Forum > Geluid

Numark 5000-FX

(129 reacties. Pagina 2 van 13)
Moderator(s): Dré
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
9-5-2005 09:41

djberjo schreef:

hoeveel faderstart kanalen heeft hij.
en voelt hij wel degelijk aan of is het net playmobiel.

is hij ook een goede vervanging voor mijn Behringer DJX700 of kan ik beter voor een duurder mengpaneel verdergaan. hij moet een paar jaar mee gaan.

Mvg,

Bjorn
Sorry hoor, maar als ie een paar jaar mee moet gaan, dan kun je beter nog een x de Behringer DJX700 kopen. Je koopt een mengpaneel omdat je een bepaalde kwaliteit verwacht. Koop iig een mixer met VCA gestuurde faders of eentje waarbij je de faders kunt vervangen.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
RobbieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 17-8-2007
Berichten: 116
9-5-2005 12:02
Hmm, het enige fijne van die effecten sectie lijkt mij dat jogwheel. Want dat is bij die Pioneer (en klonen) wel irritant, dat parameterknopje. Je draait je vingers helemaal krom.
Bij de Nuo5 vond ik die 'cross'fader wel slim bedacht, maar dit jogwheel is volgens mij ook nog niet zo verkeerd..
En ik hoorde dat het goed klonk..
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
9-5-2005 12:34

mr_jows schreef:

Sorry hoor, maar als ie een paar jaar mee moet gaan, dan kun je beter nog een x de Behringer DJX700 kopen. Je koopt een mengpaneel omdat je een bepaalde kwaliteit verwacht. Koop iig een mixer met VCA gestuurde faders of eentje waarbij je de faders kunt vervangen.
Daar ga jij zomaar even vanuit zonder dat je de mixer onder de motorkap hebt gezien? Wie zegt dat er niet een heel goed fadertje in is gestopt waardoor VCA "overbodig" is. Wie zegt er dat de faders niet makkelijk te vervangen zijn?

De mixer is nog geen halve week uit in NL en er zijn al mensen die hem nog niet open hebben gehad, mixer uitvoerig hebben getest maar wel een mening klaar hebben...... het gaat tegenwoordig met de dag sneller.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
9-5-2005 18:01

RobbieB schreef:

Hmm, het enige fijne van die effecten sectie lijkt mij dat jogwheel. Want dat is bij die Pioneer (en klonen) wel irritant, dat parameterknopje. Je draait je vingers helemaal krom.
Bij de Nuo5 vond ik die 'cross'fader wel slim bedacht, maar dit jogwheel is volgens mij ook nog niet zo verkeerd..
Op de numark zit ook een fadertje voor de dry/wet regeling!
Waar zit de cut op dit apparaat?
SucksirStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-1-2005
Laatste: 31-5-2012
Berichten: 108
9-5-2005 18:16
Hey Dre,

heb je al wat van deze effectmixers verkocht, en hoe zijn ze bij je klanten bevallen? Heb je verder al enige bevindingen, want je weet dat iedereen in deze wereld op die mixer zit te wachten.

Alvast bedankt voor het beantwoorden van deze vragen.
DriveinteamStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-4-2004
Laatste: 16-5-2016
Berichten: 281
9-5-2005 21:32
Ik heb hem vorige week 3 mei mogen testen. Ik was namelijk bij music store in köln en moet zeggen voelt lekker aan is lekker mee te werken. Alleen de effecten sectie is een beetje moeielijk te begrijpen. Trouwens voor degene die in limburg wonen en deze mixer en andere numark producten eens lekker willen testen. Er is zaterdag 21 mei een demodag. Voor meer info mail mij maar.
DJ FixitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-5-2005
Laatste: 1-10-2005
Berichten: 15
9-5-2005 22:48
laugh :D Hoi Hoi, hier spreekt de importeur
Ben bezig met een nederlandse gebruiksaanwijzing.
Staat over een paar dagen op de numark.nl site.

ik vind de mixer zelf behoorlijk overzichtelijk en makkelijk te bedienen.
Ik ben zelf geen DJ, maar ik heb er een hele avond leuk mee gespeeld.
Ik had een mikrofoon aangesloten
De ingebouwde sampler /Pitch change en Scratch op de effect
werken super.
Vette min geef ik aan de losse voeding.
Het is onhandig voor mobiel gebruik, hier wil ik nog wat op verzinnen..
Voor wat betreft rackoren even geduld nog..
Deze komen uit de ProDJuser fabriek, Bij Numark is hiervoor geen animo.
Misschien een beugel voor de voeding eraan laten maken.

Groetjes,

DJ Fixit
Tribal ChefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 28-9-2009
Berichten: 543
9-5-2005 22:56

DJ Fixit schreef:

Ik ben zelf geen DJ,
******
Groetjes,
DJ Fixit
Hmm, wat klopt er hier niet? laugh :D
RemczeroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
Berichten: 336
9-5-2005 23:03

Tribal Chef schreef:

DJ Fixit schreef:

Ik ben zelf geen DJ,
******
Groetjes,
DJ Fixit
Hmm, wat klopt er hier niet? laugh :D
Uhmm die ***** staan er in het echt niet??? wink ;) Maar je bent nog goed wakker joh happy :)
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
9-5-2005 23:18

DJ Fixit schreef:

Hoi Hoi, hier spreekt de importeur
Leuk dat de importeur van Numark hier op het forum komt! (nu nog hopen dat mijn 2 axis 8 spelers snel gerepareerd worden wink ;))
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)