Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van RobbieB

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 116 bijdrage(n) van RobbieB (Pagina: 1 van 12)

Topic: Time-Out Gemert (29-3-2007 15:54:00)
Ik wist toevallig dat ik ongeveer een jaar geleden (18 mei om precies te zijn) hier al een keer een bericht gepost had met foto's. Zoekfunctie leverde het volgende op:

RobbieB schreef:

Laatst weer eens in de time out geweest. Die nieuwe zaal die ze daar hebben.. NONDEJU!.. echt absurd wat daar aan licht hangt. Ik zal straks eens kijken of ik wat foto's kan vinden op die site en ze hier ff posten.. (als er iemand een filmpje van heeft is het helemaal mooi), maar daar is echt vet veel geld in gestoken (helaas dat het er niet zo druk is..)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16

Die grote truss-constructies die eruit zien als Moving-Heads werken dus ook zo. Het mooiste ervan is dat de ronde truss waar die 8 'truss-mh's' aan bevestigd zijn ook nog eens rond kan draaien. :S. In het midden hangt nog een kleine ronde truss die op en neer kan. Hier zitten iets van 16 mh's aan bevestigd. Aan de achterzijde hangt een grote matrix met 108 scanners. Deze hangt op de meeste foto's verticaal, maar kan ook opgetild worden en dan horizontaal boven het podium hangen (op 1 foto hangt hij volgens mij schuin achter de dj booth). Er hangen ook nog 4 grote windmachines waaraan 8 confettiknallers zitten bevestigd. Het is gewoon absurd voor woorden. Je moet het eingelijk gewoon zien :)
Edit: kmerk net dat de foto's niet meer werken :P
Topic: Carnaval Muziek 2007 (19-1-2007 20:22:00)

Fritz-events schreef:

De single van Theo Maassen - Lauwe Pis, kan wel eens een leuk hitje worden
Idd, ik denk dat het dé hit wordt.
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (3-9-2006 20:48:00)

Dj Hugo schreef:

Ken schreef:

Dus het cue punt zetten en het jogwheel,werken hetzelfde??
basic wel idd, alleen de cdj1000mk3 heeft een soort "rem" op het jogwheel, maar als deze op standaard staat, geen verschil in werking.
Deze zit op de 800 ook. alleen is het bij de 800 1 draaiknop voor start/rem en zijn deze bij de 1000 gesplitst..
Topic: Stripmuziek (2-9-2006 15:04:00)
Ik ben dus op zoek naar stripmuziek. Lang verhaal, maar ik heb er binnenkort wat van nodig en om nou de hele avond Joe Cocker - You Can Leave Your Hat On te draaien is ook weer vreemd. Aangezien ik zelf niet op veel meer nummers kon komen hoop ik dat jullie dat wel kunnen ;)..
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (20-8-2006 11:55:00)

daj schreef:

De vocals van Outwork - Elektro passen ook best lekker op Fedde le Grand - Just Trippin' kom ik net achter razz :p
idd. laatst in een kroeg mixte de dj die ook al door elkaar heen :).. kvond het ook wel lekker klinken.. overigens passen de vocals van outwork vrijwel overal op :P
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (16-8-2006 23:39:00)

René Eppink schreef:

Net zoals zangers en zangeressen die playbacken is dit natuurlijk een ontzettende afknapper naar mijn mening. Het is slecht voor je reputatie bij de mensen die het door hebben en de mensen die het niet doorhebben ben je eigenlijk gewoon aan het bedriegen.
Geloof mij, er is geen 1 artiest op deze wereld die nog nooit een show heeft geplaybacked. Er zijn genoeg tv-programma's waar er gewoon de voorzieningen niet zijn om een artiest live te laten zingen (dit klinkt ongeloofelijk, want je hebt er geen shit voor nodig, maar is echt zo).. Zelfs Marco Borsato (mister Live himself) heeft dit wel eens gedaan (recent nog: Dancing with the stars: Rood).
Het is belachelijk, maar echt zo..
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (16-8-2006 23:36:00)

Tribal Chef schreef:

nou ik heb het toch echt bij het juiste eind, feit was dat hij zn mix gewoon via de cdj liet lopen, en een beetje aan de vinyls zat te rommelen om het echt te lijken
En toch geloof ik er echt niks van. Heb je er een tracklist van?
Want als hij het echt doet dan houdt dat in dat hij het vaker doet met dezelfde cd (anders is het nutteloos om eerst een mix cd te maken en je dan 1 uur (80 minuten max tenzij hij 2 mix cd's gaat over mixxen) loopt te vervelen en een beetje te springen.
Kortom, als je er een tracklist van hebt dan moet die tracklist dus vaker te vinden zijn..
Topic: Aanschaf Nieuwe DJ PC (16-8-2006 12:18:00)
Nog een tip: zorg voor een beeldscherm met een hoge resolutie.
Ik heb zelf altijd 19" gehad, die heb ik helaas weg moeten doen wegens omstandigheden en zit nu op een 15" met 1024*768. Geloof mij, het bladeren door je muziek valt opeens vies tegen..
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (16-8-2006 12:00:00)

Tribal Chef schreef:

ik heb die set gezien, en was zeker 100% niet live, je had zn draaitafels moeten zien stuiteren :P
Ehm, naar mijn weten draait ie vrijwel nooit meer met vinyl.. Volgens mij staat in z'n reader alleen nog maar dat hij pioneer 1000's noodzakelijk vindt en als het kan een DVJ..
Topic: Cdmappen (15-8-2006 15:33:00)
Ikzelf gebruik de UDG Courrier Bag Deluxe. Overdag is (was, laptop is niet meer) het mijn laptop-tas, ideaal met die extra bescherming ervoor. Passen ook nog een hoop boeken/college-blokken e.d. bij in het grote vak.
's Avonds voor mijn cd mappen. In het grote vak een map van viovanca 256 (ofzo, v/d mediamarkt) en in het voorvak een UDG 128 map. Past precies. Nadeel, er kan geen koptelefoon meer bij, maar nou is het vervoeren van een HD-25 ook geen delicaat karweitje, die kan wel wat hebben :P