Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 99 van 250)
Moderator(s): Dré
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 6-5-2024
Berichten: 413
6-2-2008 21:44
Het is dat ze zo aan het aandringen waren, anders had ik hem ook niet gedraait. Was net lekker bezig. Gooi ik konijntje erin hele zaal stil sad :(. Toen had ik echt zoiets van flikker op ik gooi meteen weer een knaller erin (die meisjes hebben nog geen minuut van konijntje kunnen "genieten").
AlleznetStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-7-2005
Laatste: 24-5-2012
Berichten: 793
6-2-2008 21:49
Gewoon helemaal niet doen, of heel droog door je Mic een keer roepen: "Dit was konijn!" wink ;)
Bier, Billen, Borsten en Beats!
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 6-5-2024
Berichten: 413
6-2-2008 21:51

alleznet schreef:

Gewoon helemaal niet doen, of heel droog door je Mic een keer roepen: "Dit was konijn!" wink ;)
Tsja, dan zit ik de hele tijd met dat gezeik van die meisjes. Later ook niks meer van hun gehoord. Ik heb eens opgelet of ze waren aan het dansen op konijntje o.i.d. Ze stonden daar wat droog te kijken! shocked 8O
CalipsoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2004
Laatste: 22-4-2024
Berichten: 506
6-2-2008 21:52
het is en blijft een schijtnummer vind ik. Past op geen een feest.
wat een onzin in dit vak
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 6-5-2024
Berichten: 413
6-2-2008 21:53
Het is zo droog, de heletijd dat melodietje en dan een keetje de tekst "kom op konijntje doe maar wiebelen, wiebelen". En dat 5 minuten lang.
SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 31-3-2004
Laatste: 24-4-2018
Berichten: 105
6-2-2008 21:58
het irritantst zijn in mijn geval de lui die de hele tijd komen vragen voor slechte muziek, waardoor je de "goede" verzoekjes gewoonweg vergeet...

nog ergenisjes:
*De DJ die voor ons speelt arriveert veel te laat. Als hij dan uiteindelijk bezig is wil hij niet stoppen, en blijft maar plaatjes opzetten ('nog één plaatje hoor'). Niet eens zo heel erg, wij worden toch betaald. Maar vlak voor hij dan eindelijk stopt zet hij een ongeloofelijk makke plaat op (Beirut - Nantes) en is ie weg (hij moest zelfs zijn cd niet terug hebben). Terwijl hij daarvoor de hele tijd house plaatjes had gedraaid!

* Je voornemen om niet te veel te roken vanavond. op het einde van de avond een assenbak vol peuken naast je hebben. yuk.

* Je haalt één cd uit je koffer voordat je vertrekt ("deze draai ik toch nooit, beetje ergonomisch werken") Op die avond zijn er opeens 6 mensen die een nummertje komen vragen wat blijkbaar allemaal op die ene cd stonden! (echt gebeurd!)

* cafébazen die hun zaaltje verhuren voor een feestje. De klant wou een DJ neerzetten, was geen enkel probleem. Ik begin te draaien, er wordt fijn gedanst, de muziek stond helemaal niet luid. Je mag er zeker van zijn dat ik degene ben die daar het eerste op let, mijn oren moeten nog wel even mee, en die van het publiek ook, dus overdreven luid spelen doe ik niet, dat heeft toch geen enkele zin.
komt de cafébaas opeens ROEPEN dat het veel te luid stond. Ik schroef het volume wat terug en draai de bassen wat minder. Een halfuur later komt hij opnieuw roepen dat het veel te luid stond, dat zijn buren heel snel kwaad worden, dat de politie zou komen, etc. Terwijl het volume niet omhoog was gegaan! Ik heb hem rustig gezegd dat hij dat zaaltje dan maar niet moest verhuren voor een DJ te laten komen. cafébaas boos.

* gevraagd worden voor een elektro en drum 'n bass set te draaien. uiteindelijk blijkt dat je all round moest komen draaien.
* gevraagd worden voor een allround set te draaien. uiteindelijk blijkt dat je uitsluitend reactie krijgt bij drum 'n bass.

maar het kan ook héél fijn zijn! Ik draai regelmatig kinderdisco met animatie en opdrachtjes ertussen. Normaal pakken we dan een basis ecler tafel en twee cdj100 mee. Een echte backstage ruimte gekregen met koelkast! Verwelkomd worden met Champagne! Een super geluidsset met een DJM 800, twee maal cdj1000mk3, twee sl1200, twee DVJ1000. en een LEDvloer. en een super publiek! heerlijk
Jazeker
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
6-2-2008 22:06

s schreef:

Een echte backstage ruimte gekregen met koelkast! Verwelkomd worden met Champagne! Een super geluidsset met een DJM 800, twee maal cdj1000mk3, twee sl1200, twee DVJ1000. en een LEDvloer.
Leuke kinderfeestjes laugh :D
RenevanhEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-9-2006
Laatste: 16-6-2008
Berichten: 528
6-2-2008 22:40

s schreef:

het irritantst zijn in mijn geval de lui die de hele tijd komen vragen voor slechte muziek, waardoor je de "goede" verzoekjes gewoonweg vergeet...
Verzoekjes opschrijven en de slechtste gewoon niet draaien of op een speelse manier in een soort "fout uurtje" prutsen laugh :D
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
6-2-2008 22:41

renevanh schreef:

s schreef:

het irritantst zijn in mijn geval de lui die de hele tijd komen vragen voor slechte muziek, waardoor je de "goede" verzoekjes gewoonweg vergeet...
Verzoekjes opschrijven
Ja, dat werkt dus totaal niet laugh :D Wordt serieus één grote chaos...
RenevanhEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-9-2006
Laatste: 16-6-2008
Berichten: 528
6-2-2008 22:42
Dan doe je iets niet goed... werkt voor mij altijd prima.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)