Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sucksir
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 108 bijdrage(n) van Sucksir (Pagina: 1 van 11)
Topic: Pioneer CDJ-400 topic (8-11-2007 18:47:00)
. Er is alleen hier gezegd dat het niet heel gek zou zijn als die over niet al te lange tijd zou uitkomen (en dan praten we niet over maanden, maar over jaren).
De DMP is een speler van Pioneer die compleet geflopt is (mede door de hoge aanschafprijs).De DMP is niet zozeer geflopt..Het was een type speler dat TE ver voor zijn tijd was..Al met al was de bediening niet al te handig, maar de functionaliteit bood enorme diversiteit voor je set, eenmaal het apparaat kennende.Topic: Zomerhit van dit jaar??? (12-9-2007 09:51:00)
Unknown - The InstructorZijn beide geen hard of jumpstyle platen, maar goed, ik zal je fun niet bederven :PTopic: Tiësto geen trance meer? (25-5-2007 21:43:00)
Heel veel, zo niet de meeste, DJ's doen dat. Zo is DJ Jean bijvoorbeeld begonnen als hiphop-dj.
Vergeet niet dat een DJ met een naam draait voor feitelijk maar 1 ding: geld
Dan draai je dus wat goed verkoopt.Wat jij schrijft is onzin..meest DJ's blijven juist wel loyaal tot hun roots. Noem mij de eerste respectabele hardcore-DJ die hiphop draait.. Bovendien, geef je met DJ Jean als voorbeeld precies op wat voor niveau jij zit.
Ohja..check ook je signature. Dat heb je zelf er neergeschreven toch, want het slaat perfect op jouTopic: Zomerhit van dit jaar??? (9-4-2007 18:47:00):S
SebasVD schreef:
800Mk3 wordt nog niet verwacht
. Er is alleen hier gezegd dat het niet heel gek zou zijn als die over niet al te lange tijd zou uitkomen (en dan praten we niet over maanden, maar over jaren). De DMP is een speler van Pioneer die compleet geflopt is (mede door de hoge aanschafprijs).
Mss snappen mensen niet dat er dit jaar geen echte zomerhit is geweest..Nieuwe voorstellen zijn zinloos aangezien het al september is voor de uitslapers.
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (23-8-2007 12:40:00)Die erik is zeker een talent om in de gaten te houden..Maar tis allemaal NU-Hardstyle aant worden, het gaat erg sterk op elkaar lijken..
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (15-8-2007 23:48:00)Radiaz schreef:
DJ Promo - Up YoursUnknown - The Instructor
Voor het feit dat je trance standvast verdedigt heb je wel een heel bijzondere nickname. Voor zover ik de scene een beetje begrijp zijn hardstyle en trance vrijwel elkaars tegenpolen. Verklaar u nader....;)
Topic: Tiësto geen trance meer? (6-5-2007 20:20:00)Rhandor schreef:
Waarom zou Tiësto niet van stijl mogen veranderen eigenlijk?Heel veel, zo niet de meeste, DJ's doen dat. Zo is DJ Jean bijvoorbeeld begonnen als hiphop-dj.
Vergeet niet dat een DJ met een naam draait voor feitelijk maar 1 ding: geld
Dan draai je dus wat goed verkoopt.
Ohja..check ook je signature. Dat heb je zelf er neergeschreven toch, want het slaat perfect op jou
Zowiezo word er in jumpstyle veel gesampled. Veel ''geluidjes'' uit Frozen flame en Freefall zijn zeker ook herkenbaar in andere nummers. Dan bedoel ik niet alleen de boink boink type bass.
Het is een narrow-range scene waar je dus vaak overlap krijgt. Al ontwikkelt de stijl zich wat meer, zoals frenchtek enz.
Topic: Einde Technics SL-1200? (9-4-2007 18:36:00)Het is een narrow-range scene waar je dus vaak overlap krijgt. Al ontwikkelt de stijl zich wat meer, zoals frenchtek enz.
Kijk ze zeggen al sinds de Pio CDJ reeks dat het einde er aan komt voor vinyl. Dit is er nog steeds niet, zeker niet in de wat hardere scenes. Die speculeringen ben ik nu wel een beetje zat.
Het verloop van het einde heeft echter steeds fluctueringen merk ik.
Sinds 1997 enzovoorts toen de CDJ500 zich introduceerde verminderde het vinylgebruik wel, dat effect steeg geleidelijk meer door de komst van CDJ-1000 en vele andere manufacturers, waardoor het hele CD-gebeuren veel promotie genoot.
Bovendien sinds het hele bedroom DJ verhaal ( fenomeen waarbij elke wannabe vanaf 2002 ongeveer DJ wilde worden) werd de markt groter en groter. Toen kwam tiesto en steeg dit fenomeen nog meer. Hedendaags is het hele DJ-gebeuren big business (vraag Andre maar ;)).
Ondanks een relatieve daling van vinylgebruik maakt de absolute stijging van het hele DJ-gebeuren, dat vinylgebruik zeker niet is gedaald.
Zo zal vinyl nog een deccenium mee draaien denk ik.
Topic: Einde Technics SL-1200? (8-4-2007 00:12:00)Het verloop van het einde heeft echter steeds fluctueringen merk ik.
Sinds 1997 enzovoorts toen de CDJ500 zich introduceerde verminderde het vinylgebruik wel, dat effect steeg geleidelijk meer door de komst van CDJ-1000 en vele andere manufacturers, waardoor het hele CD-gebeuren veel promotie genoot.
Bovendien sinds het hele bedroom DJ verhaal ( fenomeen waarbij elke wannabe vanaf 2002 ongeveer DJ wilde worden) werd de markt groter en groter. Toen kwam tiesto en steeg dit fenomeen nog meer. Hedendaags is het hele DJ-gebeuren big business (vraag Andre maar ;)).
Ondanks een relatieve daling van vinylgebruik maakt de absolute stijging van het hele DJ-gebeuren, dat vinylgebruik zeker niet is gedaald.
Zo zal vinyl nog een deccenium mee draaien denk ik.
Dank voor al deze wijsheden heren. Super interessant topic.
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (13-2-2007 17:17:00)
Dré schreef:
Aah, op die snorfiets (doe niet meer aan gewone fiets, veel te veel werk ;-)