Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Driveinteam

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Driveinteam (Pagina: 1 van 20)

Topic: Showtec indigo 4500 (2-4-2013 23:51:00)
Jacky, Wat ik mij dan afvraag is of hij de kop wel open heeft gehad. Want voor hij terug bij ons komt kun je je de kosten van het versturen wellicht besparen. En kan ik je het defecte onderdeel gewoon opsturen.

De drive van de led is gewoon te berijken als je de kappen van de kop zelf openmaakt, daar zit dan een rechthoekig printje met een ventilator opgericht. Dit is de voedingsbron van de led, je kan daar even aan beide kanten aan meten, zo uit mijn hoofd moet er aan de inkomende kant 18 volt staan, en de uitgaande kant dit is afhankelijk van hoe de dimmer staat.

Als je mij beide waarde zou kunnen vertellen, met de dimmer van de head volledig open dan weet ik waar het aan ligt, en zorg ik dat er ofwel een nieuw driverboardje jou kant uitkomt, of een ledje.
Topic: Showtec indigo 4500 (25-3-2013 23:54:00)
Zie het berichtje nu pas, graag gedaan.

Verder nog steeds problemen met de gobo/kleur wissels ?
Topic: martin entour 250 of martin mac 550 (25-3-2013 23:50:00)
De 550 bestaat wel degelijk maar is ook een model dat nieuw niet meer in productie is. Is vervangen door de Mac 575 Krypton als ik me niet vergis.

Leuke spot de 550 mits goed onderhouden, en niet al te veel uren gemaakt.
Topic: welke hazer? waarom? (7-1-2013 09:50:00)
Flashlight heeft ook nog leuke 2de handsjes staan Concept VI Count hazertjes, enige "nadeel" is dat deze ook met CO2 werken.
Topic: Explore 250 pro mk1 of iets anders (4-10-2012 14:13:00)
Krypton -> Goede head en momenteel voor goede prijzen te koop, echter nog altijd dubbel zo duur als een explorer (Terwijl een explorer bruikbaardere gobo's heeft en kwa output ook niet veel onderdoet)

Movitec sl250 -> Oud maar mits goed onderhouden prima spotjes (Explorer is hier deels ook van nageaapt)

Robe xt/at -> XT zelfde als de SL250 (Is ook hetzelfde spotje, Mocht je interesse hebben ik heb er nog 6 staan die wegmogen) AT Heel mooie spotjes, Gebruiken wij zelf nu als vervanging van de Explorers en in mijn ogen ook stuk minder ellende dan Martin koppen.

Showtec phantom -> Leuke lichtopbrengs maar niet heel erg roadproof en erg storingsgevoelig.

Explorer -> Gewoon prima spotje voor he t geld, Mits af en toe onderhoud geen problemen. En ze zijn te koop voor een gunstige prijs.
Topic: Explore 250 pro mk1 of iets anders (3-10-2012 13:59:00)
Wij hebben 4,5 jaar explorers gebruikt totaal geloof ik 22 stuks waarvan 16 Pro MK1 en de rest MK2. Met de MK1 machines hebben we nooit problemen gehad echter met de MK2 toch wel regelmatig.
Topic: Led Moving heads (16-8-2012 11:10:00)
Afgelopen weekend weer met innocolors gewerkt evenals Expressions, En dan is de kleurenmening van de Innocolors toch echt veel beter dan ven de Expressions.

Licht opbrengst lijkt ook hoger van de Inncolors maar heb ze helaas niet naast elkaar gebruikt dus daar kan ik geen uitsluitsel over geven.

Indien iemand foto's wilt hebben dan moet hij even een privebericht sturen.
Topic: wat missen jullie op dmx of ander technisch gebied (18-7-2012 13:12:00)
@Woes: Mocht je nog 2 printjes kwijt willen mag je mij een prijs sturen of even je email openbaar maken. Kan ze op korte termijn goed gebruiken.
Topic: Led Moving heads (15-7-2012 23:42:00)
Ik zal morgen eens even zoeken heb wel wat fotos als het goed is van een set waar ik inno color beams in had zitten.
Topic: Led Moving heads (12-7-2012 16:07:00)
Roy, Kijk zeker ook eens naar de Innocolor Beam van ADJ. Ook een erg leuke fixture voor het geld. Bevestiging met beugeltjes etc kun je weer oplossen met het lightbear slide systeem.

Lichtopbrengst van de Innocolors is in ieder voor het oog wat feller dan de Expression 5000 en dan hebben ze als leuk extratje nog witte leds.