Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Timmel

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 61 bijdrage(n) van Timmel (Pagina: 1 van 7)

Topic: Gat in de markt! (28-7-2006 12:58:00)
Ik kwam het toevallig tegen en ik wist dat dit ergens in dit topic werd voorgesteld. Een combinatie van een scherp geheugen en de "zoek-functie" dus. wink ;)

Inderdaad een goeie vraag; "waar haalt de ontvanger zijn stroom?"

Greetz Tim
Topic: Gat in de markt! (27-7-2006 13:54:00)

Joost schreef:

Wat mij nou ideaal zou lijken is draadloos dmx in de vorm van losse XLR stekkers (met eventueel een antenne draadje eruit wink ;))die je in al je fixtures/dimmers/dmxtafels kunt stoppen!
https://www.heuff.nl/vipergb/screen.php?vgbxiferp=&vgberutcip=9528

prijs 750 euro ex BTW voor de ontvanger
150 euro ex BTW voor de zender

Greetz Tim
Topic: Gezocht: Punisher PA set (20-1-2006 20:05:00)
Is er iemand die nog geluid te huur heeft voor op de carnavalswagen? Omgeving Maastricht.
Topic: hoe weerstand meten van luidspreker? (19-11-2005 15:10:00)
Ik vind deze uitleg wel heel ingewikkeld voor in een newbie-forum.
Kunnen we de OP niet helpen door te zeggen dat ie gewoon met een multimeter kan meten?
Als je dan ongeveer 6 ohm meet heb je waarschijnlijk een 8 ohm luidspreker, als je minder dan 4 ohm meet heb je waarschijnlijk een 4 ohm luidspreker.
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (29-10-2005 17:30:00)

tha joshh schreef:

In wat voor een format staat dat?? heb m gedownload, maar kan hem niet afspelen. Ben ook wel benieuwd naar je bert en ernie remix ;-)
staat gewoon in windows mp3 formaat. Je kunt hem ook proberen af te spelen op de site.
Die bert en ernie remix is ook leuk ja.
Hij staat nu na een jaar nog steeds in de top 10 en is al bijna 1000 keer gedownload. happy :)

Niemand die hier een reactie wil plaatsen?

Greetz Tim
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (22-10-2005 20:16:00)

ceke schreef:

laatst nog geprobeert, een hele rappe mix,
eerst een tijdje satisfaction van de Rolling Stones en dan wanneer ze zeggen "I can get no" direct benni bennassi met satisfactio er achter zo dat de tekst " I can get not satisfaction(met de vrouwe stem uit benni bennassi)" Ik vind het wel tof klinken
Dan kun je beter deze draaien:

Benny Benassi Satisfaction Dj TiM fatstone remix (een remix die ik een tijd terug heb gemaakt)
Topic: CDJ-200 vs. DN-S1000 (9-10-2005 15:43:00)

Niek schreef:

Trouwens, ik heb maar één functie kunnen vinden die de Pio wel heeft en de Denon niet (effecten strepen we tegen elkaar weg): wanneer je bij de Pio de CUE ingedrukt houdt voor bijv. je PFL en vervolgens je PLAY erbij indrukt speelt de speler het nummer verder af (en kun je dus CUE loslaten).
Hoeveel mensen hebben met een CDJ-100 wel niet een leuke mix gemaakt door de CUE in te drukken tijdens PFL, en mogen vervolgens tijdens het gehele nummer de CUE toets ingedrukt houden?
ff tussendoor, heeft de cdj800 deze functie ook?
Topic: Ergernis...! (9-10-2005 15:37:00)
We hebben soms een iets te kort lontje in dit landje. Of niet soms???
Topic: female deejays (14-9-2005 20:01:00)
Leveren jullie ook de Gaffa-tape??? wink ;)
Topic: dap K-115 (12-9-2005 21:00:00)
Je kunt dit beter eens aan TCMC vragen (VIP-lid van dit forum).
Hij heeft veel ervaring en kennis van deze luidsprekers en versterkers.
Hij heeft bovendien metingen verricht waardoor hij het filter heeft kunnen aanpassen waardoor de luidsprekers beter klinken.
Zover ik weet heeft TCMC eens gezegd dat de P1600 beter in elkaar zit dan de P2000. De P1600 levert ook meer vermogen dan de specificaties aangeven.
Maar zoals ik al aangaf kan TCMC je hier veel meer over vertellen.

Mvg

Tim