Forum > Off-Zone

female deejays

(185 reacties. Pagina 17 van 19)
Moderator(s): Dré
NdewitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-9-2005
Laatste: 28-8-2006
Berichten: 108
10-9-2005 19:12
Beetje jammer eigenlijk wel, zo'n figuur.
Aangeboren talent in negatief overkomen, kennelijk.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
10-9-2005 21:15
Dat hebben ik al eens geprobeerd te laten merken, maarja...boys will be boys dus ik blijf een minderheid. En zolang mensen ervoor willen betalen heeft het meisje een baan, dus eigenlijk zijn eerder de klanten jammerlijk te noemen.

Verder maakt het me allemaal niks uit. Het heeft niks met dj-ing te maken, ik heb in de VIP-room hetere naked dj foto's gezien en iedereen zoekt het maar uit en doet lekker wat-ie leuk vindt.
NdewitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-9-2005
Laatste: 28-8-2006
Berichten: 108
10-9-2005 21:59

Sylvia schreef:

Dat hebben ik al eens geprobeerd te laten merken, maarja...boys will be boys dus ik blijf een minderheid. En zolang mensen ervoor willen betalen heeft het meisje een baan, dus eigenlijk zijn eerder de klanten jammerlijk te noemen.

Verder maakt het me allemaal niks uit. Het heeft niks met dj-ing te maken, ik heb in de VIP-room hetere naked dj foto's gezien en iedereen zoekt het maar uit en doet lekker wat-ie leuk vindt.
Mee eens, behalve dan "boys will be boys". Er zijn er ook nog die het *ook* smakeloos en overbodig vinden hoor; hoop dat *dat* me niet minder man maakt eigenlijk.
Aangeboren talent in negatief overkomen, kennelijk.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
10-9-2005 22:30
That's what separates the boys from the men razz :p .
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
10-9-2005 23:45
Ach bijna de hele maatschappij heeft een verkeerd beeld van hoe een man hoort te zijn, en wat volwassenheid is.
Door internet beperkt
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 13458
10-9-2005 23:48
Sommige mensen hebben een goed werkend bovenkamertje. Als ze dat bovenkamertje gebruiken zegt iedereen "goh, die is slim".

Sommige mensen hebben een prettig lichaam. Als ze dat lichaam gebruiken zegt iedereen "hoer, snol, slet".

Toch best wel krom eigenlijk als je er gewoon HEEL nuchter en open naar kijkt...

laugh :D laugh :D
-- Pardon my French, I'm Dutch --
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
11-9-2005 01:56
...boys will be boys dus ik blijf een minderheid.
Ach, je moet maar zo denken dat er altijd nog mensen zijn die wel beter weten wink ;)

Martin.
kvm entertainment
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
11-9-2005 19:28

ndewit schreef:

Sylvia schreef:

Dat hebben ik al eens geprobeerd te laten merken, maarja...boys will be boys dus ik blijf een minderheid. En zolang mensen ervoor willen betalen heeft het meisje een baan, dus eigenlijk zijn eerder de klanten jammerlijk te noemen.

Verder maakt het me allemaal niks uit. Het heeft niks met dj-ing te maken, ik heb in de VIP-room hetere naked dj foto's gezien en iedereen zoekt het maar uit en doet lekker wat-ie leuk vindt.
Mee eens, behalve dan "boys will be boys". Er zijn er ook nog die het *ook* smakeloos en overbodig vinden hoor; hoop dat *dat* me niet minder man maakt eigenlijk.
Ik vrees dat ik hiermee een hoop boys op m'n kop ga krijgen, maar ik vind persoonlijk leuk geklede meiden een stuk aantrekkelijker en spannender dan de erg-van-hun-eigen-lichaam-overtuigde halfnaakte meiden die er OOK genoeg rondlopen. Komt nog bij dat die MET normale kleren vaak een mooier lichaam hebben. En dat ze vaak wat "normaler" zijn in de omgang.

Dré schreef:

Sommige mensen hebben een goed werkend bovenkamertje. Als ze dat bovenkamertje gebruiken zegt iedereen "goh, die is slim".

Sommige mensen hebben een prettig lichaam. Als ze dat lichaam gebruiken zegt iedereen "hoer, snol, slet".

Toch best wel krom eigenlijk als je er gewoon HEEL nuchter en open naar kijkt...

laugh :D laugh :D
laugh :D Dre for President razz :p
Light Image
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 2389
11-9-2005 20:04

JeroenVDV schreef:

Ik vrees dat ik hiermee een hoop boys op m'n kop ga krijgen, maar ik vind persoonlijk leuk geklede meiden een stuk aantrekkelijker en spannender dan de erg-van-hun-eigen-lichaam-overtuigde halfnaakte meiden die er OOK genoeg rondlopen. Komt nog bij dat die MET normale kleren vaak een mooier lichaam hebben. En dat ze vaak wat "normaler" zijn in de omgang.
Mee eens, hoewel ik bikini's soms ook erg sexy vind razz :p (maar dan wel op t strand / zwembad uiteraard wink ;))
It's time to play the music, It's time to light the lights..
Ws soundexpresseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-9-2002
Laatste: 18-9-2020
Berichten: 214
12-9-2005 11:00
Hi Hi, kijk eens naar de links bij miss-linzey........

Owja, de cdj-800's die ze in haar handen heeft en waar ze meer draai(t)(de) gaan er binnekort uit.... hmzzz.... HaHa, maar goed, wij leveren dus geluid voor haar, en de foto's voor de posters en website zijn bij ons in de opslag gemaakt. Foto's op haar site, bij Maarheeze (zo, gaan we dat gat ook eens op de kaart zetten!!) wink ;)

Overigens kan ze toch nog goed draaien, naar mijn mening. Vooral omdat ze niet 1 muziekstijl heeft, maar gewoon allround draait...
Sound-Light-Laser-FoamParty's-Led Dancefloor

Terug naar forum Reageer (zonder quote)