Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 1 van 250)
Moderator(s): Dré
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
13-3-2004 15:27
ben wel benieuwd waar jullie je echt aan ergeren als je staat te draaien, het licht doet, op staat te bouwen,enz
als de mods dit topic te off vinden mag ie wel weer dicht....

zal even mijn voornaamste ergenissen hieronder neerzetten,
mensen die bij het licht plaatjes aanvragen.
beterweters.
mensen die opscheppen dat hun home hifi prul setje stukken harder gaat dan de pa.
de mensen die stoelen ed. neer komen zetten even vragen of je zo vriendelijk wil zijn de foh weg te halen omdat die in de weg zou staan.

dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
13-3-2004 15:28
Een groep die eruit klapt... En aan iedere feestganger uit moeten leggen waarom de lampen het niet doen...
Door internet beperkt
SybrandStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-5-2003
Laatste: 2-7-2005
Berichten: 212
13-3-2004 15:44
lui die tijden op je vingers blijven kijken en zo recht voor je neus gaan staan en daar dus ook blijven staan...

mede dj's die niet weten hoe je de gain moet gebruiken
Blijf possitief, ook als het te moeilijk is!
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
13-3-2004 15:46
irritante breezahchicks die plaatjes aan komen vragen. Dronken mensen die aan je apparatuur zitten, zo maakte we is mee dat dronken belgen het rookmachine tuitje aanraakte (ja, das warm laugh :D razz :p)

mensen die na afloop zeggen: en nu leuke muziek draaien terwijl ze de hele avond stond te springen als een gek. En stopcontacten zoeken.
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
13-3-2004 16:25
Vliegende Champagnekurken

grtz,
DewazigeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-3-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 318
13-3-2004 16:30
Laatst vroeg een bekende mij of ik op een fuif wat geluid kon neerzetten. Toen ik zei dat hem dat 70 euro ging kosten werd ie boos, refereerde aan een andere verhuurklus van mij voor 50 euro. Tsja 70 euro is 70 euro, take it or leave it! Ik noem de prijs, ben je het daar niet mee eens dan ga je maar naar een ander! angry

Verder heb ik ook een hekel aan van die jochies die in een keer ergens bij je apparatuur opduiken en op knopjes willen drukken, als je ze dan verzoekt om weg te gaan worden ze boos en halen pappie angry angry

Als je van te voren duidelijk meedeelt dat je een plek van 5 bij 2 meter nodig hebt om je show neer te zetten en bij aankomst vriendelijk verzocht wordt om maar in het "skihutje" angry angry te gaan staan (2 bij 3)

Als je vraagt om een lege groep en je krijgt die niet (omdat ze de tap, koelkast, barlicht ook graag in een stopcontact willen steken) angry
Lost in Music
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
13-3-2004 16:32
Op nr 1
- Weigerende apparatuur
- Mensen die zeiken over de prijs

- Mensen die Gaffa komen lenen (minstens 5per dag)
- Dronken mensen met bier boven je apparatuur
- Wijzigingen in het programma
- trappen
- Mensen die met een hele berg verzoeknummers komen en vervolgens boos worden als je ze niet allemaal NU draait!
- Mensen die het altijd beter weten
- Geen eten aangeboden krijge

Maar verder is dit gewoon de allerleukste hobby wink ;) Misschien moet er een lijstje komen met leuke dingen!
Maar dat is MIJN mening...
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 1-5-2024
Berichten: 998
13-3-2004 16:36

dewazige schreef:

Als je van te voren duidelijk meedeelt dat je een plek van 5 bij 2 meter nodig hebt om je show neer te zetten en bij aankomst vriendelijk verzocht wordt om maar in het "skihutje" angry angry te gaan staan (2 bij 3)

Als je vraagt om een lege groep en je krijgt die niet (omdat ze de tap, koelkast, barlicht ook graag in een stopcontact willen steken) angry
In die laatste gevallen is het bij mij: "of U past het aan zodat het alsnog naar afspraak is of ik ben weg en U heeft geen geluid deze avond".

Moet je eens kijken hoe snel dan alles geregeld is. happy :)

Waar ik mij aan erger is aan van die jochies die zelf DJ meenen te zijn en die dan maar blijven doorzagen dat ze DAP boxen hebben van 1000W en dat ze met de versterker van hun vader een feestje doen voor 200 man. Zelf zijn ze net uit de luiers en dan meteen zo'n grote bek. Daar erger ik me nu aan, maar meestal blijf ik toch wel vriendelijk en doe ik alsof ik luister.
Dance the night away!
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
13-3-2004 16:37

Imcowelter schreef:

Waar ik mij aan erger is aan van die jochies die zelf DJ meenen te zijn en die dan maar blijven doorzagen dat ze DAP boxen hebben van 1000W en dat ze met de versterker van hun vader een feestje doen voor 200 man. Zelf zijn ze net uit de luiers en dan meteen zo'n grote bek. Daar erger ik me nu aan, maar meestal blijf ik toch wel vriendelijk en doe ik alsof ik luister.
Ik vraag dan altijd waarom ze nu dan niet aan het werk zijn laugh :D. Dan komt er meestal een of andere vage smoes en zie je ze de hele avond niet terug!
Maar dat is MIJN mening...
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
13-3-2004 16:50

yoghurt schreef:

Vliegende Champagnekurken
vliegende ballons of strandballen angry
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)