Forum > Algemeen Forum

DJ Meubel

(59 reacties. Pagina 6 van 6)
Moderator(s): Dré
GreendiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2010
Laatste: 30-3-2024
Berichten: 175
10-3-2012 15:43
Als er indetdaaf zo hufterig met de spullen om wordt gegaan als je nu verteld, dan vraag ik me af hoelang zo'n meubel representatief blijft.
Vooral de laklaag zal erg kwetsbaar zijn vermoed ik.
sex in a cano is like english beer: fucking close to water
PartyfishStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-9-2002
Laatste: 6-1-2017
Berichten: 673
10-3-2012 17:11

SoSa schreef:

Ik weet dat je hout kan laten buigen (Multiplex), maar dit kost volgens mij best wel wat knaken. Verder is multiplex ook niet echt het ideale hout hiervoor.
Misschien dat er een ijzersoort is dat ik makkelijk kan laten buigen en wat nog betaalbaar is? Vraag me ook af of je dat ijzer in die hoogglans kleur kunt krijgen?
Dat hout krijg je zelf ook prima gebogen hoor. Gewoon meerder lagen dun multiplex buigen en met elkaar verlijmen tot een dikkere gebogen plaat
Kun je prima maken zo en is ook enorm sterk! Je zou het zelfs daarna met HPL kunnen beplakken!
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
10-3-2012 18:39

Tom schreef:

dat soort booths bezorgen je wel boekingen.

5 jaar geleden stond iedereen nog met ledtubes te rommelen.
Hey! angry

Als je iets moois doet met ledtubes levert dat ook wel extra boekingen op hoor, maar als je alleen wat ledtubes aan een stukje truss knoopt niet natuurlijk...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-5-2024
Berichten: 9469
10-3-2012 19:36
Dit soort meubels zit in transport gewoon een goede bescherming omheen, want ze beschadigen heel makkelijk.
Pianolak.....één krasje, en het gladde effect is weg.

Ze hebben gewoon van je meubel af te blijven.
Daar moet je kort bij zitten.
Voor je het weet staan ze erop te dansen.

SoSa schreef:

Vraag me ook af of je dat ijzer in die hoogglans kleur kunt krijgen?
hmmmmmm denk auto's
maar ijzer beschadigd ook,
En in ijzer denk ik dat je met ronde vormen wel een factor drie uit bent ten opzichte van hout.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
SoSaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-4-2009
Laatste: 2-9-2020
Berichten: 133
10-3-2012 21:46

Tom schreef:

Ze hebben gewoon van je meubel af te blijven.
Daar moet je kort bij zitten.
Voor je het weet staan ze erop te dansen.
Klopt. Maar soms is dit onoverkoombaar. Als je ff een cdtje achter je zoekt kan het al te laat zijn. Echter zijn er wel grenzen en ga je niet met me dollen op zo'n feest.

Maar wat ik me afvraag. Zijn er hier op dit forum niet meer mensen die dit wel eens hebben met hun meubel? Bij mij komt dit bijna elk feest wel 1 keer per avond voor. (niet dat ze hem omver trekken, maar bijvoorbeeld dat ze zich omhoog hijsen via het meubel en het zo meenemen.
Of hebben jullie dit allemaal opgelost?
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 19-5-2024
Berichten: 2057
10-3-2012 21:51
Als het contact met het publiek zo hevig wordt, lijkt het me tijd eens na te denken over wat podiumdelen, zodat je jezelf wat omhoog kunt zetten. Je meubel zet je dan ongeveer een halve meter verder op het podiumdeel, dan sta je al een heel stuk minder in hand/voet bereik.
Niet goed, wel hard!
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
11-3-2012 13:04
Wij hebben de voorzetmeubels met spanbanden aan de flightcase waar de apparatuur op staat vastzitten. Die kist staat met 4 geremde wielen vast. Knappe jongen die dat om krijgt.

We hebben onze meubels tegenwoordig wel voorzien van een schuine rand om te voorkomen dat mensen er glazen op zetten. Dat scheelt een hele hoop ergernis.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-5-2024
Berichten: 9469
11-3-2012 13:12
We hebben het hier al vele malen over gehad.
Ik zou zo geen goed zoekwoord weten voor de zoeker,
maar het komt er op neer, dat jij als dj de baas bent over je spullen.
Jij bepaald wat getolereerd word en wat niet.
Maar bedenk wel, elk stukje ruimte wat je geeft ben je kwijt.

En er zijn altijd duidelijke grenzen.
Eén keer waarschuwen bij overschrijding, en kort uitleggen dat er een sanctie is bij overschrijding.
Nog een keertje doen; niet meer waarschuwen, meteen de sanctie.
Zo simpel is het.

Meestal liet men het niet zover komen, maar soms moest er wel opgetreden worden.
Bij bestond de sanctie er meestal uit, dat de muziek uitging, de leiding erbij werd geroepen, en de persoon uit mijn buurt werd gehaald.
Soms bij al te zwaar overlast veroorzaken zelfs de zaal uit werd gekieperd.
We hebben het dan wel over overdreven zaken zoals bedreigingen of andere feest verpestende zaken.
Natuurlijk ga je niet als een baby bij het minste al om je moeder roepen sneaky :V
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Eddy wallyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-1-2008
Laatste: 21-11-2017
Berichten: 823
12-3-2012 20:40
Dit geld allemaal als de eigenaar zelf er achter staat,wanneer je er niet bij bent staat de DJ soms zelf op het meubel te dansen is toch niet van hem.Heb op dat gebied al alles meegemaakt zoals DJ's welke brandende kaarsen op de platenspelers plaatsen en dan laten draaien,laptops op platenspeler leggen,hun pint boven op het meubel,met sigaret in de hand de faders bedienen enz...Maar pas op wanneer je de volgende keer iets levert dat niet 100% is.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
22-3-2012 17:52
Bel een gemiddeld decorbedrijf en je hebt het voor de helft van dat bedrag naar eigen wensen en WEL demontabel in slimme delen..
Light Image

Terug naar forum Reageer (zonder quote)