Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Masterboy
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 167 bijdrage(n) van Masterboy (Pagina: 4 van 17)
Topic: Pioneer DJM-900nexus topic (1-4-2011 08:18:00)
PascalMaar zoals ik al vermeldde, zie je in veel clubs en ook party's, dat de cdj's gewoon analoog aangesloten zijn op de DJM 800 en die heeft wel degelijk digitale aansluitingen.Topic: cd spelers digitaal aansluiten of niet? (10-1-2011 14:25:00)
Gisteren om 17:00 plots een telefoontje gekregen van de dj shop in Belgie, dat de DJM-900 Nexus net binnengekomen was. (Ik woon in België).
Dus dan toch sneller dan verwacht leverbaar.
Vandaag hem ophalen. :-)
Topic: Pioneer DJM-900nexus topic (26-3-2011 18:24:00)Dus dan toch sneller dan verwacht leverbaar.
Vandaag hem ophalen. :-)
Ik ben eens benieuwd wanneer de DJM-900 uiteindelijk verkrijgbaar zal zijn.
Want vorige week is hij weer een maandje langer uitgesteld door een technisch probleem.
En vandaag lees ik op een Amerikaans forum dat iemand van een winkel daar beweerde dat hij daar niet voor juni verkrijgbaar zal zijn.
Misschien ook dat de huidige problemen in Japan (aardbeving) er ook een rol in gaat spelen?
Topic: Pioneer DJM-900nexus topic (11-3-2011 07:20:00)Want vorige week is hij weer een maandje langer uitgesteld door een technisch probleem.
En vandaag lees ik op een Amerikaans forum dat iemand van een winkel daar beweerde dat hij daar niet voor juni verkrijgbaar zal zijn.
Misschien ook dat de huidige problemen in Japan (aardbeving) er ook een rol in gaat spelen?
Is er al een echte datum bekend wanneer deze DJM-900 verkrijgbaar zal zijn?
Want overal staat er eind maart vermeld, maar misschien is er nu al een echte datum?
Topic: Pioneer DJM-900nexus topic (26-2-2011 08:09:00)Want overal staat er eind maart vermeld, maar misschien is er nu al een echte datum?
Ik kijk net naar een afbeelding van de achterkant van de DJM-900 en zie geen faderstartaansluitingen?
Vind dit vreemd want bovenaan op de mixer staan duidelijk 4 faderstartknoppen zoals op DJM-800.
Waar zijn dan die aansluitingen (3,5mm jack) gebleven?
Topic: cd spelers digitaal aansluiten of niet? (11-1-2011 15:21:00)Vind dit vreemd want bovenaan op de mixer staan duidelijk 4 faderstartknoppen zoals op DJM-800.
Waar zijn dan die aansluitingen (3,5mm jack) gebleven?
Dat weet ik wel, maar de meesten gaan de kabel die bijgeleverd is gewoon analoog aansluiten.
Topic: cd spelers digitaal aansluiten of niet? (11-1-2011 14:51:00)Als er bij de CDJ of DJM standard een aparte kabel werd geleverd voor digitale aansluiting, dan zouden er misschien meer mensen zijn die hun toestellen digitaal met elkaar verbinden.
Maar velen doen geen moeite of kosten om zo een extra kabel te gaan kopen, want op de analoge manier werkt het ook allemaal wel.
Topic: cd spelers digitaal aansluiten of niet? (10-1-2011 14:59:00)Maar velen doen geen moeite of kosten om zo een extra kabel te gaan kopen, want op de analoge manier werkt het ook allemaal wel.
pascal schreef:
Er zijn nog weinig DJ mixers die een digi input hebben..Pascal
Ik lees vaak dat wanneer je cd spelers en mixer digitale aansluitingen hebben, je deze het beste digitaal aansluit.
Maar ik zie dat in de meeste clubs en op de meeste party's de CDJ's gewoon analoog aangesloten zijn op de DJM-800.
Is hier een reden voor dat ze toch liever kiezen om alles analoog aan te sluiten?
Want je zou toch denken dat ze in de clubs kiezen voor het beste geluid?
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (9-12-2010 14:33:00)Maar ik zie dat in de meeste clubs en op de meeste party's de CDJ's gewoon analoog aangesloten zijn op de DJM-800.
Is hier een reden voor dat ze toch liever kiezen om alles analoog aan te sluiten?
Want je zou toch denken dat ze in de clubs kiezen voor het beste geluid?
Ik gebruik Rekordbox altijd live met mijn CDJ-2000's en heb nog nooit problemen gehad.
Werkt hier echt zeer goed
Gewoon in rekordbox de af te spelen track slepen naar één van de CDJ's en hij staat klaar op afgespeeld te worden door de CDJ.
Topic: Afstellen pitch control Technics SL-1200MKII (6-9-2010 19:31:00)Werkt hier echt zeer goed
Gewoon in rekordbox de af te spelen track slepen naar één van de CDJ's en hij staat klaar op afgespeeld te worden door de CDJ.
Bedankt, Ik dacht dus wel dat dit filmpje niet helemaal juist was.
Daarom dat ik het hier eerst vroeg, vooraleer ik die methode uitvoerde.
Daarom dat ik het hier eerst vroeg, vooraleer ik die methode uitvoerde.