Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djbidji

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djbidji (Pagina: 5 van 20)

Topic: Drive in show meubel (26-4-2012 22:10:00)
er is een case voor gemaakt met noppenschuim aan de binnenkant die erover past en dan in de wagen.
Topic: Drive in show meubel (26-4-2012 22:05:00)
is gebeurd. hoop ik toch happy :)
Topic: Drive in show meubel (26-4-2012 21:36:00)
Bij deze ook eens mijn meubel posten:

klik

opmerkingen steeds welkom
Topic: Nieuw: Denon SC-3900 (25-2-2012 18:07:00)

Victor schreef:

Hoe sluit je die aan?
zoals een usb stick op de usb poort bovenaan, maar de ipad wil hij niet herkennen als externe schijf sad :(
Topic: Nieuw: Denon SC-3900 (24-2-2012 21:59:00)
wij werken met zowel de denons (s-3700) als de pioneer 2000. En van allebei zeer tevreden over.

Toch een paar minpunten:

Denon:

alle muziek over draagbare schijven kunnen enkel gespeeld worden mits deze via de denon software aangepast worden(op sommige momenten gewéldig irritant).

Pioneer:

Bij het gebruiken van een ipad, ter plaatse downloaden via itunes bv., word deze niet herkend? dit zou je toch verwachten voor deze niet zo goedkope speler?

Dat heeft denon blijkbaar wel begrepen met dit nieuw model. benieuwd of pioneer hier eens een upgrade voor voorziet.
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (24-2-2012 21:48:00)
ook bij ons breuk met 1 van onze sa1232 top slechts op een kwart van het volume gespeeld, toch een mid driver volledig dood plus een van de woofers die aanloopt (licht geschuur). eerste keer dat ik dit tegen kom. iemand die weet wat de oorzaak kan zijn? Zou het aan de stroomgroep gelegen hebben (diesel, met weliswaar voldoende kva). Wat mij opviel was dat bij het minste volume de toppen in de clip gingen shocked 8O .
Topic: Mackie HD serie (30-12-2011 18:56:00)
Voor zover ik weet zijn deze nog steeds verkrijgbaar.
Topic: Showtec pixelbar 12 (24-9-2011 17:57:00)
hier een paar demo filmpjes met 8 stuks.
link1
link2
Topic: Showtec pixelbar 12 (12-9-2011 18:03:00)
Ik heb de variant gekocht van hq-power. Deze zijn ook met 12 rgb trileds. Bevallen me zeer goed, zeker in combinatie met een computersturing in matrix.
Topic: Plaats hier je eigen productie/mix/remix! (27-11-2010 13:26:00)
even een try out. hier in belgië is het een hype aan het worden om het lijflied van kv mechelen te bewerken, bij deze mijn demo.

Let wel het is nog een brute versie, moet nog veel aan afgewerkt worden, graag jullie reacties

link