen en dat er opzetten. terwijl je met een hifi setje aan komt setten. je moet wel eerlijk blijven tegenover je klanten
Jij begrijpt me! ;)

@ Tomvz: Vanavond weer in het turfschip op de leur; afterparty van carnaval sneaky :V
DJ-XL Drive-in Show | All Round DJ
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
24-2-2007 17:15

dj sjoerd schreef:

dj-xl bedoeld denk ik dat je dan een foute verwachting geeft van wat je te bieden hebt. anders zou je ook een enorme geluidset kunnen huren dit fotograferen en dat er opzetten. terwijl je met een hifi setje aan komt setten. je moet wel eerlijk blijven tegenover je klanten
Ik heb in m'n briefpapier op de achtergrond een kleine MH geplaatst, die ik niet zelf op voorraad heb. Ik lever ze echter best op aanvraag van welk merk dan ook.
Light Image
Dj sjoerdStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-4-2005
Laatste: 18-7-2021
Berichten: 287
24-2-2007 17:28
@ dj xl ik zou een foto/animatie maken van een scanner (het hoeft niet precies een winner te zijn maar kan ook gewoon een neutrale scanner zijn) en die laten kruizen over je aanhanger. maar ook een combinatie van parren en scanners ofzo iets kan erg leuk zijn
tja wat zou ik hier nou neerzetten
TNTStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-9-2005
Laatste: 23-11-2010
Berichten: 338
24-2-2007 19:20
Misschien kan je Hier wat inspiratie uithalen laugh :D
brabantse nachten zijn lang
DeWitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
Berichten: 648
25-2-2007 00:01
Het vinden van een goede foto kan lastig zijn. Je zou eens op photostocksites kunnen kijken.

Zelf aan de slag is ook een optie, maar om en een goede foto van een MH te maken, en ook nog eens van dermate resolutie dat je hem vrij groot op een aanhangwagen kan zetten, dan heb je toch nog een aardig fototoestelletje nodig (Als in; geen standaard kijkshop ding). Het mis dan misschien slim om dat te laten doen door een een kennis met kennis van fotografie...
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein
Xander 100Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-5-2004
Laatste: 15-5-2011
Berichten: 83
25-2-2007 11:41

DJ-XL schreef:

tomvz20 schreef:

let er wel op dat als je je aanhanger gaat bedrukken dat je dan veel inbraakgevoeliger bent. ik weet niet of het hier een zeilwagen of gesloten aanhanger betreft, maar het is een puntje om over na te denken.
Heb ik lang over na zitten denken, maar de aanhanger is gesloten, betonplex. Maar hij wordt toch gestalt in een loods. Dus daar zit ik verder niet mee..

Vrachtwagens die vol zitten met laptops.Staat ook geen
reklame van dell o.i.d. op omdat dieven zo,n vrachtwagen nu eenmaal makkelijk kunnen volgen. shut up :X
Party verhuur van gent
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
26-2-2007 12:25
Als er Dell op staat zou dat voor mij een reden zijn om te stoppen met achtervolgen sneaky :V razz :p
Jumping is not a crime. It's just hilarious.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)