Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djbidji
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djbidji (Pagina: 5 van 20)
Topic: Drive in show meubel (26-4-2012 22:10:00)zoals een usb stick op de usb poort bovenaan, maar de ipad wil hij niet herkennen als externe schijf
Topic: Nieuw: Denon SC-3900 (24-2-2012 21:59:00)
er is een case voor gemaakt met noppenschuim aan de binnenkant die erover past en dan in de wagen.
Topic: Drive in show meubel (26-4-2012 22:05:00)is gebeurd. hoop ik toch
Topic: Drive in show meubel (26-4-2012 21:36:00)Topic: Nieuw: Denon SC-3900 (25-2-2012 18:07:00)
Victor schreef:
Hoe sluit je die aan?
wij werken met zowel de denons (s-3700) als de pioneer 2000. En van allebei zeer tevreden over.
Toch een paar minpunten:
Denon:
alle muziek over draagbare schijven kunnen enkel gespeeld worden mits deze via de denon software aangepast worden(op sommige momenten gewéldig irritant).
Pioneer:
Bij het gebruiken van een ipad, ter plaatse downloaden via itunes bv., word deze niet herkend? dit zou je toch verwachten voor deze niet zo goedkope speler?
Dat heeft denon blijkbaar wel begrepen met dit nieuw model. benieuwd of pioneer hier eens een upgrade voor voorziet.
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (24-2-2012 21:48:00)Toch een paar minpunten:
Denon:
alle muziek over draagbare schijven kunnen enkel gespeeld worden mits deze via de denon software aangepast worden(op sommige momenten gewéldig irritant).
Pioneer:
Bij het gebruiken van een ipad, ter plaatse downloaden via itunes bv., word deze niet herkend? dit zou je toch verwachten voor deze niet zo goedkope speler?
Dat heeft denon blijkbaar wel begrepen met dit nieuw model. benieuwd of pioneer hier eens een upgrade voor voorziet.
ook bij ons breuk met 1 van onze sa1232 top slechts op een kwart van het volume gespeeld, toch een mid driver volledig dood plus een van de woofers die aanloopt (licht geschuur). eerste keer dat ik dit tegen kom. iemand die weet wat de oorzaak kan zijn? Zou het aan de stroomgroep gelegen hebben (diesel, met weliswaar voldoende kva). Wat mij opviel was dat bij het minste volume de toppen in de clip gingen
.
Topic: Mackie HD serie (30-12-2011 18:56:00)
.Voor zover ik weet zijn deze nog steeds verkrijgbaar.
Topic: Showtec pixelbar 12 (24-9-2011 17:57:00)Topic: Showtec pixelbar 12 (12-9-2011 18:03:00)Ik heb de variant gekocht van hq-power. Deze zijn ook met 12 rgb trileds. Bevallen me zeer goed, zeker in combinatie met een computersturing in matrix.
Topic: Plaats hier je eigen productie/mix/remix! (27-11-2010 13:26:00)even een try out. hier in belgië is het een hype aan het worden om het lijflied van kv mechelen te bewerken, bij deze mijn demo.
Let wel het is nog een brute versie, moet nog veel aan afgewerkt worden, graag jullie reacties
link
Let wel het is nog een brute versie, moet nog veel aan afgewerkt worden, graag jullie reacties
link