Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ Sietse

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Sietse (Pagina: 1 van 20)

Topic: Welke Dubbel 15" kasten?? (9-11-2005 21:33:00)
Ik heb nog wel een stuk liggen waar ik niks mee doe..
Topic: Beste subwoofer onder de €350,-??? (7-11-2005 10:31:00)

DJ Delay schreef:

[edit]En op het hele internet, na 4 uur zoeken op verschillende namen, geef ik het op, ik kan nergens een paar foto's van deze kastjes vinden. Zoveel mensen hebben ze, maar ik heb er pas één foto van gezien.[edit]
https://users.pandora.be/diet2/karting/discokarting%202005%20004.jpg
Topic: Zijn ze nou helemaal van de pot ge...? (19-10-2005 17:36:00)
Ik zie 3 pinnetjes?
Topic: Geluids/test dagje 18-8 (17-10-2005 12:13:00)
Done.
Topic: Het Punisher baskast topic (16-10-2005 19:51:00)
Je weet dat je ze voor minder tweedehands kunt kopen? wink ;)
Topic: Multikabel .... (10-10-2005 17:17:00)
Bah. Maar gelukkig bestaan daar verloopjes voor wink ;)
Topic: Multikabel .... (10-10-2005 17:05:00)
Wat had je er anders op aan willen sluiten?
Topic: Stroom verdelen (8-10-2005 19:41:00)
230 Volt tussen fase en nul en 400 Volt tussen fase en fase.
Zou je er wel aan beginnen als je niet weet waar je over praat?
Topic: Het Punisher baskast topic (6-10-2005 13:06:00)
Wij kunnen ook wel een linkje kopieren hoor.
Topic: Het Punisher baskast topic (4-10-2005 23:16:00)
Waarom geen meranti? Scheelt flink in prijs.