Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ-XL
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 148 bijdrage(n) van DJ-XL (Pagina: 1 van 15)
Topic: Tomorrowland 2013 - Volcano (29-7-2013 15:36:00)
Ik zag bij Hardwell op Youtube wel een stukje met t vuur voorbij komen. Je moet zelf even zoeken waar
www.youtube.com/watch?v=ZG1AT6tylA4
www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ZG1AT6tylA4&t=1605 Hier zie je wat
Topic: ShowTec Phantom 50 LED Spot (5-6-2013 23:55:00)
www.youtube.com/watch?v=ZG1AT6tylA4
www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ZG1AT6tylA4&t=1605 Hier zie je wat
Ik had als 1 van de eerste de 2 Phantom 50 LED Spots, en kocht hem toen zonder doorlus ;-) Enkele maanden daarna kocht ik weer dezelfde en toen had ik met doorlus voor de stroom ;-)
Topic: CDJ 2000 playknop reageerde niet (25-3-2013 09:49:00)USB-Stick? SD? MIDI? Link? of juist niet?
Topic: PA markt Houten 2013 (16-3-2013 17:11:00)Nog mensen leuke aankopen gedaan vandaag?
Topic: carnavalsmuziek 2012 (27-1-2012 08:23:00)
Gebroeders Ko - Een Bitterbal
Verder gewoon FeestClips.nl in de gaten houden he :)
Topic: carnavalsmuziek 2012 (18-12-2011 12:10:00)Verder gewoon FeestClips.nl in de gaten houden he :)
Carnaval... Feest... Ik roep gewoon wat nieuwe nummers;
Sjansjee - Houdoe
Denans - Doe Toch Eens Normaal Man
Jeroen Spierenburg - Dalli, Dalli
Alle 13 Jaanke - Orchidee
De Dorinis - We gaan een feestje bouwen
DJBas.eu - Bonny, kom je buiten spelen?
Ronnie Ruysdael - Dikke Doe Da
Brabant Boys - Vergeet Je Condoom Niet
Topic: Carnaval (apres ski variant) 2011 (12-1-2011 10:29:00)Sjansjee - Houdoe
Denans - Doe Toch Eens Normaal Man
Jeroen Spierenburg - Dalli, Dalli
Alle 13 Jaanke - Orchidee
De Dorinis - We gaan een feestje bouwen
DJBas.eu - Bonny, kom je buiten spelen?
Ronnie Ruysdael - Dikke Doe Da
Brabant Boys - Vergeet Je Condoom Niet
Tim Schalkx - Bubbelbad (Carnaval Edit)
Stef Ekkel - Ik Heb Je Sleutel Weggesmeten
Gebroeders Ko - Helikopter (Carnaval Edit)
Topic: Carnaval (apres ski variant) 2011 (8-1-2011 17:17:00)Stef Ekkel - Ik Heb Je Sleutel Weggesmeten
Gebroeders Ko - Helikopter (Carnaval Edit)
Nog een paar:
Helemaal Hollands - Omdat Ie Zo Mooi Is
Gré Parelmoer - Ik Ben Een Beh Beh Berggeit
Topic: Drive-in show websites (7-1-2011 19:30:00)Helemaal Hollands - Omdat Ie Zo Mooi Is
Gré Parelmoer - Ik Ben Een Beh Beh Berggeit
Ook grappig op je voorpagina:
Onze klantenservice is 7 dagen per week telefonisch bereikbaar tussen 09:00-22:00 uur op:
Klantenservice? Woehoe
Topic: Carnaval (apres ski variant) 2011 (7-1-2011 19:18:00)Onze klantenservice is 7 dagen per week telefonisch bereikbaar tussen 09:00-22:00 uur op:
Klantenservice? Woehoe
Muziekmannen en Muziekvrouwen!
Nog 2 maandjes en dan is het weer zo ver.. Dan gaan de verschillende filter kleuren weer voor de parren, de feestmuts wordt weer opgezet.. Carnaval 2011!
En ook daar horen natuurlijk de nieuwe carnaval knallers weer bij. Daarom dit topic geopend :) Hier in de omgeving hoef je niet aan te komen met de Limburgse carnavals muziek.. En omdat het vorig jaar nogal een discussie was over de muziek.. Daarom hier een topic voor de carnavals muziek van 2011 (en eind 2010); en dan in de feest versies a la apres-ski.
Hierbij mijn titels:
Dj Petit, Dj Denzo en Dj-Tony.nl - Dochters Youtube
Jettie Pallettie - Sleetje Rijden Youtube
Jettie Pallettie - Waar zijn de mannen Youtube
Santa Rosa - Polka Mania Youtube
Danny Panadero - Fuk Joe Youtube
Dj Bompa en De Mens - Als Brabander ben ik geboren Youtube
Alle 13 Jaanke - Daar gaan we weer Youtube
De Sjonnies - Hallo Hallo Youtube
Rogier en Co - De Hupsie Hup Youtube
DJ Jozz Youtube
Ik plaats er bewust geen Duitse nummers tussen, zoals Mickie Krause - Schatzi schenk mir ein Foto.. Die is toch al in het Nederlands :) En die in Duitsland uit zijn, komen straks toch in een Nederlandse versie.
Nog 2 maandjes en dan is het weer zo ver.. Dan gaan de verschillende filter kleuren weer voor de parren, de feestmuts wordt weer opgezet.. Carnaval 2011!
En ook daar horen natuurlijk de nieuwe carnaval knallers weer bij. Daarom dit topic geopend :) Hier in de omgeving hoef je niet aan te komen met de Limburgse carnavals muziek.. En omdat het vorig jaar nogal een discussie was over de muziek.. Daarom hier een topic voor de carnavals muziek van 2011 (en eind 2010); en dan in de feest versies a la apres-ski.
Hierbij mijn titels:
Dj Petit, Dj Denzo en Dj-Tony.nl - Dochters Youtube
Jettie Pallettie - Sleetje Rijden Youtube
Jettie Pallettie - Waar zijn de mannen Youtube
Santa Rosa - Polka Mania Youtube
Danny Panadero - Fuk Joe Youtube
Dj Bompa en De Mens - Als Brabander ben ik geboren Youtube
Alle 13 Jaanke - Daar gaan we weer Youtube
De Sjonnies - Hallo Hallo Youtube
Rogier en Co - De Hupsie Hup Youtube
DJ Jozz Youtube
Ik plaats er bewust geen Duitse nummers tussen, zoals Mickie Krause - Schatzi schenk mir ein Foto.. Die is toch al in het Nederlands :) En die in Duitsland uit zijn, komen straks toch in een Nederlandse versie.