Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MG

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van MG (Pagina: 1 van 20)

Topic: Windkap (11-8-2018 16:39:00)

Tom schreef:

Met de originele Sennheiser kap heb je toch meestal wel genoeg resultaat.
Het is naast een gebouw, bij een open veld, een echte windvanger plek. Sennheiser dempt aardig, maar bij flinke windstoten blijf je de wind nog wel eens horen...
Topic: Windkap (1-8-2018 14:02:00)
Je staat met een geluidssetje buiten. Toespraakje, liedje zingen, alles leuk en aardig. Alleen jammer dat de wind door je mic's blaast. Ik werk met Sennheiser EW845's, gebruik daar zowel de goedkope windkappen van DAP als ook de duurdere Sennheiser windkappen voor, maar nog altijd hoor je de wind soms er doorheen komen. Iemand tips & trics?
Topic: Te huur gevraagd: "low fog" machine (15-3-2017 00:18:00)
Ik heb trouwens een Antari DNG100 beschikbaar, Zuid-Limburg. Powercon erin, half uurtje of langer aanzetten en de rook (ik gebruik er zelf een Z1500MK2 voor) blijft duidelijk zichtbaar lager dan normaal. Inclusief 2 slangen van elk 10 meter om de DNG uit het zicht te kunnen zetten.
Topic: Sensation white (witte warnex) (2-7-2016 15:17:00)
Is er een liefhebber die een aantal speakerkastjes van mij wilt pimpen en wilt voorzien van witte warnex? Vergoeding in overleg, ik zit zelf in Landgraaf Limburg maar kan ze komen brengen.
Topic: Aansluitkastjes met D-size holes (4-4-2016 16:21:00)
Dank voor de reacties. Inbouw of tafelmodellen is inderdaad niet wat ik zoek. Een lasdoos kan, dat is ook mijn beeld, maar ik zoek eigelijk een professionele kant-en-klare oplossing ipv een gamma-praxis methode. Is blijkbaar niet ergens zomaar te kopen?
Topic: Aansluitkastjes met D-size holes (1-4-2016 19:10:00)
Ik ben op zoek naar een kastje met 5 of 6 D-size gaten, bedoeld om onderin een DJ meubel te monteren. Een 19" paneel ligt voor de hand maar is erg groot. Een kastje, ten grootte van een opbouw wandcontactdoos ongeveer, waar zijn deze verkrijgbaar?
Topic: PA markt zaterdag 14 maart 2015 (16-3-2015 19:54:00)
Ik ben dit jaar wederom geweest. Simpelweg omdat ik iets specifieks zocht, namelijk een leuke dag PA markt. Al jaren lang ga ik en ook dit jaar vond ik het weer een geslaagde dag. Een paar dingen gekocht, een paar dingen laten staan, een paar dingen aan mijn neus voorbij zien gaan: dat is de sport.

Waar ik persoonlijk de sport niet van inzie is het type verkoper die als je een bod doet de actuele prijs van het product online opzoekt, zijn inkoopkorting snel berekend en daar dan 3 euro onder gaat zitten. Dan is voor mij de lol eraf en koop ik ook echt niks meer bij de stand.

Wat me verder opviel is dat op best wel wat producten een veilingsticker van BVA stond. Het zijn dan producten die ooit in een veiling zijn gekocht of die na een veiling zijn overgebleven: pas daar dan ook je PA-markt vraagprijs op aan. Persoonlijk denk ik dat de hedendaagse veilingcultuur de PA markt de nek aan het omdraaien is, dat is erg jammer voor de hobbyist of (semi)professional die een leuk dagje uit in gedachten heeft.
Topic: TV plaatsing anno 2015 (24-2-2015 17:29:00)
Weet je toevallig welke statieven dat zijn?

Ik zoek zelf een oplossing:
1) die snel is op/af te bouwen door één persoon
2) waarbij de TV kantelbaar is
3) netjes uitziet
4) geen truss (neemt veel transportruimte in en duurt relatief lang)
Topic: TV plaatsing anno 2015 (22-2-2015 11:18:00)
Een vraagje uit pure interesse...

"Vroeger" werden plasma TV's op een trussvoet geplaatst. Baseplate, truss rechtop, hamertje tik en klaar. Wat zijn volgens jullie anno 2015 de meest mooie en praktische manieren om een 42" LED TV te plaatsen, rekening houdende met situaties als een schuine vloer of wisselden plafondhoogte (zoals in een grot)?

K&M heeft tegenwoordig bijvoorbeeld ook mooie statieven voor TV's te positioneren, maar wat gebruiken jullie tegenwoordig. En kantelen jullie de TV's of gebruiken jullie ze gewoon recht?
Topic: PA markt 2014 datum: 29 maart (5-4-2014 23:08:00)
Tom, wat heb je nog moeten lappen? 5 of wellicht nog iets minder?