Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Remczero
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Remczero (Pagina: 1 van 20)
Topic: gemini umx se (27-7-2005 22:28:00)
grtz AlexEn kun je in je bios ook verschillende IRQ adressen voor die controllers aangeven? Dat is een optie die ik nog nooit tegen ben gekomen. Als dat niet het geval is zitten ze dus nog op hetzelfde irq adres ,en ligt het dus ook niet aan de irq zoals eerder door fracktone is aangegeven ,en dat is volgens mij waar de hele discussie op dit moment over gaat of mis ik iets?
Topic: twee controllers 1 pc (6-7-2005 10:51:00)Ze komen in groepjes binnen. De chipset heeft maar 1 controller voor usb. Meer is ook niet nodig ,want op usb kun je meestal honderden apparaten op 1 controller aansluiten. (kijk maar in je handleiding ,er is een limiet van aparaten dat de controller kan sturen). Je hebt dus zeg maar 1 controller ,met daarachter een usb hub principe ,die dus de ene aansluiting naar de controller verdeeld in meerdere aansluitingen. (ik kan hier in het apparaatbeheer zelfs usb hub op mijn moederbord zien ,maar of dat aan mijn systeem ligt dat dat te zien is durf ik me neit aan vast te spijkeren). Dus in hoeverre ze apart binnen komen zal volgens mij weinig uitmaken. Ik denk toch echt dat dit een software fout isTopic: twee controllers 1 pc (4-7-2005 19:53:00)
Het gaat er hierbij niet om wat voor apparaat het is. PCI of USB of MIDI. Het probleem is dat ze dezelfde naam hebben.Ze zouden allemaal een ander I/Q adres moeten krijgen dus daar zou je al kunnen beginnen met het scheiden.
Vraag me overigens af of jou verhaal wel helemaal klopt, ik heb namelijk in mijn data center pc (staat een locale copy op van mijn website op e.d die locaal via het draadloos te benaderen is met bijvoorbeeld de laptop) 3 3com netwerk kaarten zitten die verbindingen leggen met o.a het access point, router en de bekabelde shuttle pc...
En dat werkt allemaal perfect.Dit werkt met IRQ adressen ,terwijl usb devices dat (naar mijn weten) niet doen behalve het irq adres dat aan je controller op het moederbord zit. Ook met IRQ adressen kun je veel gezeik hebben. Zelfs met 2 verschillende kaarten die 1 adres gebruiken. Maar dat is nu niet de kwestie ,omdat de 2 usb devices dus niks van doen hebben met deze adressen. Zoals ik het begrijp werkt de usb interface dus anders als PCI (wat ik aanneem dat je netwerkkaarten zijn). In principe zullen de apparaten (midi is 16 kanaals) onafhankelijk ieder op 1 kanaal via een midicontroller moeten werken.Topic: Wat kosten jullie nou? (28-6-2005 14:54:00)
.
Ik denk dat ik zeker de mixer en cd-speler ga nemen. Voor de koptelefoon ga ik de Stanton DJ PRO 2000 S nemen.
Heb ik goed gelezen dat er op de cd-speler geen Loop functie zit???
grtzJup ,de axis 4 heeft wel loops. De axis 2 niet. Daarom is het misschien verstandig om zoals dre al zei ook even te kijken naar de axis 4.Topic: Welke schoenen voor het draaien??? (18-6-2005 14:21:00)
Cdspeler aangesloten op de phono? Hoewel het dan ook wel te horen is dat het vervormt hoor
Of fadercurve niet hetzelfde staan?
Topic: twee controllers 1 pc (6-7-2005 20:14:00)
Of fadercurve niet hetzelfde staan?OmErta schreef:
Zelf zie ik hier op deze pc twee usb-controlers ziet met elk een hoofd-hub. Daarom dat ik het vraag. Is niet zeker dat het probleem daarmee opgelost is maar probeer en u zult weten.grtz Alex

Powerbeat schreef:
Normaalgesproken komen al je usb aansluitingen naar mijn weten toch apart binnen zoals het op mijn MOBO zit. Geen idee of het altijd is maar verwacht geen wonderen. Ik denk dat het geen verschil zal betekenen maar wat is het voor moeite. Probeer het zou ik zeggen.Reind schreef:
fracktone schreef:
precies, of hij stuurt het naar het eerste apparaat dat hij tegen komt met die naam.Het gaat er hierbij niet om wat voor apparaat het is. PCI of USB of MIDI. Het probleem is dat ze dezelfde naam hebben.
Vraag me overigens af of jou verhaal wel helemaal klopt, ik heb namelijk in mijn data center pc (staat een locale copy op van mijn website op e.d die locaal via het draadloos te benaderen is met bijvoorbeeld de laptop) 3 3com netwerk kaarten zitten die verbindingen leggen met o.a het access point, router en de bekabelde shuttle pc...
En dat werkt allemaal perfect.
Is het met of zonder versterker? Ik zou ongeveer rond de 10 euro per dag per box gaan zitten excl eventueel vervoer. Een eventuele versterker erbij +/- 25 euro per dag. Deze prijzen zien er laag uit ,maar kijk maar eens in een paar verhuurlijsten ,dan zijn de prijzen voor dap eerder hoog dan laag
Topic: Is dit een goede keuze??? (24-6-2005 18:41:00)
DJ Cuben schreef:
Thnanks Dré. MAAR er is één probleem: geld
.Ik denk dat ik zeker de mixer en cd-speler ga nemen. Voor de koptelefoon ga ik de Stanton DJ PRO 2000 S nemen.
Heb ik goed gelezen dat er op de cd-speler geen Loop functie zit???
grtz
Ik loop ook op een paar puma sprints (hoe origineel ,en inmiddels uit). Wel erg fijne dingen (heb me enkel ooit gebroken ,en krijg er bij lange belasting nog wel eens last van ,dus wat hogere schoenen zijn dan wel fijner.)Knal rode wel te verstaan
Maar de nettere gelegenheden natuurlijk gewoon saaie zwarte schoenen.Hehe hier klopt idd iets niet helemaal ,heb je skate schoenen op je draaitafels staan? (net als in de sneaker reclame ,ben het merk even kwijt)
Topic: Geslaagd?!?! (18-6-2005 13:20:00)
Maar de nettere gelegenheden natuurlijk gewoon saaie zwarte schoenen.dj double b schreef:
over het algemeen draai ik skateschoenen, dus ook tijdens het draaien:)
Doe nu havo 4 ,weet nog niet zeker of ik over ga. Heb me mavo vorig jaar gehaald ,dus als het niet gaat lukken ga ik mbo vliegtuigtechniek doen ,maar daar gaan we niet van uit.
Voor de mensen die geslaagd zijn ,van harte gefeliciteerd. Ik hoor wel wanneer de examenfeesten zijn

Topic: Nieuw: de Numark CDN-95. (15-6-2005 21:14:00)Voor de mensen die geslaagd zijn ,van harte gefeliciteerd. Ik hoor wel wanneer de examenfeesten zijn


Jammer inderdaad van al dat rood
doe mij dan toch maar de veel gehaatte blauwe ledjes ,dat zou in dit geval niet misstaan denk ik
Wel een losse pauze knop ,das ook wel een voordeel tenopzichte van de axis 2 vind ik. (je moet er van houden ,maar je kunt wel lekker stutteren tot je er bij neervalt).
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (15-6-2005 15:30:00)
doe mij dan toch maar de veel gehaatte blauwe ledjes ,dat zou in dit geval niet misstaan denk ik
Wel een losse pauze knop ,das ook wel een voordeel tenopzichte van de axis 2 vind ik. (je moet er van houden ,maar je kunt wel lekker stutteren tot je er bij neervalt).Ik denk dat Carolina Marquez - Killers song ,een grote kans gaat maken. Ik kende het nummer al een tijdje (damn 13) ,maar nu komt hij ook al op tmf. En dat fluitdeuntje is verslavend..
edit: woeps zie net dat ie al eens genoemd is waar ik overheen heb gekeken
edit: woeps zie net dat ie al eens genoemd is waar ik overheen heb gekeken