Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJJD

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van DJJD (Pagina: 1 van 20)

Topic: Draadloze microfoon voor (onervaren) spreker (29-11-2012 20:40:00)
Heb zelf 4 Sennheiser EW365 die ik normaal gebruik in (pop-jazz) band situaties, volume gaat soms hier flink hard (110 dB SPL gemeten). Toch zover ik me kan herinneren nog nooit problemen gehad met rondzingen. Het grootste verschil is dat ze vergeleken met dynamische minder "dun" gaan klinken als je ze van een afstandje houd. Maar feedback valt naar mijn ervaring erg mee.
Vergeet niet dat condensator zangmicrofoons er op ontworpen zijn om live gebruikt te worden. Voor presentaties zijn ze ook erg bruikbaar, nog steeds is het 10x beter als de sprekers de microfoon gewoon voor hun smoel houden, maar het helpt wel wat om dan een condensator te hebben.
Topic: AKG C 419 (7-5-2006 11:40:00)

MarkRombouts schreef:

Je kunt het echt niet maken om een plaat plexiglas van 30-40 cm aan een trompet te maken.

De trompetist krijgt hierdoor een instrument wat totaal uit balans is, en dus ook vrijwel zeker lamme armen of een zere rug. Hij gaat dat nooit goedvinden.
Wij doen al jaren een project met trompetisten waarbij deze ook worden uitversterkt met een stuk plexiglas ervoor. Het geluid wordt hier gedaan door iemand die er echt wel verstand van heeft en er zijn ook nog nooit klachten gekomen van blazers dus het lijkt me dat deze methode gewoon goed werkt.
Topic: Kabelmatten (17-3-2006 15:46:00)
Stairville maakt zowel de rubbere kabelmatten als de kabelbruggen waar 26.000 kilo op kan rusten.
Prijs kabelmatten:
€30> 100x300 cm
€99> 100x1000 cm
Prijs kabelbrug:
€69 per stuk> 80x60x8 cm

Google even voor verkoopadressen.
Topic: Het binden van kabels (12-3-2006 21:47:00)
Hallo, ik heb laatst een paar pakketjes Snap Fasteners gekocht, maar wat is nou eigenlijk de beste manier om die dingen aan je kabel te bevestigen? Want ik kom er niet echt uit razz :p

alvast bedankt
Topic: Stem uit liedjes halen (19-2-2006 17:28:00)
Er was hier eergister nog iemand met hetzelfde probleem, hij wou een instrumentaal nummer van Destiny's Child voor een songfestival.
Zelf heb ik de beat een beetje na proberen te maken en hij heeft wat pianodingen ingespeeld, die vervolgens via een midi signaal naar de digitale piano gingen en waarvan we dus het audiosignaal opnamen. Hetzelfde geld voor de baspartij en nog wat andere dingen. Daarna heeft hij nog de koortjes ingezongen.
Het is wel allemaal in 1 dag gedaan, omdat t nogal haast had, dus had geen tijd om alles volledig strak te doen, of af te mixen, maar in principe vond ik t resultaat wel goed happy :). (De instrumentale versie is trouwens wel iets lager, maar dat hoor je vanzelf wel wink ;))

origineel: https://www.indoctrination.nl/Studio/Destiny's%20Child%20-%20Through%20With%20Love%20(instrumental)%20sample%20(ORIGINEEL).mp3

instrumentaal: https://www.indoctrination.nl/Studio/Jordy%20-%20Through%20With%20Love%20(instrumental)%20sample.mp3
Topic: te weinig Stroom, te veel lampen (19-2-2006 17:07:00)

René Eppink schreef:

Volgens mij kun je bij standaard T4's al instellen wat de maximum sterkte van je lamp is. Lijkt me echter niet erg nuttig, dan kun je beter een minder sterke (en vaak goedkopere) lamp kopen.
Lijkt me juist wel nuttig, veel mensen kunnen geen 300 én 500 watt parren betalen. Juist die mensen nemen ook zulke opdrachten aan lijkt me wink ;) Dan lijkt me het beste om alleen 500 watters te kopen, dan heb je altijd genoeg en scheelt ook nog eens een hoop plaats/geld.
Topic: Welke soldeerbout? (4-2-2006 17:29:00)
Op ons werk gebruiken we Ersa soldeerbouten+station. Zijn verschillende "tippen" te bestellen bij "c*nrad". Zelf heb ik er een van rond de 70 euro geloof ik. Werkt gewoon goed. Maar er is ook nog een duurdere versie van 150 euro (die we dan op werk gebruiken) Als je een soldeerstation aanschaft, neem er dan wel een met een sponsje! Nooit meer vieze soldeerbouten!
Topic: BUBBELING NUMMERS ?!? (8-11-2005 00:35:00)
Hmm nou op elk schoolfeest is er wel veel vraag naar R&B en/of bubbling. Maar dit zou dan betekenen dat je nooit zo'n klus aan zou moeten nemen sneaky :V, daar schiet je natuurlijk ook niks mee op.
Maargoed, ik heb binnenkort ook weer een schoolfeestje en er schijnt toch vrij veel vraag te zijn naar bubbling.
Maar de laatste posts waarin concreet goede "echte" bubbling nummers werden genoemd, zijn al van bijna 3 jaar geleden. Dus ik zoek nu eigenlijk iemand die veel met bubbling bezig is en misschien bereid is een recenter lijstje van "echte" bubbling tracks (geen foute remixes van bekende nummers) te posten. Bij voorbaat dank.
Topic: Het binden van kabels (4-9-2005 14:42:00)

Dries Mees schreef:

een theaterknoop is 1 platte knoop, en dan een lus (zoals je je schoenen knoopt laugh :D )
Ook al raak je eens eentje kwijt, je hebt er altijd 2 in reserve mee hé ;)
Volgens mij wordt deze knoop ook wel een "trekknoop" genoemd.
Topic: Speakon versies (2/4/6/8 polig)??? (27-8-2005 12:54:00)
De enige reden dat mensen vaak een 4 polige speakon gebruiken waar ze maar 2 polig nodig hebben, is dat de 4 polige versie van Neutrik een stuk steviger schijnt te zijn.