Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Timcooijmans
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 93 bijdrage(n) van Timcooijmans (Pagina: 1 van 10)
Topic: Sensation Black (27-7-2007 18:39:00)De bediening was door TenFeet en installatie door RentAll heb ik begrepen.Topic: Sensation Black (24-7-2007 12:45:00)
Wie heeft er in de BeNeLux zoveel Varyleds in de verhuur?RentAll heeft er 85 aangekocht. De rest was bij-huur (vraag me niet waar die vandaan kwamen)Topic: Sensation Black (22-7-2007 21:06:00)
Deze vaste weerstand zoek je zo uit dat hij bij volle nul db uitsturing van de mixer;
op je pc ook nul db aangeeft.
Ik begrijp tenminste dat je altijd op de zelfde installatie werkt?Helaas (of gelukkig) werk ik niet altijd met dezelfde installatie, ik had zelf ook al aan een weerstand zitten denken (of een potje) Maar een vaste weerstand word dus lastig. Ik denk dat een potmeter wel moet lukken.Topic: Zeer Simpele Limiter/Volume Regelaar? (23-2-2007 18:03:00)Ik pak gewoon de interne microfoon van de laptop.
Martin.Die doet het nu dus ook niet meer
(Dat deed ik overigens soms ook maar uit ervaring bleek dat line-in beter werkte)Topic: Zeer Simpele Limiter/Volume Regelaar? (23-2-2007 17:38:00)Als er zo'n versie in Tulp of nog liever XLR is ben ik verkocht!Topic: Zeer Simpele Limiter/Volume Regelaar? (23-2-2007 17:33:00)
Je zou zoiets zelfs nog tussen je versterker en mengpaneel kunnen zetten, als dan de uitgang van de limiter opsplitst en dan naar je versterker en geluidskaart gaat kan ook je set niet meer de clip in gejaagd worden. De goedkopere limiters beginnen wel brak te klinken wanneer je ze stevig aanspreekt maar zoals altijd "there's no free lunch".
Evt ligt er hier nog een MDX-2200 die wel weg mag, mail maar bij interesse.Ik kan niks tussen een versterker en mengpaneel zetten het komt veel voor dat ik alleen licht doe. Het probleem is dat soms een versterker meer kan hebben om te clippen dan mijn geluidskaart om kapot te gaan. Dit was het probleem bij mijn vorige geluidskaart. De versterkers (en de limiter) grepen nog niet in. Ik heb het geluid alleen nodig voor mijn audio trigger hoe het klinkt maakt dus NIKS uit. 100 euro is dan ook nogal prijzig (daar kan ik aardig wat geluidskaartjes voor slopen)
admiraal schreef:
welk bedrijf heeft het licht gedaan eigenlijk?stekelvarke schreef:
timcooijmans schreef:
Ook leuk om te vermelden is dat er in de inflatables 120 JB lightning VARYLED 3*84 LED washes zaten (output was beter dan een MAC600 op alle kleuren behalve wit). Verder een bak mac700/mac250en/m2k's en VL3000's. En 3 HOG3's voor de aansturing.
Ook leuk om te vermelden is dat er in de inflatables 120 JB lightning VARYLED 3*84 LED washes zaten (output was beter dan een MAC600 op alle kleuren behalve wit). Verder een bak mac700/mac250en/m2k's en VL3000's. En 3 HOG3's voor de aansturing.
Topic: sensor robe spot 250 xt (1-7-2007 21:50:00)
Pan sensor bij een Robe is volgens mij niet meer dan een optische sensor die via een gaten wiel (om en om open dicht) meet. Kijk eens of er geen stof tussen het "poortje" van de sensor zit?
Topic: led tubes bevestigen (6-3-2007 16:30:00)Bij ons gaan ze gewoon los in kabelkisten, alhoewel dat ook niet echt een nette manier is.
Topic: Tv programma vanavond 21.25 (3-3-2007 16:06:00)Ik heb de aflevering even zitten bekijken: Ik vraag me toch echt af waar deze Martin mee bezig is. Zijn start kapitaal (en apparatuur) is veel te klein en hij zal toch echt meer moeten afzetten wil hij een beetje kunnen leven. Verder heeft hij zich in mijn ogen ook niet echt goed voorbereid op de nieuwe onderneming: Van belastingen weet hij niks af, hij spreekt gewoon woord Spaans en ik heb het idee dat hij ook niet al te technisch is (wat je echt wel zal moeten zijn)
Topic: Zeer Simpele Limiter/Volume Regelaar? (24-2-2007 12:49:00)Tom schreef:
je zou ook gewoon een vaste weerstand in je kabel kunnen opnemen.Deze vaste weerstand zoek je zo uit dat hij bij volle nul db uitsturing van de mixer;
op je pc ook nul db aangeeft.
Ik begrijp tenminste dat je altijd op de zelfde installatie werkt?
KVM schreef:
timcooijmans schreef:
Een tijdje geleden is de line-in van mijn laptop opgeblazen tijdens LJ werk.Martin.
(Dat deed ik overigens soms ook maar uit ervaring bleek dat line-in beter werkte)Roytje schreef:
Misschien dat je dan meer hebt aan een simpele volumeregelaar?dewazige schreef:
Een zeer simpele limiter als een MDX-1600 of een GCL-2 zou moeten volstaan.Je zou zoiets zelfs nog tussen je versterker en mengpaneel kunnen zetten, als dan de uitgang van de limiter opsplitst en dan naar je versterker en geluidskaart gaat kan ook je set niet meer de clip in gejaagd worden. De goedkopere limiters beginnen wel brak te klinken wanneer je ze stevig aanspreekt maar zoals altijd "there's no free lunch".
Evt ligt er hier nog een MDX-2200 die wel weg mag, mail maar bij interesse.