Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Basbox112

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 73 bijdrage(n) van Basbox112 (Pagina: 1 van 8)

Topic: Computerkast in 19" kast bouwen (10-6-2006 11:51:00)

DonJerone schreef:

...

Over de demping van schokken tijdens het vervoer heb je zeker een punt. Maar ik vraag mij af in hoeverre
een stuk schuim hier tegen beschermt. Ik ga nu gewoon kijken waarneer de 2 schijfjes die er nu in zitten
overlijden razz :p. (gaat vandaag maar weer eens de SMART status bekijken)

De PC is nu een tijdje in gebruik en bevalt best goed. Nu eerst de dmx module proberen en dan maar eens aan het ontwerp van een MKII beginnen, waarin alle, bruikbare, suggesties worden meegenomen happy :).
Misschien is het mogelijk dat je een foto post? Das makkelijk voor de mensen die ietwat visueel ingesteld zijn =).

Bas
Topic: Computerkast in 19" kast bouwen (10-6-2006 01:03:00)
Even terug naar de computerkast zelf, waarom niet gewoon op een zogenaamde 'inlay' leggen (op de kant dus) en met (geimpregneerde) spanband vastzetten, of is dit iets te creatief (lees: niet veilig)?

Dan zou je deze (2he) kunnen gebruiken of zelfs deze van 1he.

Natuurlijk moet je ook iets in de case verzinnen waardoor de inlay met computerkast niet puur rust op de vier boutjes aan de vóórkant. Én, wanneer je sleept met je spul maar er toch zuinig op meent te zijn, een stukje schuim tussen de computerkast en de metalen vlakte van de inlay. Als je voldoende rekening houd met de warmteafvoer zou je de computerkast zelfs helemaal met schuim in kunnen bouwen, klemmen tussen een aantal ingesneden blokken zeg maar.

Ik hoop dat je hier iets mee kan ^^.

Bas
Topic: Kermis verlichting , hoe zit dat? (30-1-2006 20:49:00)
Heb even op die site gekeken en ook schakelkasten gevonden. Maar kunnen deze vervolgens weer door dmx aangestuurd worden? t lijkt me niet dat alles maar wat wegknippert?
Topic: Zelf sterrendoek maken. Iemand een idee (24-1-2006 00:43:00)
Zijn deze doeken brandveilig gekeurd enzo? Wat voor een doek is het? dat waar je per ongeluk zomaar je pen doorheen steekt of dik vilt wat wel een paar jaar mee gaat met voorzichtig gebruik?
Topic: disco setup in kaapverdië (22-1-2006 11:42:00)
is het geen idee om daaar uit te gaan zoeken wat je voor het geld kan krijgen? Je zit nu ook nog met een hele hoop transportruimte (= vrij duur lijkt me sneaky :V) die alles in zal nemen om het (veilig) te vervoeren, of beschik je daar wel over?

Succes!happy :)
Topic: XLR kabel mengpaneel (5-1-2006 00:54:00)
Als het voornamelijk voor thuis is voldoen de dap xlr kabels (compleet met stekkers bedoel ik dan) prima, scheelt een hoop geld en bij een thuisinstallatie zal jij geen verschil in kwaliteit HOREN. (gebruik het zelf ook, ook wel eens op een klus, nog nooit problemen mee gehad maar ga er erg voorzichtig mee om, dat wel.
Topic: rare DMX kabels? (28-12-2005 00:30:00)
Goedenavond.

Ik heb ooit gewerkt met dmx kabel welke heel stug waren, maar ook stug bedoeld. Ze waren zwart en glimmend... Het oprollen ging supermakkelijk, ook met kabel van 20 meter. Wel dacht ik zo op het oog dat je deze niet kon vouwen, dit heb ik dan ook niet geprobeerd.

Als iemand weet waar ik het over heb, vertel even welke het is! (of is dit de door jou genoemde 'Eurocable kabel', RutgerLAN?

Bas
Topic: Muziek rippen (17-12-2005 17:29:00)
Vraagje:
Is het legaal als je van een (originele) cd die je bezit, niet zelf een backup maakt maar gewoon die versie van de cd te downloaden, waarbij de tags wel goed zijn zeg maar? Puur voor eigen gebruik?
Topic: Beatmixen (11-12-2005 22:43:00)

djberjo schreef:

Ik weet niet of dit hier thuis hoord maar, Hoe kan je het beste R&B mixen?
en ook hoe kan je het beste R&B en dance muziek mixen?
Misschien een dom antwoord in eerste opzicht maar het bezoeken van feestjes waar dit gedraaid (lees gemixt)wordt kan zoveel goed doen! Volgens mij zou je niet de eerste zijn als je deze stap over wou slaan...
Weet niet waar je woont maar er is vast wel iets te vinden! Wanneer je deze muziek wilt gaan draaien zul je het ook wel niet als straf ervaren om naar dergelijke feesten te gaan ;)
Suc6, en laat wat van je horen in t 'post hier je mix' topic als je zover bent, zou leuk zijn =P!
Topic: Beginnen met dj (11-12-2005 15:59:00)
Ik zou iig de koptelefoon in eerste instantie even achterwegen laten, die paar tientjes kun je beter even bij iets betere spelers en mixers stoppen.. Dan koop je later in een keer een echt goede koptelefoon, want dat is een redelijk eenmalige uitgave, zonde als je dan eerst iets redelijks koopt, gebruik die van je mp3speler dan voorlopig =) (Zo heb ik het tenminste gedaan, nou ja.. zit nog steeds met een brak ding =P). Kijk eens rond op het forum, over diverse spelers ook binnen jouw budget is al flink wat geschreven. Als het jou niet zoveel uitmaakt kun je misschien beter gaan voor 1 dubbele cdspeler, van numark bijvoorbeeld. Veelal dezelfde functies als enkele spelers maar meer cdspeler(S!) voor minder geld.

Suc6!