Forum > Algemeen Forum

Laptop meenemen tijdens het draaien

(37 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
TwinscanStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-12-2006
Laatste: 13-5-2013
Berichten: 144
3-8-2009 13:00

JeroenVDV schreef:

Naast Microsoft is de gemiddelde laptop fabrikant ook een hopeloze schurk. Laatst een Acer-laptop na aankoop gezien: Bij eerste keer opstarten (na het zelf moeten doorlopen van het image-kopieer-proces) begon een Acer-utility 37 tools/add-ons te installeren!!!
Klopt, hier hetzelfde bij mijn Acer-laptop. Echter stond bij mij wel een mooi 'annuleer' knopje tijdens het installen van de add-ons.
Electronics run on smoke, if you let it out they stop working.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
3-8-2009 13:09
Hier niet, alleen een irriterend balkje dat anderhalf uur installs bleef afvuren..
Light Image
DouweVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 1139
3-8-2009 19:42
Het kost meer maar als je het geld hebt om een Mac te kopen, moet je het doen, wanneer je ermee gaat draaien.
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
DjatworkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-7-2003
Laatste: 1-3-2024
Berichten: 44
4-8-2009 00:04
Kijke Douwe met jou kan ik praten...:)
K denk dat je op de lange duur goedkoper uit bent met een Mac, kost wat meer maar de restwaarde is hoger als je `m zou verkopen, en je hebt er zoveel plezier van! In ieder geval ik heb er nooit problemen mee gehad.
JL-SOUNDS
Dj-ozzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-1-2008
Laatste: 31-3-2012
Berichten: 123
4-8-2009 01:43
Helemaal met je eens douwe,
Behalve dan dat linux in dat filmpje belachelijk wordt gemaakt, tegenwoordig is, bijv ubuntu, zowel compatible met mac als met windows. En kan je er ook gewoon films op kijken, en games mee spelen. sneaky :V
Oeps sorry, ging meteen in de verdedig stand shut up :X

Mac is gewoon super alleen de prijs is (voor mij dan tenminste) net te hoog.
*droomt van een leven met een MBP*
"Maar voor de rest ben ik niet gek hoor"
DJefkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 27-6-2008
Laatste: 15-5-2019
Berichten: 262
4-8-2009 03:26
Uiteindelijk wint Linux wel door Mac en PC te vergassen in het filmpje :D
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 292
12-8-2009 03:15

Dré schreef:

MG schreef:

YourLiVe schreef:

Als je eenmaal gewend bent aan het draaien met een laptop en midi controller wil je niet meer anders. Dan hoef je nog maar 1 cdj neer te zetten (als backup) en heb je aan de andere kant plaats voor je laptop. wink ;)
Totdat je Windows systeem zijn eigen zin gaat doordrijven en je een vastloper hebt.
Is inderdaad een mogelijkheid in geval van een waardeloos ingerichte PC. Opties:

1. Inrichting zo waardeloos laten als hij is en hard tegen Microsoft schoppen.

2. Verdiepen in de materie en zorgen voor een goede inrichting van de PC.

Mijn logica zegt dat de enige correcte keuze optie 2 is maar keer op keer zie ik reacties van mensen die schijnbaar optie 1 meer kunnen waarderen.

Really weeiiirrrrddd..... laugh :D
Daar heb je helemaal gelijk in inderdaad, maar ik ben een van de vele mensen op deze aardbol die niet al te veel verstand hebben (van computers), en nog altijd er vanuit uit gaan dat een computer doet wat ik wil, in plaats van zijn eigen leven te gaan leiden. Aangezien een MacBook meer aan deze wens van mij tegemoet komt dan een Windows machine, ben ik daarom overgestapt. Maar er zijn inderdaad ook vele miljoenen mensen die weinig tot geen problemen hebben met werken onder Windows.

De logica van Windows: op start drukken als je wilt afsluiten laugh :D wink ;)
PoedelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-11-2008
Laatste: 24-9-2010
Berichten: 7
12-8-2009 18:01
Wazige foto, maar er valt wel te zien hoe ik het heb gedaan.

https://i185.photobucket.com/albums/x312/faannnn/th_mooispeelgoed.jpg

Laat m'n laptop er dus boven zweven met behulp van een stanton uberstand
DjtMStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-1-2005
Laatste: 2-1-2019
Berichten: 76
15-8-2009 15:12
Ik heb twee verschillende kisten dus niet zoals jij het in het begin omschreef.
Voor me de kist met mengpaneel en dubbele cd speler en daarlangs een kist waar ik een extra HD, geluidskaart, controller en aasluitpaneeltje in heb zitten, daarbovenop zet ik mijn laptop.fototje.
RoystraverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-10-2007
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 611
15-8-2009 16:22
Ik neem eigenlijk ook altijd mijn laptop mee, inclusief tijdcode setje.
Wat ik nooit doe is de laptop zo neerzetten. de kap gaat meestal dicht, laptop onder de booth ergens. En een extern beeldscherm + uitschuifbare lade met toetsenbord en muis. Netwat handiger vind ik zelf.

Roy

Terug naar forum Reageer (zonder quote)