Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van TNT

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van TNT (Pagina: 1 van 20)

Topic: Het bouwen van een case (8-1-2009 21:07:00)
idd, effe het zaagblad met een klont paraffine bewerken, voorkomt aluminium afzetting op het zaagblad.
Topic: Het bouwen van een case (8-1-2009 20:47:00)
Hoog toerental wink ;) , Aluminium is perfekt te zagen met een "fatsoenlijke" hout-afkortzaagmachine, wel moet er een fijn getand widia zaagblad op, dat geslepen is speciaal om aluminium mee te zagen.
En vooral heel rustig de zaag doorvoeren, anders kan het wel eens mis gaan.
Topic: Het bouwen van een case (4-1-2009 10:07:00)
Of je slijpt ze, met een simpel "creusen" bijtel-slijp-machientje goed te doen wink ;)
Topic: PA markt 2009 (28-12-2008 23:05:00)

zijkstra schreef:

Oke, dat is toch meer dan ik dacht. Ik hoop gewoon de koopjes tegen te komen en dan maar een mooie deal sluiten. sneaky :V
Ik heb hier nog 5 mtr liggen voor €200,- bij interesse mag je mij een meeltje sturen.
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (10-11-2008 20:22:00)
En zijn ze meteen bierproof wink ;)
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (9-11-2008 22:05:00)
Hey, Jasper.
Subjes zijn netjes geworden wink ;) Ga je er geen schuim voor doen?
Topic: afscheidslied(je) (31-8-2008 02:35:00)
Altijd verschillend, het ene feest toedeloe, het andere 't laatste rondje, soms dat afgezaagde bassie&Adriaan-ding,
En dan weer Time van pink Floyd wink ;) hangt totaal van het soort mensen waarvoor ik draai af (leeftijdsgroep)
Maar meestal na een korte stilte na de afsluiter nog 1 of 2 van de grootste knallers van het feest als toegift laugh :D
Topic: Drive in show meubel (28-8-2008 02:40:00)
Ziet er (ook de cases) zeer netjes uit wink ;)
Topic: Mp3' legaal en toch ilegaal (20-8-2008 09:59:00)
Lekker is dat, vooral voor degenen die een hd2500 e.d hebben angry
Topic: Studiereis over het Internet: Creatief met SpeakerFoam. (17-8-2008 23:17:00)
De druk wordt verdeeld over het totale oppervlak, dus zul je het schuim zomaar niet indrukken, tenzij het een klein stuk is, invriezen is dan de optie (maar niet met mijn gereedschap sneaky :V laugh :D )
Heb het zelf met mijn toppen zo gedaan 65X50cm.
Het is wel raadzaam om de rail met een paar blokjes 18mm te ondersteunen om te voorkomen dat het schuim aan het begin en eind inzakt.

Met het boren bedoel ik dus in niet bevroren schuim wink ;) Ponzen gaat zeker zo strak, en je hoeft niet je vriezer leeg te laden.