Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 142 van 250)
Moderator(s): Dré
SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 31-3-2004
Laatste: 24-4-2018
Berichten: 105
24-9-2009 23:09
hier nog een ergenis: je komt aan op locatie, gezellig café voor een avondje te draaien. je bent klaar om te beginnen, eerste gasten komen binnen. Op dat moment krijg je telefoon, een jongedame in paniek. Haar DJ voor de grote party in je hometown heeft net afgebeld. Je had 3 maanden geleden wel eens geïnformeerd of jij niet mocht draaien, maar ze hadden al iemand, dus heb jij een andere boeking aangenomen. En die kerel kan dus niet want blablabla. Kun jij nog?

ehh.. NEE!
maar ik kan je misschien wel nog iemand regelen...

en net dan! is je gsm leeg.
Jazeker
Andy S&LStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2006
Laatste: 28-12-2018
Berichten: 275
24-9-2009 23:13
shocked 8O Dat meen je niet! Dat is echt baalen!! Telefoon locatie gebruiken was zeker geen optie?
Twitter mee met @andycobbennl
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
24-9-2009 23:18
altijd je oplader mee, als is het een auto lader.
Sommige mensen zeggen zonder telefoon te kunnen, nou ik denk dat ik toch heel veel niet voor elkaar zou krijgen zeker niet in dezelfde tijd.
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
Andy S&LStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2006
Laatste: 28-12-2018
Berichten: 275
24-9-2009 23:23
Idd.. dat is het mooie aan die nieuwe ''standaard''.. Alles USB.. ff aan laptop hangen en je kunt weer bellen (En in mijn geval internetten wink ;) ).
Twitter mee met @andycobbennl
Dj_mvandisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-9-2008
Laatste: 23-6-2020
Berichten: 326
25-9-2009 00:40
Voor de meeste telefoons zijn op Ebay / Dx (nep) accu's te vinden.
Ik heb nu 3 accu's bij mijn Samsung G600, inclusief een stekkerlader voor de accu's.. ..áltijd een reserve accu bij me, en nooit meer hoeven wachten tot de accu vol is laugh :D
Nu ook op internet!
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
25-9-2009 09:37
Ik heb mijn telefoon simpelweg elke avond aan de lader hangen, dan komt het bijna nooit voor dat ie leeg is. Ook heb ik een autolader. Nou was het in dit geval nog niet zo'n probleem, aangezien het geen vaste klant van je was.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 11-5-2024
Berichten: 9469
25-9-2009 10:48
ik heb voor nood altijd een klein ladertje in de auto liggen op de accu....
Ding kost 2 euro, dus het is geen diepte investering.
Als je hem aansluit kan je meteen weer bellen.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DJefkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 27-6-2008
Laatste: 15-5-2019
Berichten: 262
25-9-2009 10:52

s schreef:

ehh.. NEE!
maar ik kan je misschien wel nog iemand regelen...

en net dan! is je gsm leeg.
Das dan dikke pech voor haar.
Ik ben ook altijd veel te goed dat ik op het laatste moment nog inspring voor een fuif waarbij de DJ niet komt opdagen, maar waarvoor ik te duur/te slecht/... was. Maar als ik die avond dan al iets anders gepland heb, is het toch dikke pech. Ik ga echt niet mijn planning omgooien, of liggen rondbellen voor zo iemand.
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
25-9-2009 10:57

DJefke schreef:

s schreef:

ehh.. NEE!
maar ik kan je misschien wel nog iemand regelen...

en net dan! is je gsm leeg.
Das dan dikke pech voor haar.
Ik ben ook altijd veel te goed dat ik op het laatste moment nog inspring voor een fuif waarbij de DJ niet komt opdagen, maar waarvoor ik te duur/te slecht/... was. Maar als ik die avond dan al iets anders gepland heb, is het toch dikke pech. Ik ga echt niet mijn planning omgooien, of liggen rondbellen voor zo iemand.
Niet nee? ga jij met al je toekomstige klanten zo om?
Misschien dat de klant op zn moment pas inziet waarom jij misschien wel duurder bent. Puur omdat jij de moeite zal nemen om een andermans probleem op te lossen.

Ik doe altijd mijn uiterste best voor klanten, of het moet een hopeloos geval zijn, voorbeeld, meneer wij willen een disco met 10 koppen en hebben 200 euro budget.

Maar wanneer je klanten juist kunt bewijzen waarom jij het geld waard bent..
Dat zijn kansen, kan je zomaar een goede klant extra opleveren. En anders hou je de eer aan jezelf, bereken je netjes je eigen gage en evengoede vrienden.

Maar dat is slechts mijn mening over bedrijfsvoering.. wink ;) en of klantenbinding.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
DJefkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 27-6-2008
Laatste: 15-5-2019
Berichten: 262
25-9-2009 12:46
Naar mijn ervaring zijn dat geen toekomstige klanten. Dat soort mensen is de moeite die je op dat moment belangeloos doet toch weer vergeten bij het volgende feest. Nu, als ik niks te doen heb, zal ik die persoon wel uit de brand helpen, maar ik ga er geen andere plannen voor laten of zelf mijn contacten gaan opbellen. Als dat betekent dat ik die eventuele klant kwijt ben, geen probleem.

Dat is voor mij het verschil tussen werk en hobby: de hobby moet in de eerste plaats leuk zijn voor mij. Tevreden klanten passen idd in dat plaatje, irritante klanten niet. Ik kan begrijpen dat dit voor andere mensen anders ligt. Als je er van moet leven, of je investering er van moet terugbetalen, ligt het natuurlijk enigszins anders.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)