Forum > Algemeen Forum

Stel je even voor...

(355 reacties. Pagina 22 van 36)
Moderator(s): Dré
ConusknutsellaarStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-3-2006
Laatste: 1-5-2008
Berichten: 14
7-5-2006 23:49
Hoi ik ben de conusknutsellaar happy :)

Ik wil al sinds mn 14 aan speaker zelfbouw doen.
luister alleen maar naar Breakcore en Tekno met een K en zieke herrie
jawel ik geniet van ruis en hoe ontoegankelijker hoe beter..
Hou van flink beuken met veel afwisseling en onverwachte herrie

Dit heeft er toe gelijdt dat ik hifi speakers flink naar de #$W^#%^# help en dan kom je al gauw bij PA vandaar laugh :D

Hou me bezig met mini mobiele soundsystems etc
Ben offset drukker geweest en ga dadelijk grafisch ontwerpen studeren razz :p

Grtz De Conusknutsellaar
Eerst maar eens kijken,We kunnen altijd nog zien
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
20-5-2006 19:50
hallo, ik ben Watt-xtra, (jorrit) en ben sinds ruim een jaar zelfstandig bezig met de verhuur en verkoop van licht en geluid. Ik heb een aantal vaste bands bij mij en doe aan losse verhuur. Ik woon in de Achterhoek en heb dusdoende veel met rock & Loll bands vandoen.

Ik ben reeds eerder aanwezig geweest hier op het forum, samen met nog 2 anderen, wij hadden toendertijd een drive in show. Inmiddels is dit nog maar zeer zelden het geval en staan mn cd-spelers stof te happen.

Verder ga ik zo nu en dan naar school en volg de opleiding Small Business en Retail Management. Hiervoor de opleiding filiaalbeheerder en MTS gevolgd en afgemaakt.

Verder verzorg ik regelmatig festivalletjes en heb een eigen flightcase productie. Sinds kort met een nieuw systeem om zo flexibel mogelijk te zijn en alleen het nodige te hoeven meenemen. Dit werkt met een aantal modules. Hierover binnenkort een bericht in het flightcase bouw gedeelte.

verder ben ik altijd in voor een goede discussie en leer graag dingen bij of help anderen opweg.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
28-5-2006 00:03
Ik ben Michiel Ferron, al een tijdje op het forum met een foute geschiedenis. naja, laten we dat vergeten en kijken hoe het nu gaat.

Toen ik 11 was, vond ik 'discolampen' echt geweldig, ik kon het niet geloven dat je die dingen zomaar in je huis kon hebben shocked 8O. Ik vond muziek ook wel leuk en ging een beetje draaien. Naja licht + geluid = feestjes geven. Dat was mijn nieuwe passie, feestjes geven. Ik begon toen apparatuur te kopen (zie mijn eerste spulletjes topic). Ik ben nu 17 jaar en zit nu aan mijn examens te werken (naja nu? nee morgen weer). Ik draai bijna ales (behalve
klassiek, gothic muziek). Ik heb niet echt een bepaalde style omdat jeje vaak moet aanpassen in het drivein leven.
Ik werk in een klein discotheekje als lightjockey, vind het leuk om te doen en het verdient ook nog goed.

gr
I Love House Music!
ShowbandStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-6-2006
Laatste: 19-2-2015
Berichten: 5
17-6-2006 22:44
electronicus, bandleider en regelneef in de bandjeswereld.
Schrijf artikelen voor en over popmuziek/techniek b.v. op www.muzzy.nl

Ik freelance geluidstechniek, speel en regel bands en verhuur een lichtset (waar ik als ik zelf op het toneel sta graag nog iemand bij zou willen hebben)
we gaan knallen
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
19-6-2006 12:04
He Showband,

ik heb nog leuke herinneringen overgehouden aan het Hogeschool Utrecht feest, verleden jaar. Je had me daar als 70's DJ geboekt, als opvulling van jullie Showband pauze. Was een leuk feessie!

Misschien ooit nog 'ns overdoen wink ;) laugh :D
MitchelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2003
Laatste: 22-7-2010
Berichten: 186
28-7-2006 23:37
ik ook dan maar eens razz :p
Ben er al een hele tijd.
Heb de eerste paar jaren bijna niks gepost vooral lezen lezen en nog eens lezen laugh :D
Nu begin ik steeds meer te posten(weer 1tje meer razz :p )

Maar ik ben nu 14 jaar.
Woon in het beruchte Almere sneaky :V
Doe dit al sinds jaha me 8ste laugh :D
Vroeger met simpele moonflower op fotostatief begonnen wink ;)
En loop nu met pioneer, EV, peavey, martin, jb-systems, dts, etc.

Grote feesten doe ik samen met michiel ferron(mifex)

Grootste optreden(alleen dj)was voor 3500/4000 mensen shocked 8O op koninginnedag in almere.
Grote markt om precies te zijn(zelfde plek als music below the sea(vroeger jazz below the sea))
geloof 2 jaar geleden.

Bij music below the sea(vroeger jazz below the sea) ben ik ook elk jaar weer te vinden.
Ik zal dit jaar wel even wat foto's maken wink ;)

Dat was het wel weer. sneaky :V

Groetjes
Mitchel
Vork
Waar een wil is, is een weg.
TimothyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-7-2006
Laatste: 16-4-2024
Berichten: 506
29-7-2006 17:19
Heb sinds vandaag ook mijn account aangevraagd, dus zal mij ook maar even voorstellen:

Ik ben Tim. (Heb een 6-tal jaar op een vrije radio gewerkt onder de dj-naam Timothy en die heb ik dus behouden)
Ik woon in België en ben op dit ogenblik bijna 26 (nog 15 maal slapen wink ;) )

In het dagelijkse leven werk ik in de verzekeringssector, maar daarnaast heb ik al zo'n 8 à 9 jaar reeds het licht en geluid-milieu als hobby.

Ik beperk mij daarbij dan hoofdzakelijk tot het uit- en verbouwen van een eigen installatie (waarmee ik af en toe eens naar buiten kom voor de vrienden en kennissen) Puur hobby-matig dus...

Ik volg al een tweetal jaar dit forum als passieve toeschouwer, maar sinds vandaag heb ik de grote stap gezet laugh :D
Leer van het verleden, leef in het heden, bereid je voor op de toekomst
AddiksipkesStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-12-2005
Laatste: 21-9-2008
Berichten: 20
23-8-2006 22:35
Goedenavond,

Na een jaar van vooral veel lezen en heel af en toe iets posten ga ik me dan ook even voorstellen!
Ik ben Addik Sipkes ben geboren in Oktober 1990, Mijn schoolopleideing geniet ik aan het Sancta Maria Lyceum te Haarlem, dit jaar ga ik naar de 4e van Havo..
Naast het draaien op feestjes voetbal ik ook iedere week bij HFC als keeper.
Ik en een vriend zijn ongeveer 2 jaar in een vlaag van verstandsverbijstering begonnen met draaien op kleine feestjes. Aangezien een andere vriend een heuse moonflower had kwam hij bij ons, en nu zijn wij al 2 jaar een gelukkige beginnende drive-in! wink ;) Ik heb persoonlijk een paar trotse ervaringen op DJ gebied. Zo mocht ik een keer mee met DJ Raymundo toen hij in de Kroon draaide en ben ik 2e geworden tijdens een DJ Battle in het Patronaat (met 40 graden koortsrazz :p.. We noemen onszelf DAR DJ en voor meer informatie kijk je op www.dardj.nl,,

mvg, Addik!
Ach jee..
TimcooijmansStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-8-2003
Laatste: 10-1-2008
Berichten: 94
24-8-2006 18:35
Pfoe, ik zit hier al een hele tijd maar heb me volgens mij nog nooit voor gestelt.

Nou ik ben Tim Cooijmans, ik heb anderhalf jaar bij een locaal licht en geluids verhuur bedrijf gewerkt waar ik van alles deed. Op het moment werk ik voor mezelf en plan ik voornamelijk dance evenementen qua licht. Ook ben ik bezig met het ontwerp van een aantal nieuwe fixtures.
DavaschStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-5-2003
Laatste: 15-9-2015
Berichten: 102
12-9-2006 18:59
Ik hang hier ondertussen ook al een tijdje rond maar volgens mij nog nooit echt voor gesteld..
Ik ben David van Schoorisse, 17 jaar en woon in Hulst (Zeeuws-Vlaanderen wink ;) )
Ik doe voornamelijk drive in shows, af en toe eens meehelpen met iets groters. Ik draai met een pcdj systeem. Ik ben nu zo´n 3 a 4 jaar bezig met de drive in show.

Heb nu twee TSE´tjes van Ivo en twee JBL Sf25´s. Hoop hier binnen niet al te lange tijd 4x TSE en twee andere topkasten (ook van Ivo) van te maken.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)