Forum > Off-Zone

platenwasmachine

(18 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
11-2-2005 14:37
Heb je al die apparatuur nog steeds in bezit? (die hybride klase A dingen?).

Is de restwaarde te laag om alles te verkopen?
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
11-2-2005 15:21
1 x bewerkt. Laatst door Patrick van Vugt op 11-2-2005 15:32
Ik kan het fout hebben, maar ik heb wel eens ergens hier op het forum gelezen dat dat natmaken en reinigen maar tijdelijk werkt. Omdat de vinyl kort daarna weer nat gemaakt moet worden... Kan dit? shut up :X

[Edit] Inmiddels die disco antistat gevonden (bij f**d*ck) als ik zeker weet dat dit niet schadelijk voor mijn vinyl is, wil ik er ook wel 1 gaan bestellen [edit]
*Quukske*
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
11-2-2005 15:30
neen,

de machine reinigt tot in het diepst van de groeven.
Haalt ook die strontvervelende reinigingsmidd. uit het verleden eraf laugh :D
Machine zuigt en blaast m droog-nieuwe plaat.
zuigt en blaast??
lijkt die fuckingmachine wel shut up :X
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 13458
11-2-2005 15:48

Dacide schreef:

Heb je al die apparatuur nog steeds in bezit? (die hybride klase A dingen?).
Yep. Staat ergens stof te happen (hoewel de netaansluiting in ons huidige huis WEL stevig genoeg is om dit bakje goed aan te kunnen sluiten).
Is de restwaarde te laag om alles te verkopen?
Geen idee. Weg gaat het toch niet. Zit een paar honderd uur werk in!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
11-2-2005 16:07

Dré schreef:

Yep. Staat ergens stof te happen
Wacht maar tot de kleine zover is dat hij gewapend met een schroevendraaier op verkenningstocht gaat op zolder laugh :D
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
11-2-2005 19:39
3 x bewerkt. Laatst door Reind op 11-2-2005 19:57

Dré schreef:

Geen idee. Weg gaat het toch niet. Zit een paar honderd uur werk in!
Is het dan niet een idee om het aan te sluiten en er toch nog enigsinds van te genieten?
Op zolder op stapelen is ook een beetje zonde toch.

Ik en vandaag wel weer even aan het shoppen geweest. Ben thuis gekomen met een mooie Harman Kardon AVR130 voor in de woonkamer (https://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/hk130.JPG). Stylish geval wat alles heeft wat ik wilde hebben.
Moeilijk om toe te geven maarrrrrrrrrr eigenlijk ben ik als een blok gevallen voor die blauwe ring in de volume knop. (hij kan ook uit wink ;) )

Voor een maand of wat terug heb ik alle dure shit namelijk het huis uit gekickt (kon een goede prijs beuren voor het hele geheel. Kabels, monoblokken, interlinks... alles) en van dat geld ben ik nu leuke spullen aan het kopen waar ik ook wat aan heb en die eigenlijk net zo lekker klinken.
En heb ik dure dikke kabels........... yeps dik zijn ze wel echter was ik voor 50€ klaar met de hele teringzooi te bekabelen en heb ik allemaal nette afgeschermde kabels liggen. Zo kan het dus ook. (speakerkabel, interlinks en scart kabels zijn gold plated helemaal niet zo duur bij de praxis laugh :D )

Dit weekend dus flm weekend, eindelijk alles weer lekker in Dolby Surround kijken. Er gaat namelijk niets boven een goede film, een bus pringles, en een fles cola, en lekkere bank..... dat combineren en je hebt een lekker avondje razz :p

Moet alleen nog ff een voorversterker halen voor mijn thorens want ze zetten tegenwoordig geen phono ingangen meer op de recievers.

Nu alleen nog wachten op mijn nieuwe TV, die laat echter nog even op zich wachten aangezien ik een vers model uit de doos wil hebben en geen demo model en laat er nou net een maand levertijd op zitten op de LCD die ik wil hebben sad :(

fredje schreef:

lijkt die fuckingmachine wel shut up :X
Blaast die ook?
Lijkt me een rare gewaarwording maar das een ander verhaal razz :p
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SandervandermaatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2004
Laatste: 23-4-2007
Berichten: 520
11-2-2005 19:50
Moeilijk om toe te geven maarrrrrrrrrr eigenlijk ben ik als een blok gevallen voor die blawe ring in de volume knop. (hij kan ook uit )
daar val ik nou ook altijd op laugh :D
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
11-2-2005 19:57
Ja eigenlijk ben ik helemaal niet van de blauwe leds. In veel gevallen vind ik het irritant omdat het in een donkere kamer (bij mij gaat het licht uit als ik film ga kijken) gewoon teveel op valt en je je er aan gaat irriteren.

Gelukkig kan ik ook macro's aan maken met deze afstands bediening en de eerste macro die er in ging was -> TV aan, Reciever aan, DVD aan, Display's op zowel de dvd speler als de reciever UIT.

Toch handig dat men bij H/K een afstandsbediening mee levert die alles aan kan sturen. (beetje jammer alleen dat het van die kleine k*t knopjes zijn)
Toch maar weer is kijken voor een mooie philips pronto AB, die kan namelijk alles aansturen (ook het licht e.d als je daar dimmers op zet die reageren op een RF of IR signaal).
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 13458
12-2-2005 11:16
Edit Mod: Dré: Topic opgeschoond en verplaatst.
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)