Forum > Geluid

vergelijking pc speaker - syrincs - jb speakers

(35 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
MountStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-7-2006
Laatste: 23-9-2006
Berichten: 59
21-8-2006 00:22
Als het behringer set nu goedkoper zou uitkomen (en dan ben ik het over 50-100 euro) dan zou het zeker het overwegen waard zijn, maar gezien het prijs verschil is het syrincs set gewoon de beste keuze.
Never trust a computer you can't throw out a window.
CalipsoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2004
Laatste: 22-4-2024
Berichten: 506
31-8-2006 19:58
Ik heb zojuist de syrincs set binnen gekregen.

Ik ga hem binnenkort tegen over de HK Lucas Smart set zetten (ca 1000 euro) Even kijken wat het doet. wellicht dat er hier wel mensen ginteresseerd zijn in de uitkomsten!
wat een onzin in dit vak
FloRStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 28-11-2008
Laatste: 4-12-2008
Berichten: 1
28-11-2008 11:21

calipso schreef:

Ik heb zojuist de syrincs set binnen gekregen.

Ik ga hem binnenkort tegen over de HK Lucas Smart set zetten (ca 1000 euro) Even kijken wat het doet. wellicht dat er hier wel mensen ginteresseerd zijn in de uitkomsten!
Is deze test ooit gebeurd? Ik heb namelijk de HK Lucas smart kunnen horen, en dat klonk echt goed!
Als de Syrincs hier kan aan tippen, dan is het idd wel een goed setje...
CalipsoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2004
Laatste: 22-4-2024
Berichten: 506
28-11-2008 12:52

FloR schreef:

calipso schreef:

Ik heb zojuist de syrincs set binnen gekregen.

Ik ga hem binnenkort tegen over de HK Lucas Smart set zetten (ca 1000 euro) Even kijken wat het doet. wellicht dat er hier wel mensen ginteresseerd zijn in de uitkomsten!
Is deze test ooit gebeurd? Ik heb namelijk de HK Lucas smart kunnen horen, en dat klonk echt goed!
Als de Syrincs hier kan aan tippen, dan is het idd wel een goed setje...
Leuk dat dit nog gevragen word!

Ik heb hem inderdaad tegenover de HK Lucas Smart gezet in een winkel van een vriend van me. Het is al een goed jaar geleden dus even graven.

Wat ons opviel was dat HK iets minder van kwalliteit was in het hoog, maar het laag klonk toch net iets strakker. Ik had het gevoel dat dit erg wensafhankelijk is en dat er wellicht iets verbloemd werd, of strak getrokken werd door de HK set of sysrincs set.

Dit blijft zo gedurende dat het geluid opgevoerd werd. Daarbij had de syrincs toch wel een beetje het nakijken. De HK bleef in laag strak waar syrincs een beetje wobbelig wordt. Dit gebeurd wel pas op echte disco volumes dus beide sets bijna open. Echter in het hoog gebeurde het omgekeerde. Daar presteerde de syrincs weer beter. Die blijft daar lekker strak waar bij de HK ineens de bas begint te overheersen.

een conclusie was eigenlijk, de HK is meer voor feestjes is en de syrincs voor thuis gebruik welke, als het even moet, behoorlijk hard kan. Het prijsverschil daarin meegenomen, vind ik de syrincs meer waar voor zijn geld.

Beetje duidelijk zo?
wat een onzin in dit vak
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 16-6-2024
Berichten: 13459
28-11-2008 12:54
Ik moet het eerste PA setje (hoewel dit Lucas Smart setje deze naam amper mag dragen) nog tegenkomen dat hetzelfde nette plaatje neerzet als een M3-220. Alleen gaat een PA set uiteraard nog even 10..30dB verder waar de M3-220 het voor gezien houdt. ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
GuntherMStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 1-1-2006
Laatste: 27-2-2018
Berichten: 36
30-11-2008 16:46

Dré schreef:

Ik moet het eerste PA setje (hoewel dit Lucas Smart setje deze naam amper mag dragen) nog tegenkomen dat hetzelfde nette plaatje neerzet als een M3-220. Alleen gaat een PA set uiteraard nog even 10..30dB verder waar de M3-220 het voor gezien houdt. ;-)
Ben je nu tegen je winkel in aan het praten Dré? laugh :D
Nee effe serieus nu, ben al een tijdje deze set aan het volgen en heb er wel interesse voor.
Ik zou eigenlijk deze set eens eerst willen horen alvorens de aankoop te doen.
Spijtig dat je zaak zo ver weg is, anders kwam ik eens luisteren.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)