Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van D&m
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 95 bijdrage(n) van D&m (Pagina: 7 van 10)
Topic: D hole powerknopje (12-2-2005 21:50:00)
hoi,
In de industrie gebruiken ze schakelaars met als maat pg16 deze zijn ongeveer 22,..mm
deze schakelaars passen in een d-hole ze vallen er niet doorheen.
klockner muller, siemens, ... maken deze schakelaars.
mvg,
dieter
Topic: QSC PLX3402 vs. LabGruppen FP6400 (30-1-2005 20:19:00)In de industrie gebruiken ze schakelaars met als maat pg16 deze zijn ongeveer 22,..mm
deze schakelaars passen in een d-hole ze vallen er niet doorheen.
klockner muller, siemens, ... maken deze schakelaars.
mvg,
dieter
hoi,
vraagje heeft er al eens iemand de ram bux 5.0 vergeleken met een andere amp?
vb: fp6400 ofzo
zoja wat zijn julie bevindingen.
ik heb namelijk de bux 5.0 versterkers maar ik heb nog nooit met de fp6400 gewerkt.
mvg,
dieter
Topic: No Disc (13-1-2005 22:08:00)vraagje heeft er al eens iemand de ram bux 5.0 vergeleken met een andere amp?
vb: fp6400 ofzo
zoja wat zijn julie bevindingen.
ik heb namelijk de bux 5.0 versterkers maar ik heb nog nooit met de fp6400 gewerkt.
mvg,
dieter
hoi,
ik zou eerst eens proberen de lens te reinigen.
neem een wattenstaafje en maak het nat met ethanol en wrijf daarmee de lens schoon.
mvg,
dieter
Topic: GLP YPOC 250 (10-1-2005 16:29:00)ik zou eerst eens proberen de lens te reinigen.
neem een wattenstaafje en maak het nat met ethanol en wrijf daarmee de lens schoon.
mvg,
dieter
hoe oud zijn deze toestellen?
ik gebruik ze nu ook al geruime tijd en ik heb er nog geen problemen mee gehad.
mvg,
dieter
Topic: Dap MC 206 audiokabel (24-12-2004 17:24:00)ik gebruik ze nu ook al geruime tijd en ik heb er nog geen problemen mee gehad.
mvg,
dieter
hoi,
omdat er neutrik op de kabel gedrukt staat wil helemaal niet zeggen dat ze kabels maken.
als ik morgen een bobijntje kabel bestel kan ik er ook "jan van om de hoek" laten opzetten hoor.
Topic: verloopjes (26-11-2004 04:04:00)omdat er neutrik op de kabel gedrukt staat wil helemaal niet zeggen dat ze kabels maken.
als ik morgen een bobijntje kabel bestel kan ik er ook "jan van om de hoek" laten opzetten hoor.
wat ik ook nog vaak gebruik zijn splitters
vb: xlr male naar 2x xlr female
Topic: Dap MC 206 audiokabel (25-11-2004 17:12:00)vb: xlr male naar 2x xlr female
ik heb een jaartje geleden een rol dap mc 206B kabel besteld en er neutrick pluggen aangezet.
deze worden meegegeven in de losse verhuur en bij kleine setjes en ik heb tot nu toe nog geen enkele slechte kabel gehad.
dus voor mij is deze kabel een kabel met een goede prijs kwaliteisverhouding mits je hem gebruikt voor het lichtere werk.
Topic: HK Audio PR 115 Sub (2-11-2004 01:36:00)deze worden meegegeven in de losse verhuur en bij kleine setjes en ik heb tot nu toe nog geen enkele slechte kabel gehad.
dus voor mij is deze kabel een kabel met een goede prijs kwaliteisverhouding mits je hem gebruikt voor het lichtere werk.
max,
wat ik vergeten te vertellen ben schroef achteraan de kist het aansluitpaneel even eruit.
dan kan je zie dat ik 2 draden gesoldeerd heb op de print van de filter.
als je deze draden laat zitten dan is de filter overbrugd.
verwijder je deze draden kan je de filter terug gewoon gebruiken.
mvg,
dieter
Topic: Aarding bij multikabels (14-10-2004 00:18:00)wat ik vergeten te vertellen ben schroef achteraan de kist het aansluitpaneel even eruit.
dan kan je zie dat ik 2 draden gesoldeerd heb op de print van de filter.
als je deze draden laat zitten dan is de filter overbrugd.
verwijder je deze draden kan je de filter terug gewoon gebruiken.
mvg,
dieter
hoi,
even ter verduideling van mijn vorige post.
waarom ik zei dat je bij een vaste installatie (in belgie) best geen muli gebruikt:
bij een vaste installatie mogen er niet meerdere stroomkringen door 1 kabel gaan.
dus wat wel mag is enkele kanalen van een dimmer door 1 multi sturen zolang deze maar afgezekerd zijn met dezelfde automaat. in diezelfde multi mag er dus geen aparte lijn van 230v mee gestuurd woren.
mvg,
dieter
Topic: Aarding bij multikabels (13-10-2004 00:20:00)even ter verduideling van mijn vorige post.
waarom ik zei dat je bij een vaste installatie (in belgie) best geen muli gebruikt:
bij een vaste installatie mogen er niet meerdere stroomkringen door 1 kabel gaan.
dus wat wel mag is enkele kanalen van een dimmer door 1 multi sturen zolang deze maar afgezekerd zijn met dezelfde automaat. in diezelfde multi mag er dus geen aparte lijn van 230v mee gestuurd woren.
mvg,
dieter
hoi,
ik heb gelezen dat dit voor een instalatie in belgie is en dan heb ik nog wel enkele vraagjes.
ga je de muli gebruikten in een vaste instalatie?? dan zijn er hele andere wetgevingen van toepassing als met een mobiel instalatie.
en als het voor een vaste installatie is zou ik om te beginnen geen multi gebruiken.
trouwens moet dit gekeurd worden??
mvg,
dieter
ik heb gelezen dat dit voor een instalatie in belgie is en dan heb ik nog wel enkele vraagjes.
ga je de muli gebruikten in een vaste instalatie?? dan zijn er hele andere wetgevingen van toepassing als met een mobiel instalatie.
en als het voor een vaste installatie is zou ik om te beginnen geen multi gebruiken.
trouwens moet dit gekeurd worden??
mvg,
dieter